Bruin rechts nog welquote:Op maandag 25 december 2023 11:41 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Was het maar bullshit, tot nu toe heb ik nog altijd gelijk gekregen.
Bijvoorbeeld met de Russische invasie die nooit zou plaatsvinden volgens bruin rechts.
Ach, dat wordt uiteindelijk ook alleen maar gedaan door Stalinisten die het liefst iedereen die afwijkt van hun gedachtegoed in de gulag gooit. Geen reden om die extremisten serieus te nemen.quote:Op maandag 25 december 2023 11:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuwe dag met Nazi vergelijkingen omdat de argumenten waar je de PVV wel degelijk constructief mee kan aanvallen blijkbaar alweer op zijn.
Helaas zijn die vergelijkingen zo makkelijk te maken met de partij van Geer Wilders, omdat hij zich zo als een fascist gedraagt. En veel van zijn dwergen ook.quote:Op maandag 25 december 2023 11:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuwe dag met Nazi vergelijkingen omdat de argumenten waar je de PVV wel degelijk constructief mee kan aanvallen blijkbaar alweer op zijn.
Als dit vrolijk is dan wil ik je andere toestanden niet meemakenquote:Op maandag 25 december 2023 11:44 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee hoor, Nederland gaat naar de extreem-rechtse verdommenis, maar ik blijf er vrolijk bij.
Waarom verhuis je niet als je denkt dat het hier fascistisch wordt?quote:Op maandag 25 december 2023 11:52 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Helaas zijn die vergelijkingen zo makkelijk te maken met de partij van Geer Wilders, omdat hij zich zo als een fascist gedraagt. En veel van zijn dwergen ook.
De VVD en de NSB hebben allebei 3 letters.quote:Op maandag 25 december 2023 11:52 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Helaas zijn die vergelijkingen zo makkelijk te maken met de partij van Geer Wilders, omdat hij zich zo als een fascist gedraagt. En veel van zijn dwergen ook.
Weet jij wel wat een fascist is? Kun je mij (zonder google te gebruiken) in eigen woorden vertellen wat je daar onder schaart?quote:Op maandag 25 december 2023 11:52 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Alles wat niet minstens zo links is als antifa.quote:Op maandag 25 december 2023 11:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Weet jij wel wat een fascist is? Kun je mij (zonder google te gebruiken) in eigen woorden vertellen wat je daar onder schaart?
Ik moet wel een klein beetje gniffelen om iedereen die loopt te huilen dat mensen nare dingen zeggen over de PVV (stemmers), terwijl het politiek model van Wilders berust op demoniseren, polariseren, en persoonlijke aanvallen.quote:Op maandag 25 december 2023 11:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
BNW geldt blijkbaar enkel als het gaat om een niet politieke correcte gedachte. PVV en z’n stemmers bashen mag wel, dus dan is BNW verder niet nodig.quote:Op maandag 25 december 2023 11:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De VVD en de NSB hebben allebei 3 letters.
Het PvdA-logo heeft rode letters, de logo's van de NSB ook!
Kom op ga dit soort kinderachtige spelletjes in BNW spelen aub.
Het is zo'n modewoord. Mensen links van het spectrum schreeuwen te pas en te onpas 'dAt Is FAsCiSmE!11!'. Ik vraag me oprecht af of meer dan 10% van die groep überhaupt weet wat het betekent. Zonder dollen.quote:Op maandag 25 december 2023 11:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alles wat niet minstens zo links is als antifa.
Ja dat valt mij dus ook al op.quote:Op maandag 25 december 2023 11:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
BNW geldt blijkbaar enkel als het gaat om een niet politieke correcte gedachte. PVV en z’n stemmers bashen mag wel, dus dan is BNW verder niet nodig.
‘Soortgelijk’ is niet exact hetzelfde.quote:Op maandag 25 december 2023 11:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom zou Wilders het zichzelf zo onmogelijk maken met foute symboliek? Leg me dat eens uit.
Trouwens: Hij heeft een een vlag van Israël op kantoor. Strookt niet echt met die NSB vlag he.
Kijk, dit is tenminste commentaar richting de PVV die ik kan begrijpen. Niet mee eens, maar in ieder geval wel een degelijk argument.quote:Op maandag 25 december 2023 11:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik moet wel een klein beetje gniffelen om iedereen die loopt te huilen dat mensen nare dingen zeggen over de PVV (stemmers), terwijl het politiek model van Wilders berust op demoniseren, polariseren, en persoonlijke aanvallen.
Tieren, framen, fundamentsloos gelul.quote:Op maandag 25 december 2023 11:41 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Was het maar bullshit, tot nu toe heb ik nog altijd gelijk gekregen.
Bijvoorbeeld met de Russische invasie die nooit zou plaatsvinden volgens bruin rechts.
Klopt, ze hebben de definitie van fascisme geherdefinieerd. Beetje wat ze ook met geschiedenis doen als het verhaal niet strookt met wat zij willen.quote:Op maandag 25 december 2023 11:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is zo'n modewoord. Mensen links van het spectrum schreeuwen te pas en te onpas 'dAt Is FAsCiSmE!11!'. Ik vraag me oprecht af of meer dan 10% van die groep überhaupt weet wat het betekent. Zonder dollen.
Maar hoezo ben je het er niet mee eens?quote:Op maandag 25 december 2023 11:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kijk, dit is tenminste commentaar richting de PVV die ik kan begrijpen. Niet mee eens, maar in ieder geval wel een degelijk argument.
Ja Brussel he , afspraken en de rechter vergeet die niet , nee de kiezer die kan het wel schuddenquote:Op maandag 25 december 2023 11:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben de definitie van fascisme geherdefinieerd. Beetje wat ze ook met geschiedenis doen als het verhaal niet strookt met wat zij willen.
Een nieuwe linkse gril tegenwoordig is ook: PVV heeft gewonnen maar gaat niks veranderen want verdragen en afspraken van vroeger EINZEinzENZ!
Verder is (extreem)links heel democratisch hoor.
Joh, dat zal het zijn.quote:Op maandag 25 december 2023 11:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja het is toeval. En voor symboliek en verbanden die niet bewezen maar zogenaamd logisch zijn hebben we BNW. Daar vind je hordes toevalligheden. Over 9/11 en Corona en verzin het maar. Daar past @:Beathoven zijn post het best.
Maar geef eens antwoord op de vraag.quote:Op maandag 25 december 2023 11:57 schreef Beathoven het volgende:
[..]
‘Soortgelijk’ is niet exact hetzelfde.
Of Mussert nu met Hitler en Mussolini klikte en Wilders met Netanyahu en Orban klikt, doet daar niet zoveel aan af.
Extreemlinks doet mij een beetje denken aan alle vormen van extreme geloven. God houd van iedereen, behalve als je homo, trans of atheïst bent, dan ga je naar de hel.quote:Op maandag 25 december 2023 11:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben de definitie van fascisme geherdefinieerd. Beetje wat ze ook met geschiedenis doen als het verhaal niet strookt met wat zij willen.
Een nieuwe linkse gril tegenwoordig is ook: PVV heeft gewonnen maar gaat niks veranderen want verdragen en afspraken van vroeger EINZEinzENZ!
Verder is (extreem)links heel democratisch hoor.
Zie je werkelijk het verschil tussen dit en het zwaaien met een vlag die de afgelopen 100 jaar alleen populair was bij hun extreemrechtse geloofsgenoten echt niet?quote:Op maandag 25 december 2023 11:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De VVD en de NSB hebben allebei 3 letters.
Het PvdA-logo heeft rode letters, de logo's van de NSB ook!
Kom op ga dit soort kinderachtige spelletjes in BNW spelen aub.
Waarom eist hij directe democratie wanneer het gaat om de burgemeester of referenda, maar niet om het leiderschap van zijn partij?quote:Op maandag 25 december 2023 12:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar geef eens antwoord op de vraag.
Waarom zou een hoog intelligente man als Wilders. Het zichzelf zo moeilijk maken door voor symboliek te kiezen die met fascisme vergeleken kan worden.
Hoe zie je het voor je?
Wilders komt bij het marketingkantoor en zegt: Ik wil graag een nieuwe huisstijl. Het moet zo veel mogelijk op die van de NSB lijken. Of hoe doet hij dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |