SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 2% gewijzigd door Budapestenaar op 24-12-2023 12:59:20 ]
Rest van het jaar door geen poedersuiker misschien.quote:Op zondag 24 december 2023 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik geloof dat onze plaatselijke oliebollenbakker weer eens in een afkickkliniek zit. Of in de bak.
Gezellie mozzarelliequote:Op zondag 24 december 2023 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik geloof dat onze plaatselijke oliebollenbakker weer eens in een afkickkliniek zit. Of in de bak.
"Mag ik tien oliebollen, wat coke en je zusje voor een uur aub?"quote:Op zondag 24 december 2023 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Is dat een kleine Jezus?quote:Op zondag 24 december 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Mag ik tien oliebollen, wat coke en je zusje voor een uur aub?"
Butterzopf:quote:Op zondag 24 december 2023 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is typisch Zwitsers brood?
Dat ziet er goed uit !quote:
Betaal je er nog niet genoeg voor dan?quote:Op zondag 24 december 2023 13:20 schreef CherryLips het volgende:
O Nee Spotify begint een cd nu met vier reclames.
quote:Op zondag 24 december 2023 13:20 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2023 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dat ook, en ga het ook doenquote:Op zondag 24 december 2023 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil eigenlijk de hele dag binnen blijven, kluizenaren, maar helaas moet ik vanavond uit eten
Afzien weer hoor.quote:Op zondag 24 december 2023 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil eigenlijk de hele dag binnen blijven, kluizenaren, maar helaas moet ik vanavond uit eten
Ik ga gewoon de hele dag binnen blijven, kluizenaren.quote:Op zondag 24 december 2023 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
jaloersquote:Op zondag 24 december 2023 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga gewoon de hele dag binnen blijven, kluizenaren.
Boksquote:Op zondag 24 december 2023 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Regenjas aan en gaan, hop hop.quote:Op zondag 24 december 2023 13:26 schreef LTVDK het volgende:
Alles is gepoetst en opgeruimd, en het regent nog steeds
quote:
HDP!quote:Op zondag 24 december 2023 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leven is lijden, CEquote:
Heb geen regenjasquote:
Je loopt elke dag 100.000 stappen en hebt geen regenjas?quote:Op zondag 24 december 2023 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb geen regenjasNormaal loop ik in de regen met een plu, maar waait nu veel te hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |