Precies om te zorgen dat mensen zonder e-mail en wachtwoord er niet bijkunnen. Werkt best goed zo te zien.quote:Op zondag 24 december 2023 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Krijg ik een mailtje van NN
"Er staat een nieuw document voor u klaar."
Stuur dat dan gelijk.. stom systeem
En dan ben ik ook nog eens mijn gebruikersnaam (niet mijn e-mail) én wachtwoord kwijt.
Nee eigenlijk niet maar ik weet ook niet zo goed waarom niet eigenlijk.quote:Op zondag 24 december 2023 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet luisteren tijdens het schoonmaken of zo ?
nee want mail is sowieso onveiligquote:Op zondag 24 december 2023 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dan ben ik ook nog eens mijn gebruikersnaam (niet mijn e-mail) én wachtwoord kwijt.
Niets is veiligquote:Op zondag 24 december 2023 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
nee want mail is sowieso onveilig
eigen systeem is veiliger (hoeveel is de vraag)
Sterkte.quote:Op zondag 24 december 2023 14:50 schreef bitterbal het volgende:
ja ik ga er maar voor
doei bureaublad, doei dekentje
Je interne opslag (in je hersenen) is veilig.quote:
veel plezier en gezelligheid!quote:Op zondag 24 december 2023 14:50 schreef bitterbal het volgende:
ja ik ga er maar voor
doei bureaublad, doei dekentje
NeusopPootjesXXX<3quote:Op zondag 24 december 2023 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Soulseek werkt nog steeds. Wat eigen bestanden (mp3) delen en downloaden maar.quote:Op zondag 24 december 2023 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Dat gratis spotify schrijf ik ook maar af. Na twee nummers weer vier reclames en dan op zo'n volume dat ik alles uit m'n handen laat donderen en de cavia's tegen het plafond zitten.
Dan doe je het niet.quote:Op zondag 24 december 2023 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
Tijd om te tutten. Zo geen zin
Ook geen zinquote:Op zondag 24 december 2023 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
date in het vegan poezen cafe?quote:Op zondag 24 december 2023 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
Dan gewoon niet doen hè, het leven kan soms zo simpel zijnquote:Op zondag 24 december 2023 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
quote:
Tutten is leuk. De reden nietquote:Op zondag 24 december 2023 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan gewoon niet doen hè, het leven kan soms zo simpel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |