abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 december 2023 @ 11:46:11 #176
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_211741678
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2023 11:41 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Was het maar bullshit, tot nu toe heb ik nog altijd gelijk gekregen.
Bijvoorbeeld met de Russische invasie die nooit zou plaatsvinden volgens bruin rechts.
Bruin rechts nog wel :')

25% vd bevolking heeft inmiddels schijnbaar door dat immigratie grenzen kent. De overige 75% heeft er nog geen last van. Komt vanzelf.
5 jaar geleden vond ik hier in het oosten van het land ook dat ze in Rotterdam niet zo moesten zeiken.
Dus zolang duurt het schijnbaar, nog een paar jaar geduld.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_211741735
Een nieuwe dag, een nieuwe dag met Nazi vergelijkingen omdat de argumenten waar je de PVV wel degelijk constructief mee kan aanvallen blijkbaar alweer op zijn.
pi_211741796
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 11:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuwe dag met Nazi vergelijkingen omdat de argumenten waar je de PVV wel degelijk constructief mee kan aanvallen blijkbaar alweer op zijn.
Ach, dat wordt uiteindelijk ook alleen maar gedaan door Stalinisten die het liefst iedereen die afwijkt van hun gedachtegoed in de gulag gooit. Geen reden om die extremisten serieus te nemen.
Conscience do cost.
pi_211741818
quote:
Helaas zijn die vergelijkingen zo makkelijk te maken met de partij van Geer Wilders, omdat hij zich zo als een fascist gedraagt. En veel van zijn dwergen ook.
pi_211741847
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 11:44 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Nee hoor, Nederland gaat naar de extreem-rechtse verdommenis, maar ik blijf er vrolijk bij.
Als dit vrolijk is dan wil ik je andere toestanden niet meemaken :') Sterkte voor alle betrokkenen aan de kersttafel. Moet toch gek zijn; het land is de afgelopen 10 jaar gewoon compleet de verkeerde kant op gegaan; alles waar jij zo hard om schreeuwt heeft ervoor gezorgd dat we ons in toenemende mate onveilig voelen in ons eigen land maar nee: het is de schuld van de partij die nu de brokken van de afgelopen 10 jaar mag opruimen. En dan ook gewoon al schreeuwen terwijl die partij überhaupt nog bezig is met het vormen van een kabinet :D Gooi jezelf weg aub.
  maandag 25 december 2023 @ 11:53:56 #181
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211741855
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 11:52 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Helaas zijn die vergelijkingen zo makkelijk te maken met de partij van Geer Wilders, omdat hij zich zo als een fascist gedraagt. En veel van zijn dwergen ook.
Waarom verhuis je niet als je denkt dat het hier fascistisch wordt?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 25 december 2023 @ 11:54:09 #182
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_211741861
quote:

[..]
De VVD en de NSB hebben allebei 3 letters.

Het PvdA-logo heeft rode letters, de logo's van de NSB ook!

Kom op ga dit soort kinderachtige spelletjes in BNW spelen aub.
Nooit meer slapen
pi_211741865
quote:

[..]
Weet jij wel wat een fascist is? Kun je mij (zonder google te gebruiken) in eigen woorden vertellen wat je daar onder schaart?

Edit: En als je dat dan hebt gedaan, wil je dan ook meteen even uitleggen hoe/waarom 'rechts' dat is?
  maandag 25 december 2023 @ 11:56:02 #184
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211741907
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 11:54 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Weet jij wel wat een fascist is? Kun je mij (zonder google te gebruiken) in eigen woorden vertellen wat je daar onder schaart?
Alles wat niet minstens zo links is als antifa.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 25 december 2023 @ 11:56:27 #185
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211741916
quote:
Ik moet wel een klein beetje gniffelen om iedereen die loopt te huilen dat mensen nare dingen zeggen over de PVV (stemmers), terwijl het politiek model van Wilders berust op demoniseren, polariseren, en persoonlijke aanvallen.
Huilen dan.
pi_211741918
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 11:54 schreef KoningWouter het volgende:

[..]

BNW geldt blijkbaar enkel als het gaat om een niet politieke correcte gedachte. PVV en z’n stemmers bashen mag wel, dus dan is BNW verder niet nodig.
pi_211741929
quote:
7s.gif Op maandag 25 december 2023 11:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Alles wat niet minstens zo links is als antifa.
Het is zo'n modewoord. Mensen links van het spectrum schreeuwen te pas en te onpas 'dAt Is FAsCiSmE!11!'. Ik vraag me oprecht af of meer dan 10% van die groep überhaupt weet wat het betekent. Zonder dollen.
  maandag 25 december 2023 @ 11:57:04 #188
498210 KoningWouter
pi_211741930
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 11:56 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
BNW geldt blijkbaar enkel als het gaat om een niet politieke correcte gedachte. PVV en z’n stemmers bashen mag wel, dus dan is BNW verder niet nodig.
Ja dat valt mij dus ook al op.
Nooit meer slapen
pi_211741933
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 11:29 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Waarom zou Wilders het zichzelf zo onmogelijk maken met foute symboliek? Leg me dat eens uit.

Trouwens: Hij heeft een een vlag van Israël op kantoor. Strookt niet echt met die NSB vlag he.
‘Soortgelijk’ is niet exact hetzelfde.

Of Mussert nu met Hitler en Mussolini klikte en Wilders met Netanyahu en Orban klikt, doet daar niet zoveel aan af.
pi_211741941
quote:
6s.gif Op maandag 25 december 2023 11:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik moet wel een klein beetje gniffelen om iedereen die loopt te huilen dat mensen nare dingen zeggen over de PVV (stemmers), terwijl het politiek model van Wilders berust op demoniseren, polariseren, en persoonlijke aanvallen.
Kijk, dit is tenminste commentaar richting de PVV die ik kan begrijpen. Niet mee eens, maar in ieder geval wel een degelijk argument.
pi_211741946
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2023 11:41 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Was het maar bullshit, tot nu toe heb ik nog altijd gelijk gekregen.
Bijvoorbeeld met de Russische invasie die nooit zou plaatsvinden volgens bruin rechts.
Tieren, framen, fundamentsloos gelul.

Jullie hebben echt geen idee hoe jullie zijn gaan lijken op alles wat jullie verachten.

En jullie hebben het niet eens door.
Zo enorm dom en eigenwijs. Triest.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 25 december 2023 @ 11:58:58 #192
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211741965
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 11:57 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het is zo'n modewoord. Mensen links van het spectrum schreeuwen te pas en te onpas 'dAt Is FAsCiSmE!11!'. Ik vraag me oprecht af of meer dan 10% van die groep überhaupt weet wat het betekent. Zonder dollen.
Klopt, ze hebben de definitie van fascisme geherdefinieerd. Beetje wat ze ook met geschiedenis doen als het verhaal niet strookt met wat zij willen.

Een nieuwe linkse gril tegenwoordig is ook: PVV heeft gewonnen maar gaat niks veranderen want verdragen en afspraken van vroeger EINZEinzENZ!

Verder is (extreem)links heel democratisch hoor.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 25 december 2023 @ 12:01:47 #193
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211742017
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 11:57 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Kijk, dit is tenminste commentaar richting de PVV die ik kan begrijpen. Niet mee eens, maar in ieder geval wel een degelijk argument.
Maar hoezo ben je het er niet mee eens?
Huilen dan.
  maandag 25 december 2023 @ 12:02:07 #194
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211742024
Ieder weldenkend mens zou het namelijk met mij eens moeten zijn.
Huilen dan.
  maandag 25 december 2023 @ 12:04:22 #195
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_211742059
quote:
7s.gif Op maandag 25 december 2023 11:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Klopt, ze hebben de definitie van fascisme geherdefinieerd. Beetje wat ze ook met geschiedenis doen als het verhaal niet strookt met wat zij willen.

Een nieuwe linkse gril tegenwoordig is ook: PVV heeft gewonnen maar gaat niks veranderen want verdragen en afspraken van vroeger EINZEinzENZ!

Ja Brussel he , afspraken en de rechter vergeet die niet , nee de kiezer die kan het wel schudden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211742072
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 11:40 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ja het is toeval. En voor symboliek en verbanden die niet bewezen maar zogenaamd logisch zijn hebben we BNW. Daar vind je hordes toevalligheden. Over 9/11 en Corona en verzin het maar. Daar past @:Beathoven zijn post het best.
Joh, dat zal het zijn.
  maandag 25 december 2023 @ 12:06:07 #197
498210 KoningWouter
pi_211742082
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2023 11:57 schreef Beathoven het volgende:

[..]
‘Soortgelijk’ is niet exact hetzelfde.

Of Mussert nu met Hitler en Mussolini klikte en Wilders met Netanyahu en Orban klikt, doet daar niet zoveel aan af.
Maar geef eens antwoord op de vraag.

Waarom zou een hoog intelligente man als Wilders. Het zichzelf zo moeilijk maken door voor symboliek te kiezen die met fascisme vergeleken kan worden.

Hoe zie je het voor je?

Wilders komt bij het marketingkantoor en zegt: Ik wil graag een nieuwe huisstijl. Het moet zo veel mogelijk op die van de NSB lijken. Of hoe doet hij dat?
Nooit meer slapen
pi_211742091
quote:
7s.gif Op maandag 25 december 2023 11:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Extreemlinks doet mij een beetje denken aan alle vormen van extreme geloven. God houd van iedereen, behalve als je homo, trans of atheïst bent, dan ga je naar de hel.

Het lijkt me oprecht ook fijn om in die kinderlijk naïeve wereld van een Frans Timmermans/Sigrid Kaag te leven. Iedereen danst hand in hand op straat. Er is geen uitstoot, mensen van alle geloven/rassen leven in vrede en iedereen wordt gerespecteerd om wie hij/zij/het/hun/whatever is. Dat de hele wereldgeschiedenis al ongeveer 2000 jaar laat zien dat dat een absolute utopie is vergeten we even. Steden branden in andere landen letterlijk tot de grond af, maar laten we vooral kijken of het hier wel gaat lukken :') Ik vind de term 'woke' echt te walgelijk voor woorden, maar gelukkig zijn we (collectief) in Nederland wel langzaam maar zeker onze ogen aan het openen voor deze waanzin en lijkt de realiteit weer een beetje de boventoon te gaan voeren.
pi_211742097
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 11:54 schreef KoningWouter het volgende:

[..]

Zie je werkelijk het verschil tussen dit en het zwaaien met een vlag die de afgelopen 100 jaar alleen populair was bij hun extreemrechtse geloofsgenoten echt niet?
pi_211742115
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 12:06 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Maar geef eens antwoord op de vraag.

Waarom zou een hoog intelligente man als Wilders. Het zichzelf zo moeilijk maken door voor symboliek te kiezen die met fascisme vergeleken kan worden.

Hoe zie je het voor je?

Wilders komt bij het marketingkantoor en zegt: Ik wil graag een nieuwe huisstijl. Het moet zo veel mogelijk op die van de NSB lijken. Of hoe doet hij dat?
Waarom eist hij directe democratie wanneer het gaat om de burgemeester of referenda, maar niet om het leiderschap van zijn partij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')