Als je Duitse voorouders hebt niet neequote:Op zondag 24 december 2023 13:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De rijken daar hebben echt niks te klagen.
11 euro p/m geen reclame en onbeperkt muziekquote:Op zondag 24 december 2023 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Dat gratis spotify schrijf ik ook maar af. Na twee nummers weer vier reclames en dan op zo'n volume dat ik alles uit m'n handen laat donderen en de cavia's tegen het plafond zitten.
Vind ik te duur.quote:Op zondag 24 december 2023 13:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
11 euro p/m geen reclame en onbeperkt muziek
Gewoon een abo nemen. Van alles in mijn leven heb ik nergens zoveel prijs/kwaliteit waar voor mijn geld als spotifyquote:Op zondag 24 december 2023 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Dat gratis spotify schrijf ik ook maar af. Na twee nummers weer vier reclames en dan op zo'n volume dat ik alles uit m'n handen laat donderen en de cavia's tegen het plafond zitten.
Nee. Niet met je uitkeringsreet op de straat zitten om werkende mensen tot last te zijn omdat je niks beters te doen hebtquote:Op zondag 24 december 2023 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dood aan de armen en de niksdoeners, alles naar de rijken
Je kan ook een duo abonnement ofzo nemen met bijv je zus ofzo. Scheelt toch weer paar euro.quote:
Die had geen interesse en m'n vader lift al mee met Apple Music met m'n broer.quote:Op zondag 24 december 2023 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan ook een duo abonnement ofzo nemen met bijv je zus ofzo. Scheelt toch weer paar euro.
quote:Op zondag 24 december 2023 13:41 schreef UitStraling het volgende:
Komt er weer eentje jongens en meisjes;
Ik ken via mijn zus een steenrijke Argentijnse zakenman en die staat dagelijks om 05:30 op, checkt dan tot 09:00 zijn zaakjes en bezittingen, maakt zijn piepjonge vrouw wakker en vervolgens ontbijten ze iedere ochtend met een glaasje extreem dure whisky in een theehuisje op hun landgoed en als ze echt lol willen hebben pakt hij nog een glas whisky, laat er en scheet in en laat het dan een van zijn bedienden opdrinken.
Die heeft ook op Milei gestemd dus
ik vind whisky al niet te zuipen zeker niet om 9 uur s' ochtendsquote:Op zondag 24 december 2023 13:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken via mijn zus een steenrijke Argentijnse zakenman en die staat dagelijks om 05:30 op, checkt dan tot 09:00 zijn zaakjes en bezittingen, maakt zijn piepjonge vrouw wakker en vervolgens ontbijten ze iedere ochtend met een glaasje extreem dure whisky in een theehuisje op hun landgoed en als ze echt lol willen hebben pakt hij nog een glas whisky, laat er en scheet in en laat het dan een van zijn bedienden opdrinken.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal heb gevolgd wat er daar gebeurtquote:Op zondag 24 december 2023 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The perfect storm for a South American French revolution.
Ik heb ook een abo op youtube. Gebruik het voor muziek en er zijn heel wat kanalen die ik volg. Leuker dan Netflix.quote:Op zondag 24 december 2023 13:44 schreef Karzai het volgende:
maar dat had ik al eens verteld, vind ik leuker want er zitten ook filmpjes bij en daar staat ook bijna alles op
Economische malaise en een extreme kloof tussen arm en rijk.quote:Op zondag 24 december 2023 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal heb gevolgd wat er daar gebeurt
ja precies tis veel breder dan spotify, niet alleen muziek er staan ook hele films op en docu's enzoquote:Op zondag 24 december 2023 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook een abo op youtube. Gebruik het voor muziek en er zijn heel wat kanalen die ik volg. Leuker dan Netflix.
quote:Op zondag 24 december 2023 13:41 schreef UitStraling het volgende:
samequote:Op zondag 24 december 2023 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een abo nemen. Van alles in mijn leven heb ik nergens zoveel prijs/kwaliteit waar voor mijn geld als spotify
En elke paar jaar een default.quote:Op zondag 24 december 2023 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Economische malaise en een extreme kloof tussen arm en rijk.
Ik heb met mijn zussen familiepakket 5 ekken de neusquote:Op zondag 24 december 2023 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan ook een duo abonnement ofzo nemen met bijv je zus ofzo. Scheelt toch weer paar euro.
ik heb het ook voor mijn walking bangkok video'squote:Op zondag 24 december 2023 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook een abo op youtube. Gebruik het voor muziek en er zijn heel wat kanalen die ik volg. Leuker dan Netflix.
Zag vanmorgen op facebook weer een mooie condo. 500 dollar per maand.quote:Op zondag 24 december 2023 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb het ook voor mijn walking bangkok video's
quote:Op zondag 24 december 2023 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zag vanmorgen op facebook weer een mooie condo. 500 dollar per maand.
Dook in mijn feed opquote:Op zondag 24 december 2023 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
als advertentie of een pagina die je volgt?
Huis in Nederland verhuren en gaanquote:Op zondag 24 december 2023 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dook in mijn feed op
Gebouw had een gym, pool en appartement was volledig ingericht met twee slaapkamers. Fraai hoor
oh nicequote:Op zondag 24 december 2023 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dook in mijn feed op
Gebouw had een gym, pool en appartement was volledig ingericht met twee slaapkamers. Fraai hoor
Hadden ze dat in Boedje maar voor die prijsquote:Op zondag 24 december 2023 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nice![]()
ja als het daar niet zo heet was geweest had je daar volgens mij prima kunnen leven. misschien wat druk
Jij wil gewoon de sprookjesredactie aan het werk zetten. Hier trappen we niet in mannetje.quote:Op zondag 24 december 2023 13:41 schreef UitStraling het volgende:
ja plus kosten van eten en de rest, zou perfect zijnquote:Op zondag 24 december 2023 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hadden ze dat in Boedje maar voor die prijs
Het waren twee fantastische rondjes om de kerkquote:Op zondag 24 december 2023 14:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Goh een rit op de MTB gedaan en hele rit droog geweest.
Thaise curry is nu al snel 17 euro in Boedapest.quote:Op zondag 24 december 2023 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja plus kosten van eten en de rest, zou perfect zijn
Dit verzinsel is us net zo matig als het restaurant waar je 2e kerstdag gaat eten.quote:Op zondag 24 december 2023 13:41 schreef UitStraling het volgende:
Rondje door de bossen van de meest kerkelijke stad van twentequote:Op zondag 24 december 2023 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het waren twee fantastische rondjes om de kerk
Nou dat tikt aan. Maar als je lokale gerechten zou eten?quote:Op zondag 24 december 2023 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thaise curry is nu al snel 17 euro in Boedapest.
Ik vind Budapest niet heel veel goedkoper dan Amsterdam eigenlijkquote:Op zondag 24 december 2023 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet echt direct goedkoopjesquote:Op zondag 24 december 2023 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |