Namens Vlinder en mij: heel fijne kerstdagen lieverdsquote:Op zondag 24 december 2023 00:22 schreef Ama het volgende:
Fijne kerstdagen toegewenst allemaal.
[ afbeelding ]
Dit is niet veel beterquote:Op zondag 24 december 2023 05:03 schreef mschol het volgende:
[..]
het is in ieder geval geen 3 uur snachts![]()
oehquote:Op zondag 24 december 2023 06:14 schreef kwiwi het volgende:
Goedemorgen allemaal
![]()
Ik kom straks ontbijt op bed bij iedereen langsbrengen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op zondag 24 december 2023 06:16 schreef mschol het volgende:
[..]
oehNou vooruit, dan krijg je er 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 december 2023 06:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan krijg je er 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
Oke. Dan blijf ik nog even liggen.quote:Op zondag 24 december 2023 06:14 schreef kwiwi het volgende:
Goedemorgen allemaal
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
tis zondag, dan mag datquote:Op zondag 24 december 2023 07:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Uurtje later wakker geworden.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
Ik blijf nog even liggen.quote:Op zondag 24 december 2023 07:20 schreef gianni61 het volgende:
Ik kom niet meer in slaap. Ik zal maar opstaanAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ben je er al ?quote:Op zondag 24 december 2023 06:14 schreef kwiwi het volgende:
Goedemorgen allemaal
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 24 december 2023 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik sta al een half uur naast je bed, even omdraaien![]()
![]()
meer voor onsquote:Op zondag 24 december 2023 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik sta al een half uur naast je bed, even omdraaien
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
quote:Op zondag 24 december 2023 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik sta al een half uur naast je bed, even omdraaien![]()
![]()
quote:Op zondag 24 december 2023 06:14 schreef kwiwi het volgende:
Goedemorgen allemaal
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |