quote:Op zondag 24 december 2023 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo lekker. je krijgt er wit brood bij en mayo en hij zwemt echt in de jus
jaaaaquote:Op zondag 24 december 2023 12:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo'n bal dat als je er in bijt het zo spppppppppppppppplrrrrrrrrgggggggghhhh eruit spat?
Nou nu twijfel ik of we het wel over hetzelfde hebben.quote:Op zondag 24 december 2023 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee over welke foto je het hebt
Het ziet eruit als een gerrie-exodus.quote:
Hmm nee kan je vertellen dat dat er echt anders uitzietquote:Op zondag 24 december 2023 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een gerrie-exodus.
ohhh die, ja die is niet zo lekker als de bal van loetjequote:Op zondag 24 december 2023 12:38 schreef Ama het volgende:
Nee dus. Ik bedoelde die 10 keer XL IKEA bal.
quote:Op zondag 24 december 2023 12:28 schreef UitStraling het volgende:
Ik zei tegen iemand, regel jij dit jaar maar een restaurant voor de kerst, 2e kerstdag zit ik bij Loetje dus.
Ja die lijkt mij dus echt heel droog want de buitenkant zag er ook al niet heel lekker uit.quote:Op zondag 24 december 2023 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh die, ja die is niet zo lekker als de bal van loetje
uhmquote:Op zondag 24 december 2023 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ook zomaar de bevalling van een Tanzaniaanse baby kunnen zijn.
maar das geen echte bal amaquote:Op zondag 24 december 2023 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die lijkt mij dus echt heel droog want de buitenkant zag er ook al niet heel lekker uit.
Heb de memo gemist, dus ik kan hier niet aan meedoen, helaasquote:Op zondag 24 december 2023 12:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
wel goed dat dit in het nieuwe jaar de DIEET SC wordt
stormachtig applausquote:Op zondag 24 december 2023 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb de memo gemist, dus ik kan hier niet aan meedoen, helaas
Even je bericht gefikst.quote:Op zondag 24 december 2023 12:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
wel goed dat dit in het nieuwe jaar weer de EET SC wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |