Het een sluit het ander niet uit?quote:Op zondag 24 december 2023 18:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Wij moeten eerst nog bij mijn vader eten hoor morgen.
Jij bent lekker actief vandaagquote:Op zondag 24 december 2023 18:10 schreef liesje1979 het volgende:
Was begonnen met het witten van de woonkamer. Natuurlijk na 10 minuten al spijt.Iets meer dan de helft gedaan nu maar toen wilde ik echt niet meer. Het liefste had ik het vandaag even afgemaakt maar morgen nog een vrije dag. En dinsdag ook nog. Dus voor nu laat ik het gewoon even lekker zo.
Oeh kalfquote:Op zondag 24 december 2023 18:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn kalfjes staan al sinds 2 uur vanmiddag te pruttelen. Die zullen ook niet meer loeien
Klinkt goed, maar wat is Harry in zijn colbert?quote:Op zondag 24 december 2023 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja lekker gegeten net
Soep
Biefstuk
Harry in zijn cobert
Ijs met vruchten en slagroom toe..
Vanmiddag nog naar the Christmas chronicles 2 gekeken..quote:Op zondag 24 december 2023 18:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh lol, RTL doet aan bijbelversjes voorlezen? Ik zat gewoon Ice Age te kijken.
Harri coverts met spekquote:Op zondag 24 december 2023 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar wat is Harry in zijn colbert?
Iedere levensfase heeft zo zijn charmes, zorgen dat je alles hebt gehad voordat je het volgende stapje maakt richting compost anders blijf je terugverlangen naar vervlogen tijden.quote:Op zondag 24 december 2023 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Naar de film geweest met de kinders, door de stad heen, het is kerstmiddag/avond. Soms wou ik weleens dat ik weer in de 20 was ergens en lekker ongedwongen kon uitgaan, dit waren de mooiste dagen, iedereen goed gehumeurd mooie kleren/make-up, lekker man.
Maar als je er nu staat denk je na een half uur toch, wat moet ik hier, wat staat die muziek hard en wat zitten die smurfen toch dom te drukken.
Dit dus. Het altijd nu zo leuk en goed mogelijk hebben.quote:Op zondag 24 december 2023 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere levensfase heeft zo zijn charmes, zorgen dat je alles hebt gehad voordat je het volgende stapje maakt richting compost anders blijf je terugverlangen naar vervlogen tijden.
Vuurwerk gekocht voor oud op nieuw met de kinders?quote:Op zondag 24 december 2023 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Naar de film geweest met de kinders, door de stad heen, het is kerstmiddag/avond. Soms wou ik weleens dat ik weer in de 20 was ergens en lekker ongedwongen kon uitgaan, dit waren de mooiste dagen, iedereen goed gehumeurd mooie kleren/make-up, lekker man.
Maar als je er nu staat denk je na een half uur toch, wat moet ik hier, wat staat die muziek hard en wat zitten die smurfen toch dom te drukken.
20jaar uitgaan en het nog missenquote:Op zondag 24 december 2023 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere levensfase heeft zo zijn charmes, zorgen dat je alles hebt gehad voordat je het volgende stapje maakt richting compost anders blijf je terugverlangen naar vervlogen tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |