SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Heb daar niet echt tijd voor morgen helaasquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:00 schreef bitterbal het volgende:
Ga je nu nog naar de winkels nattekat?
nou das wel balen zo iddquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb daar niet echt tijd voor morgen helaas
stond woensdag al in de postnl app. Maar er is nog niets aangekomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PostNL had 3 dagen marge. Dag 1 verneukten ze het, dag 2 bezorgden ze het zogenaamd zo laat dat ik het nooit meer op tijd op kon halen en op dag 3 hebben ze het niet eens meer geprobeerd.quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stond woensdag al in de postnl app. Maar er is nog niets aangekomenNou lekker, zaterdag op de bus gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil nog steeds weten hoe bezorgen bij een pakketpunt kan mislukken.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:06 schreef Nattekat het volgende:
Kun je nergens achterhalen waar dat zogenaamd geweest is dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil nog steeds weten hoe bezorgen bij een pakketpunt kan mislukken.
Nou ja, ik ga er van uit dat dat de pakketautomaat is waar ie naartoe gestuurd is.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je nergens achterhalen waar dat zogenaamd geweest is dan?
Er zouden die woensdag 3 dingen komen. 1 kwam donderdag, 1 vrijdag, maar het belangrijkste niet dusquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou lekker, zaterdag op de bus gedaan
quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:06 schreef Nattekat het volgende:
Ook apart dat de zending nadat de bezorger al onderweg is nog een keer is gesorteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil nog steeds weten hoe bezorgen bij een pakketpunt kan mislukken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Zal wel in de verkeerde bus hebben gelegen ofzo.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook apart dat de zending nadat de bezorger al onderweg is nog een keer is gesorteerd.
Ik laat het tegenwoordig niet meer naar die automaten versturen; net iets te vaak dat ze het dan toch ergens anders naartoe brengen en dat het niet meest gunstige pakketpunt is.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga er van uit dat dat de pakketautomaat is waar ie naartoe gestuurd is.
Bij mij zijn er niet eens meer gunstige pakketpunten. De twee dichtstbijzijnde zijn vervangen door die automaten. Dan neem ik die gok maar voor lief.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik laat het tegenwoordig niet meer naar die automaten versturen; net iets te vaak dat ze het dan toch ergens anders naartoe brengen en dat het niet meest gunstige pakketpunt is.
Oh die had ik ook al op mijn lijstje. Maar tof dus?quote:Op zondag 24 december 2023 01:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Operation Kandahar. Poah filmpje hoor.
jij ook @Amaquote:Op zondag 24 december 2023 00:22 schreef Ama het volgende:
Fijne kerstdagen toegewenst allemaal.
[ afbeelding ]
Namens Vlinder en mij: heel fijne kerstdagen lieverdsquote:Op zondag 24 december 2023 00:22 schreef Ama het volgende:
Fijne kerstdagen toegewenst allemaal.
[ afbeelding ]
Dit is niet veel beterquote:Op zondag 24 december 2023 05:03 schreef mschol het volgende:
[..]
het is in ieder geval geen 3 uur snachts![]()
oehquote:Op zondag 24 december 2023 06:14 schreef kwiwi het volgende:
Goedemorgen allemaal
![]()
Ik kom straks ontbijt op bed bij iedereen langsbrengen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op zondag 24 december 2023 06:16 schreef mschol het volgende:
[..]
oehNou vooruit, dan krijg je er 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 december 2023 06:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan krijg je er 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
Oke. Dan blijf ik nog even liggen.quote:Op zondag 24 december 2023 06:14 schreef kwiwi het volgende:
Goedemorgen allemaal
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
tis zondag, dan mag datquote:Op zondag 24 december 2023 07:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Uurtje later wakker geworden.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
Ik blijf nog even liggen.quote:Op zondag 24 december 2023 07:20 schreef gianni61 het volgende:
Ik kom niet meer in slaap. Ik zal maar opstaanAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ben je er al ?quote:Op zondag 24 december 2023 06:14 schreef kwiwi het volgende:
Goedemorgen allemaal
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 24 december 2023 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik sta al een half uur naast je bed, even omdraaien![]()
![]()
meer voor onsquote:Op zondag 24 december 2023 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik sta al een half uur naast je bed, even omdraaien
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
quote:Op zondag 24 december 2023 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik sta al een half uur naast je bed, even omdraaien![]()
![]()
quote:Op zondag 24 december 2023 06:14 schreef kwiwi het volgende:
Goedemorgen allemaal
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |