Iedere levensfase heeft zo zijn charmes, zorgen dat je alles hebt gehad voordat je het volgende stapje maakt richting compost anders blijf je terugverlangen naar vervlogen tijden.quote:Op zondag 24 december 2023 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Naar de film geweest met de kinders, door de stad heen, het is kerstmiddag/avond. Soms wou ik weleens dat ik weer in de 20 was ergens en lekker ongedwongen kon uitgaan, dit waren de mooiste dagen, iedereen goed gehumeurd mooie kleren/make-up, lekker man.
Maar als je er nu staat denk je na een half uur toch, wat moet ik hier, wat staat die muziek hard en wat zitten die smurfen toch dom te drukken.
Dit dus. Het altijd nu zo leuk en goed mogelijk hebben.quote:Op zondag 24 december 2023 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere levensfase heeft zo zijn charmes, zorgen dat je alles hebt gehad voordat je het volgende stapje maakt richting compost anders blijf je terugverlangen naar vervlogen tijden.
Vuurwerk gekocht voor oud op nieuw met de kinders?quote:Op zondag 24 december 2023 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Naar de film geweest met de kinders, door de stad heen, het is kerstmiddag/avond. Soms wou ik weleens dat ik weer in de 20 was ergens en lekker ongedwongen kon uitgaan, dit waren de mooiste dagen, iedereen goed gehumeurd mooie kleren/make-up, lekker man.
Maar als je er nu staat denk je na een half uur toch, wat moet ik hier, wat staat die muziek hard en wat zitten die smurfen toch dom te drukken.
20jaar uitgaan en het nog missenquote:Op zondag 24 december 2023 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere levensfase heeft zo zijn charmes, zorgen dat je alles hebt gehad voordat je het volgende stapje maakt richting compost anders blijf je terugverlangen naar vervlogen tijden.
Mag je niet meer op stap dan?quote:Op zondag 24 december 2023 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
20jaar uitgaan en het nog missen![]()
Belachelijk ja.
Ik moet er nog aan denken om nieuw beddengoed op te leggenquote:Op zondag 24 december 2023 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben blij dat er morgen geen wekker in mijn oor brult om 6.00 uur
Zo is het. Lekker van het leven genieten en niet teveel uitstellen naar later.quote:Op zondag 24 december 2023 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo is die helemaal af ja.quote:Op zondag 24 december 2023 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo is het. Lekker van het leven genieten en niet teveel uitstellen naar later.
Dat wil ik ook nog wel eens terug. Toen had iedereen ook zo ongeveer gedeelde prioriteiten in het leven.quote:Op zondag 24 december 2023 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
20jaar uitgaan en het nog missen![]()
Belachelijk ja.
Het is ook niet terug verlangen, maar gewoon een goede gedachte aan hoe leuk die tijd was toen. Geen Instagram, geen continue selfies.
Mijn nieuwe zit ingebouwd in mijn tv, dus dat is wat duurder als je die wil overkopenquote:Op zondag 24 december 2023 18:49 schreef Ama het volgende:
Sinds hier van de week werd gezegd dat de oude versie van de Chromecast kut doet heb ik er ook last van.
Heb je dat nu niet dan met vrienden? Vrienden met kinderen ben ik veelal kwijtgeraakt ergens onderweg, maar die zonder kinderen hebben wel een beetje dezelfde prioriteiten als ik eigenlijk.quote:Op zondag 24 december 2023 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog wel eens terug. Toen had iedereen ook zo ongeveer gedeelde prioriteiten in het leven.
Wel of niet kinderen hebben is daar bij mijn vrienden niet de bepalende factor in.quote:Op zondag 24 december 2023 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je dat nu niet dan met vrienden? Vrienden met kinderen ben ik veelal kwijtgeraakt ergens onderweg, maar die zonder kinderen hebben wel een beetje dezelfde prioriteiten als ik eigenlijk.
Ik heb wel een fijne warme vriendengroep in ongeveer dezelfde levensfase, juist die humor onderling en gevoel van het maakt niet uit wie je bent of waar je staat is dan leuk ook al zijn we compleet verschillend.quote:Op zondag 24 december 2023 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog wel eens terug. Toen had iedereen ook zo ongeveer gedeelde prioriteiten in het leven.
Hier wel, maar ik merk nu de kinderen wat ouder worden dat de ouders ook weer wat vrijer wordenquote:Op zondag 24 december 2023 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel of niet kinderen hebben is daar bij mijn vrienden niet de bepalende factor in.
Maar die van mij deed al meteen kutquote:Op zondag 24 december 2023 18:49 schreef Ama het volgende:
Sinds hier van de week werd gezegd dat de oude versie van de Chromecast kut doet heb ik er ook last van.
Beide prima optiesquote:Op zondag 24 december 2023 18:58 schreef CherryLips het volgende:
De butter chicken is bijna klaar. En anders loop ik zo naar de Mac.
Kentucky butter chicken?quote:Op zondag 24 december 2023 18:58 schreef CherryLips het volgende:
De butter chicken is bijna klaar. En anders loop ik zo naar de Mac.
Playstation is een prima streamslaafquote:Op zondag 24 december 2023 18:49 schreef Ama het volgende:
Oh jawel, en ik heb ook een leuke vriendengroep hoor. Maar we zullen niet snel meer kerstavond de ubervolle kroeg induiken.quote:
Knoflookmensen die niet van het feestje van de geboorte van de beroemdste Jood ooit houden.quote:Op zondag 24 december 2023 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Dood, aanval, explosie, ellende, rampspoed, verderf. Fijne kerssemus!
[ afbeelding ]
Dat is het nieuws altijd.quote:Op zondag 24 december 2023 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Dood, aanval, explosie, ellende, rampspoed, verderf. Fijne kerssemus!
[ afbeelding ]
Vandaag of morgen gaan ze er aan.quote:Op zondag 24 december 2023 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knoflookmensen die niet van het feestje van de geboorte van de beroemdste Jood ooit houden.
Denk niet voor KPN tv. Daar gebruik ik hem alleen voor.quote:Op zondag 24 december 2023 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Playstation is een prima streamslaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |