quote:3FM Serious Request komt dit jaar in actie voor Stichting ALS Nederland. In de week voor Kerst van 17 t/m 24 december betreden 3FM-dj's Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman het Glazen Huis op de Grote Markt in Nijmegen. Hier zetten ze zich samen met heel Nederland dag en nacht in om zoveel mogelijk geld in te zamelen door 24 uur per dag live radio te maken en platen te draaien tegen donaties.
Tijdens het Glazen Huis treden er meer dan dertig artiesten op. Zoals Tom Odell, S10, Chef'Special, Kraantje Pappie, De Staat en Only The Poets.
SPOILER: Line-upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DraaischemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag een plaat aan
https://vraageenplaataan.npo3fm.nl/
Doneer nu
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok/doneren
Kom in Actie
https://www.npo3fm.nl/kominactie
Of doe mee met de actie van FOK!kers!
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok
By @GeraldvZantenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nijmegenaar en grote gekquote:Op zondag 24 december 2023 11:28 schreef MadMaster het volgende:
Wat is de link van Ronnie Ruysdael met dit gebeuren?
Die blauwen mogen alles freon.quote:
Goeie van u,dat is dit jaar niet nog.quote:
toen ik in Nijmegen woonde ben ik hem vaak tegen gekomen. Prima gast buiten zn showponygedrag om.quote:Op zondag 24 december 2023 11:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik, het eerste niet…
vanaf dag 1 alquote:
Ok. Meestal deden ze dat welquote:Op zondag 24 december 2023 11:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goeie van u,dat is dit jaar niet nog.
Dat is mooiquote:
Ik had de Sjonnies ooit op onze bruiloft willen hebben, alleen al wegens Ronnie.quote:Op zondag 24 december 2023 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen ik in Nijmegen woonde ben ik hem vaak tegen gekomen. Prima gast buiten zn showponygedrag om.
De bruiloft?quote:Op zondag 24 december 2023 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had de Sjonnies ooit op onze bruiloft willen hebben, alleen al wegens Ronnie.
Never happened…
hahaha en Rob laat zn kaart van de uiterste prijs niet zienquote:
Zit daar een verhaal achter?quote:Op zondag 24 december 2023 11:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kist. Is nog van mijn opa en oma
tuurlk knulquote:Op zondag 24 december 2023 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
Zie je dat dit ze wel werkt @:Nizno ?
Ja gouden tijden waren datquote:Op zondag 24 december 2023 11:42 schreef MatthijsDJ het volgende:
Veiling TV was wel leuker... Vooral toen Gerard water ging drinken uit die KLM trolley
precies datquote:Op zondag 24 december 2023 11:42 schreef MatthijsDJ het volgende:
Veiling TV was wel leuker... Vooral toen Gerard water ging drinken uit die KLM trolley
quote:
Das war einmal.quote:
Dit soort banken zijn gratis af te halen.quote:Op zondag 24 december 2023 11:53 schreef Hangbeest het volgende:
Bank zal toch wel meer opleveren? dat kost tegenwoordig een bank bij een willekeurige winkel ook
ja die bieder van 900 euro is nooit terug gevondenquote:
quote:Op zondag 24 december 2023 11:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die bieder van 900 euro is nooit terug gevonden
haha oke, maar daar hebben dan geen artiesten opgezeten. vond hem anders toch niet in mn interieur passen,quote:
quote:Op zondag 24 december 2023 11:58 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
haha oke, maar daar hebben dan geen artiesten opgezeten. vond hem anders toch niet in mn interieur passen,
Hmmmquote:Op zondag 24 december 2023 11:59 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]![]()
![]()
liever alleen mn eigen billen erop![]()
niet te grote bank voor alleen jou billen?quote:Op zondag 24 december 2023 11:59 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]![]()
![]()
liever alleen mn eigen billen erop![]()
quote:Op zondag 24 december 2023 12:04 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
niet te grote bank voor alleen jou billen?
he gelukkig, waren a bang dat we de reddingsbrigade er op af moesten sturenquote:
quote:Op zondag 24 december 2023 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
he gelukkig, waren a bang dat we de reddingsbrigade er op af moesten sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Zal 1km zijnquote:
quote:Op zondag 24 december 2023 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 24 december 2023 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op zondag 24 december 2023 12:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar we houden wel van je hoor
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
gewoon lekker naar snackbar vieze henk, patatje pinda en een berenklauw!quote:
zoiets zat ik ook te denken. of een lekkere pizza ofzoquote:Op zondag 24 december 2023 12:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
gewoon lekker naar snackbar vieze henk, patatje pinda en een berenklauw!
dan wel pizza hawaii, want warme ananas is the bestquote:Op zondag 24 december 2023 12:16 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
zoiets zat ik ook te denken. of een lekkere pizza ofzo
ik vind ananas op pizza best lekker in tegenstelling tot sommige mensen.quote:Op zondag 24 december 2023 12:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dan wel pizza hawaii, want warme ananas is the best
boks!!!quote:Op zondag 24 december 2023 12:18 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
ik vind ananas op pizza best lekker in tegenstelling tot sommige mensen.
ja dan zou ik ook voor pizza of sushi of zo gaanquote:Op zondag 24 december 2023 12:18 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
dat is leuk met andere, ik vier kerst alleen en moet ook eten
lust ik ook, is alleen wat droger. Hawaii vind dan lekkerderquote:Op zondag 24 december 2023 12:23 schreef PjotterFRL het volgende:
Ananas op pizza is prima.
Tonijn daarentegen
en vooral dat je dus gewoon je val niet kan opvangen en dus zo even een kaakbreuk krijgt... Niet met je kind de dingen kunnen doen dus al beperkt zijn en dan steeds beperkter worden.quote:Op zondag 24 december 2023 12:23 schreef Hangbeest het volgende:
Maar wat een kutziekte dat ALS, ook dat je op den duur amper meer uit je woorden kan komen. Echt fked up
alleen een stoel kissie en bankjequote:Op zondag 24 december 2023 12:26 schreef Hangbeest het volgende:
gaan ze zo nog spullen veilen of is dat afgelopen?
Echt niet leuk idd, hopelijk kunnen ze met dat geld wat nu opgebracht word een medicijn uitvinden wat die ziekte remt of nog beter Mensen er helemaal van kunnen genezen.quote:Op zondag 24 december 2023 12:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
en vooral dat je dus gewoon je val niet kan opvangen en dus zo even een kaakbreuk krijgt... Niet met je kind de dingen kunnen doen dus al beperkt zijn en dan steeds beperkter worden.
Remmen zou idd al heel goed zijn. Een chronische ziekte ipv een dodelijkequote:Op zondag 24 december 2023 12:31 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Echt niet leuk idd, hopelijk kunnen ze met dat geld wat nu opgebracht word een medicijn uitvinden wat die ziekte remt of nog beter Mensen er helemaal van kunnen genezen.
ja dat was dus alles dat ze geveild hebben daarna werd Ronnie bedankt voor zijn hulp en was de veiling voorbijquote:
Dat zal al een hele verbetering zijn. Net als met AIDS tegenwoordig, gaan Mensen ook niet dood meer van.quote:Op zondag 24 december 2023 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Remmen zou idd al heel goed zijn. Een chronische ziekte ipv een dodelijke
Ah ok, dacht ze gaan heel de inboedel van het glazen huis in de veiling gooien.quote:Op zondag 24 december 2023 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat was dus alles dat ze geveild hebben daarna werd Ronnie bedankt voor zijn hulp en was de veiling voorbij
eens en eens!quote:Op zondag 24 december 2023 12:23 schreef PjotterFRL het volgende:
Ananas op pizza is prima.
Tonijn daarentegen
yup.quote:Op zondag 24 december 2023 12:33 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Dat zal al een hele verbetering zijn. Net als met AIDS tegenwoordig, gaan Mensen ook niet dood meer van.
Dat dacht ik ook idd toen ik die tweet zag, viel best tegenquote:Op zondag 24 december 2023 12:34 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Ah ok, dacht ze gaan heel de inboedel van het glazen huis in de veiling gooien.
Het regent hier en regent daarquote:Op zondag 24 december 2023 12:36 schreef rodetoemaat het volgende:
Wel van het weer dit jaar. Veel regen gehad afgelopen week daar.
je mist een woordjequote:Op zondag 24 december 2023 12:36 schreef rodetoemaat het volgende:
Wel van het weer dit jaar. Veel regen gehad afgelopen week daar.
Goed tegen het honger gevoelquote:
joh tis maar 1 bui op een dag...quote:
ieder nadeel hep ze voordeelquote:Op zondag 24 december 2023 12:38 schreef Nizno het volgende:
wel handig voor dat kind, je hoeft geen kinderwagen mee, kan altijd bij ma op schoot zitten
Nee kan ik ook niet, kan niet zo goed typen met mijn neusquote:Op zondag 24 december 2023 12:41 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Jij hebt je handjes niet omhoog als je dit typt![]()
Teentjes doe ik ookquote:Op zondag 24 december 2023 12:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee kan ik ook niet, kan niet zo goed typen met mijn neus
Hey Lovy,quote:
Juist de goede.quote:Op zondag 24 december 2023 12:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hi Fresh
Ja soms neem je de verkeerde afslag
Wel de stream aan?quote:
witte kerst is idd lekkerder, maar ja we moeten het er maar mee doen.quote:Op zondag 24 december 2023 12:52 schreef Hangbeest het volgende:
De regen.. Houdt maar niet op. Had liever een witte kerst gezien. Binnen bij de verwarming en lekker uit het raam naar een witte wereld kijken. Maar enigste is regen regen regen en nog meer regen. Ga dadelijk mn gordijn dicht doen.
het is helaas niet andersquote:Op zondag 24 december 2023 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
witte kerst is idd lekkerder, maar ja we moeten het er maar mee doen.
heb vandaag en morgen toch geen plannen, ja morgen de hele bovenverdieping eens even ontdoen van het vrijgezellenthema... eindelijk eens even wat opruimenquote:
@TheStigsDutchCousinquote:Op zondag 24 december 2023 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb vandaag en morgen toch geen plannen, ja morgen de hele bovenverdieping eens even ontdoen van het vrijgezellenthema... eindelijk eens even wat opruimen
geluksvogels, hier giet het al de hele week, waterstand kei hoog dat er gevreesd word voor overstromingen. Dit is niet de kerst zoals vroeger..quote:Op zondag 24 december 2023 12:54 schreef rodetoemaat het volgende:
https://www.sneeuwhoogte.(...)d/winterberg/webcams
sneeuwstream
klinkt susquote:Op zondag 24 december 2023 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb vandaag en morgen toch geen plannen, ja morgen de hele bovenverdieping eens even ontdoen van het vrijgezellenthema... eindelijk eens even wat opruimen
oeh komt die helpen?!?!!quote:
hoop het van nietquote:Op zondag 24 december 2023 12:56 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
geluksvogels, hier giet het al de hele week, waterstand kei hoog dat er gevreesd word voor overstromingen. Dit is niet de kerst zoals vroeger..
Die houdt wel van een ruig feestjequote:
Ik heb de komende dagen ook niet echt plannen. Ik probeer het hier binnen in mn kiet maar beetje gezellig te maken. En gelukkig heb ik jullie!quote:Op zondag 24 december 2023 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Online ruige feestjesquote:Op zondag 24 december 2023 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die houdt wel van een ruig feestje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toematen lover
neh maar t begint mij dwars te zitten dat als er wel iemand komt dat ik dan echt heel hard aan de slag moet.quote:Op zondag 24 december 2023 12:56 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
klinkt sus
heb beeld hierbij![]()
ga je bezoek krijgen op de bovenverdieping![]()
quote:Op zondag 24 december 2023 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
neh maar t begint mij dwars te zitten dat als er wel iemand komt dat ik dan echt heel hard aan de slag moet.
Liever even nu goed doen en dan als er wel iemand komt dat het dan alleen even een kwestie is van even een beetje vegen
Jawel, mochten de dijken breken loopt het hier niet onder als het goed is.quote:Op zondag 24 december 2023 12:57 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
hoop het van niet
zit je wel hoog en droog mocht het gaan overstromen bij jou?
ik vrees dat dit niet feestig is, was opvouwen wat al maanden op de lijn hangt enzo...quote:Op zondag 24 december 2023 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die houdt wel van een ruig feestje
op visite komen.quote:Op zondag 24 december 2023 12:58 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]![]()
goed voorbereid
maar uhm hoe gaat die ander komen?
overal valt een ruig feest van te makenquote:Op zondag 24 december 2023 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vrees dat dit niet feestig is, was opvouwen wat al maanden op de lijn hangt enzo...
Ah daar is het al visite proef gemaaktquote:Op zondag 24 december 2023 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
op visite komen.
andere soort komen hoeft niet buiten mijn slaapkamer en mijn slaapkamer is wel opgeruimd
Hoezo niet?quote:Op zondag 24 december 2023 12:59 schreef TheVulture het volgende:
De HEMA en NEC worden wel onder druk gezet om te doneren, weet niet of dat nou zo slim is
ja en nu ze ook zo genoemd worden zullen ze ook wel moetenquote:Op zondag 24 december 2023 13:03 schreef PjotterFRL het volgende:
Terecht dat de HEMA even genoemd wordt. Die zijn al een week in beeld
quote:Op zondag 24 december 2023 13:04 schreef rodetoemaat het volgende:
Zou ze wel netjes staan met al die gratis reclame.![]()
Leuke huisjes daar achter het glazen huis
Chantage/Afpersing, wraak en waarschuwingen.. Tot nu toe nog niet raak hier maar vorige week was het in een dorpje hiernaast al wel raak.quote:
Hey Mathijs,het is alsof de granaten gratis zijn.quote:Op zondag 24 december 2023 13:07 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Chantage/Afpersing, wraak en waarschuwingen.. Tot nu toe nog niet raak hier maar vorige week was het in een dorpje hiernaast al wel raak.
Leuk die Rotterdamse haven
mwo kan ermee door. maar ze mogen wel ff wa lekkere goede platen draaien!quote:Op zondag 24 december 2023 13:16 schreef FreshFruit het volgende:
Dit vind ik by far het meeste zaadnummer ever.
das wel t verstandigste... emotionele incontinentie is hier groot aanwezigquote:Op zondag 24 december 2023 13:24 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
hoort erbij.. ik luister het ook maar half eerlijk gezegd.
dat zal in het huis sowieso mee spelen. Plus dat ze natuurlijk al meer tijd met ze hebben doorgebracht dus dat het steeds zichtbaarder isquote:
Heerlijk foutquote:
elke avond was er een update. Vanavond als ze het huis uit gaan de laatstequote:Op zondag 24 december 2023 13:32 schreef Hangbeest het volgende:
Op hoeveel staat de teller nu eigenlijk? en kan je dat ook ergens online volgen?
https://www.npo3fm.nl/quote:Op zondag 24 december 2023 13:32 schreef Hangbeest het volgende:
Op hoeveel staat de teller nu eigenlijk? en kan je dat ook ergens online volgen?
oke, maar die teller kan je niet ergens online zien ofzo?quote:Op zondag 24 december 2023 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke avond was er een update. Vanavond als ze het huis uit gaan de laatste
nopequote:Op zondag 24 december 2023 13:33 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
oke, maar die teller kan je niet ergens online zien ofzo?
Dus wel.quote:
nee dat is de tussenstand van gisteravondquote:
ok, hoeveel zullen ze uiteindelijk opgehaald halen? miljoentje of 7? meer?quote:Op zondag 24 december 2023 13:35 schreef rodetoemaat het volgende:
nee dat zeggen ze vanavond pas weer
moest ff denken wat the piep blauwoog..... ja oke ik snapquote:Op zondag 24 december 2023 13:35 schreef rodetoemaat het volgende:
Zit even te kijken bij de veilig op die blauwoog is het meeste geboden
Wijsneus ben je ook.quote:Op zondag 24 december 2023 13:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat is de tussenstand van gisteravond
Pseudomod.quote:Op zondag 24 december 2023 13:38 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
nee jij koppig dat je niet naar ons luistert
Moet ergens ook wel spannend zijn voor die BN'ers om dingen op de veiling te gooien. Toch een soort populariteitspolletje.quote:Op zondag 24 december 2023 13:42 schreef rodetoemaat het volgende:
pakket van jody bernal staat onderaan voor 90 euries
dan issie voor mijquote:Op zondag 24 december 2023 13:42 schreef rodetoemaat het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2023 13:42 schreef rodetoemaat het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2023 13:43 schreef PjotterFRL het volgende:
https://www.npo3fm.nl/kom(...)kdom-met-living-doll
Denk niet dat Gerard aan de bak hoeft
Gerard is zoooo leukquote:Op zondag 24 december 2023 13:44 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]![]()
dat is ook een trieste opbrengst
Vind 'm tegenwoordig behoorlijk vermoeiend eerlijk gezegd.quote:Op zondag 24 december 2023 13:44 schreef Glitsey het volgende:
[..]
Gerard is zoooo leuk
die maakte echt SR
toenquote:Op zondag 24 december 2023 13:45 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Vind 'm tegenwoordig behoorlijk vermoeiend eerlijk gezegd.
Vergane glorie.quote:Op zondag 24 december 2023 13:45 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Vind 'm tegenwoordig behoorlijk vermoeiend eerlijk gezegd.
een mooie helmquote:
sinds wanneer gebruik je een satisfyer op je gezichtquote:Op zondag 24 december 2023 13:49 schreef rodetoemaat het volgende:
roxy pakket voor maar 130 euries![]()
lekker gezichtsverwenpakket
goed dat erbij staat dat de whitening pen voor op je tanden is![]()
[ afbeelding ]
ik zeg nixquote:Op zondag 24 december 2023 13:50 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
ik ben 31.. ga snel die kant op
ik vermoed de echte grote bedragen nog gaan komen, is elk jaar zo dat de teller aan het einde heel hard oploopt.quote:
82quote:Op zondag 24 december 2023 13:50 schreef Glitsey het volgende:
[..]
je bent zo oud/jong als je je voelt
goed voor de doorbloedingquote:Op zondag 24 december 2023 13:50 schreef Glitsey het volgende:
[..]
sinds wanneer gebruik je een satisfyer op je gezicht![]()
![]()
met dit weer is het van 90 naar 82 en daarna naar 102quote:Op zondag 24 december 2023 13:51 schreef Glitsey het volgende:
[..]![]()
dat voelde ik me vanmorgen ook toen ik uit bed stapte
nu 28
Je bent 43.quote:Op zondag 24 december 2023 13:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
met dit weer is het van 90 naar 82 en daarna naar 102
quote:Op zondag 24 december 2023 13:53 schreef Nizno het volgende:
die BenB vol liefde tas zou zonder die krabbels vast meer opgeleverd hebben dan 110 euro
ik had al door dat je er wasquote:Op zondag 24 december 2023 13:54 schreef greysbones het volgende:
goedendag mensjes
ik kom jullie even vervelen
Myn leafste.quote:Op zondag 24 december 2023 13:54 schreef greysbones het volgende:
goedendag mensjes
ja dat dusquote:
Hoiquote:Op zondag 24 december 2023 13:54 schreef greysbones het volgende:
goedendag mensjes
Greysbonesquote:Op zondag 24 december 2023 13:54 schreef greysbones het volgende:
goedendag mensjes
Door een likes te gevenquote:
ssssstquote:
ik heb nog niks aangevraagdquote:Op zondag 24 december 2023 13:58 schreef PjotterFRL het volgende:
Toch nog maar weer een plaatje aangevraagd. Arctic Monkeys
Jullie kennen elkaar?quote:
eh jaquote:Op zondag 24 december 2023 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar?
Je hebt me nooit over haar verteld.
Echt niet.quote:
neequote:Op zondag 24 december 2023 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Greybones Heb je de nieuwste RPM al gezien?
Toto breakdownquote:Op zondag 24 december 2023 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee![]()
![]()
ik ben keihard aan het afkicken
geen F1
heb ik wat gemist?
what else is new?quote:
mary servaes?quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Gohquote:Op zondag 24 december 2023 14:12 schreef PjotterFRL het volgende:
Het is een beetje mistig in Nijmegen.
Nouja, vrij last minute allemaal als ze dinsdag zijn gestart.quote:Op zondag 24 december 2023 14:14 schreef Nizno het volgende:
hmm, ik had stiekem wel meer verwacht van dit.
Niet dat het niet genoeg is hoor, maar aangezien ze van die hoge bedragen hebben gehad is dit toch wel wat laag
Maar blij met elk bedrag!!![]()
truequote:Op zondag 24 december 2023 14:15 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Nouja, vrij last minute allemaal als ze dinsdag zijn gestart.
ze heeft al een ponyquote:
Ooit een date gehad die de hele tekst kon meezingen.quote:
Is dat wel of geen afknapper?quote:Op zondag 24 december 2023 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit een date gehad die de hele tekst kon meezingen.
en de vader ook?quote:
ik ga ook even knutselen met etenquote:Op zondag 24 december 2023 14:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb net de carpacciobommetjes gemaakt en in de koelkast gezet.
Was veul te veel werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |