Ik heb al 10 gratis loten; woon in een flat waar al die gratis loten gewoon bij het oud papier lagen!!!
Je hebt ook al snel de uitslag... morgenavond is de trekking al.
Véél succes iedereen!
Edit: Lot blijft geldig tot 1 maart 2003.
[Dit bericht is gewijzigd door PeterFdeVries op 14-02-2003 20:55]
quote:Uhm, doe je dan met hetzelfde lot tweemaal mee ofzo?
Op vrijdag 14 februari 2003 20:47 schreef -TRIP- het volgende:
gratis
met bijbetaling van 1 Euro
quote:hoezo....? gratis en voor niks kans maken op de jackpot... je bent stom als je het niet doet...
Op vrijdag 14 februari 2003 20:54 schreef PeterFdeVries het volgende:
Wat een Nederlander ben jij zeg, ik kijk dr van op dat je niet eens langs de deuren gaat om loten te collecteren voor jezelf![]()
quote:Yep, met de trekking van morgenavond en die van woensdag de 19e
Op vrijdag 14 februari 2003 20:54 schreef Loedertje het volgende:Uhm, doe je dan met hetzelfde lot tweemaal mee ofzo?
quote:Dat vind ik nu ook, tis toch zonde om ze weg te gooien!!!
Op vrijdag 14 februari 2003 20:58 schreef Mr_Knoxville het volgende:hoezo....? gratis en voor niks kans maken op de jackpot... je bent stom als je het niet doet...
DEN HAAG - Lotto geeft alle 6 miljoen huishoudens in Nederland een gratis Lotto-Lot. De gratis Loten worden vrijdag 14 februari thuisbezorgd. Iedereen die het gratis Lot ontvangt, zijn of haar geluksgetallen en kleur daarop aankruist en dit Lot laat activeren bij een Lotto-verkooppunt speelt dus gratis mee voor de Jackpot van 14,8 miljoen euro. Nog nooit heeft een Jackpot in Nederland zo hoog gestaan. In 2000 is met een soort gelijke actie de hoofdprijs van een miljoen gulden op een gratis Lot gevallen.
Lotto heeft zelfs gedacht aan de 12 % van Nederland die een nee/nee- of een nee/ja-sticker op de brievenbus heeft. Speciaal voor deze 12% is de speciale ja-sticker gemaakt, die tijdelijk over de nee/nee-sticker heen kan worden geplakt. De sticker kan men vinden op www.lotto.nl of ophalen bij een Lotto-verkooppunt.
Bron: www.lotto.nl
Ik begrijp van het lot dat dat niet kan...
quote:Heeft de krantenjongen ze misschien allemaal ingepikt...
Op vrijdag 14 februari 2003 21:13 schreef Dave het volgende:
Hier het lot niet gehad.
quote:Ik zal een van mijn loten ff inscannen, momentje
Op vrijdag 14 februari 2003 21:16 schreef dagizmo het volgende:
Dus weet je zeker dat als je morgen dat nog doet dat je dan 2 keer meespeeltIk begrijp van het lot dat dat niet kan...
quote:dus je betaalt dan 1 euro bij en je doet 2 keer mee dus ..
Op vrijdag 14 februari 2003 21:18 schreef -TRIP- het volgende:[..]
Ik zal een van mijn loten ff inscannen, momentje
quote:Wel dus; zie het al verzilverde lot
Op vrijdag 14 februari 2003 21:16 schreef dagizmo het volgende:
Dus weet je zeker dat als je morgen dat nog doet dat je dan 2 keer meespeeltIk begrijp van het lot dat dat niet kan...
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 21:20 schreef dagizmo het volgende:dus je betaalt dan 1 euro bij en je doet 2 keer mee dus ..
Ps. Ik doe maar met 3 van de 10 loten met de 2e trekking mee; zo'n hebberd ben ik dus niet
Mare wij hebben een "" NeeNee" sticker dus zullen hm wel niet hebben, zal nog wel ff kijken als ik thuis ben.
quote:Die heb ik wel gehad en tijdig ingelevert;-)
Op vrijdag 14 februari 2003 21:49 schreef Golfen het volgende:
Vorige keer zat er een gratis lot bij de Quote, daar heb ik 2 maanden mee rondgelopen, totdat ie helemaal verkreukeld was en niet meer door de computer kon.
quote:Erm.. ook redelijk stom als je denkt dat je kans maakt op die Jackpot .. Okee granted, je KAN een prijsje winnen.... Met mazzel een euro of 1000 oid..
Op vrijdag 14 februari 2003 20:58 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
hoezo....? gratis en voor niks kans maken op de jackpot... je bent stom als je het niet doet...
quote:Ik zal vanavond (en dinsdag) wel posten of ik iets gewonnen heb met mijn 10 gratis loten. € 1000,= is ook niet mis hoor!
Op vrijdag 14 februari 2003 22:14 schreef knokkels het volgende:Erm.. ook redelijk stom als je denkt dat je kans maakt op die Jackpot .. Okee granted, je KAN een prijsje winnen.... Met mazzel een euro of 1000 oid..
quote:Die bezorgers maken meer kans.
Op zaterdag 15 februari 2003 02:46 schreef -TRIP- het volgende:[..]
Ik zal vanavond (en dinsdag) wel posten of ik iets gewonnen heb met mijn 10 gratis loten. € 1000,= is ook niet mis hoor!
quote:
Meeste kans met blauw in Lotto
ANP
groningen - De kans om bij de Lotto de jackpot te winnen, is het grootst met de kleur blauw. De blauwe bal is sinds medio 2000 33 keer getrokken; de paarse bal viel slechts acht maal. Dat blijkt uit een onderzoek van econometrist R. Koning en student T. Vermaat van de Rijksuniversiteit Groningen.Bij de Lotto worden sinds de zomer van 2000 naast cijferballen ook gekleurde balletjes getrokken. Er zijn zes verschillende kleuren. Wie zes cijfers goed heeft en ook nog eens de kleur van de bal goed heeft gegokt, wint de jackpot.
Hoewel de ballen in een vaste volgorde in de machine verdwijnen, bleek uit het onderzoek dat de blauwe bal de afgelopen 107 trekkingen aanzienlijk vaker werd getrokken dan de andere kleuren. Koning acht het nagenoeg uitgesloten dat het hier om toeval gaat. Een en ander heeft wellicht te maken met de verf, vermoedt hij. Wellicht is de blauwe verf net iets zwaarder dan de paarse. Ook zou het kunnen dat de machine de ballen niet lang genoeg schudt voordat ze eruit rollen, stelt Koning. Hij raadt de Lotto aan de machine een week lang te laten draaien om de resultaten nader te analyseren.
Uit het onderzoek bleek tevens dat de kans om de jackpot te winnen ongeveer één op de 50 miljoen is. Wie meedoet aan de Lotto, betaalt voor een droom. Tot de trekking kun je fantaseren over een zeiljacht of mooie villa, maar die droom valt ongetwijfeld in duigen, concluderen de onderzoekers.
Lotto-directeur W. van den Assem verwijst de verklaringen van Koning naar het land der fabelen. Het gaat hier echt om puur toeval, zegt hij. "Alle ballen worden door het Nederlands Meetinstituut jaarlijks getest, gewogen en gecontroleerd op stuiterhoogte", zegt hij. Alle ballen zijn dan ook tot op de milligram even zwaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |