Regenjas aan en gaan, hop hop.quote:Op zondag 24 december 2023 13:26 schreef LTVDK het volgende:
Alles is gepoetst en opgeruimd, en het regent nog steeds
quote:
HDP!quote:Op zondag 24 december 2023 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga gewoon de hele dag binnen blijven, kluizenaren.
Leven is lijden, CEquote:
Heb geen regenjasquote:
Je loopt elke dag 100.000 stappen en hebt geen regenjas?quote:Op zondag 24 december 2023 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb geen regenjasNormaal loop ik in de regen met een plu, maar waait nu veel te hard
nee vandaag even nietquote:Op zondag 24 december 2023 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga gewoon de hele dag binnen blijven, kluizenaren.
Eehm nee? Moet dat?quote:Op zondag 24 december 2023 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je loopt elke dag 100.000 stappen en hebt geen regenjas?
Diet me een beetje denken aan het brood dat ze in Duitsland bakken met de eerste melk nadat een koe heeft gekalfd.quote:Op zondag 24 december 2023 13:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soort van, maar lang niet zo zoet. Zit maar 1 theelepel suiker in dat hele brood.
Waarom vrouwen een saai leven hebben.quote:Op zondag 24 december 2023 13:26 schreef datismijnmening het volgende:
[ twitter ]
Waarom vrouwen langer leven
Nee wat ik zei, als het regent heb ik gewoon een pluquote:Op zondag 24 december 2023 13:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leek me wel onderdeel van de basisuitrusting als je zoveel wandelt
Ook een manier om van je borsthaar af te komen.quote:Op zondag 24 december 2023 13:26 schreef datismijnmening het volgende:
[ twitter ]
wtfquote:Op zondag 24 december 2023 13:26 schreef datismijnmening het volgende:
[ twitter ]
Vuilniszak openknippenquote:Op zondag 24 december 2023 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb geen regenjasNormaal loop ik in de regen met een plu, maar waait nu veel te hard
Dat soort mensen mis je ook echt niks aan in de wereld als het fout gaat.quote:Op zondag 24 december 2023 13:26 schreef datismijnmening het volgende:
[ twitter ]
Stuntmensen zijn ook belangrijk.quote:Op zondag 24 december 2023 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat soort mensen mis je ook echt niks aan in de wereld als het fout gaat.
Ga zo wel gewoon worstelen met de plu, moet nog eten halen voor vandaagquote:
Is het windstil bij jou?quote:Op zondag 24 december 2023 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga zo wel gewoon worstelen met de plu, moet nog eten halen voor vandaag
Nee daarom het worstelenquote:
De rijken daar hebben echt niks te klagen.quote:Op zondag 24 december 2023 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was er nog welvaart daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |