Geef decklist.quote:Op zondag 24 december 2023 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Dud0r Welke kaarten moet ik nog cutten. Ik zit nu op 103.
De kerstboom staat voor Germaanse paardrift en pure lust in het teken van de nakende lente, de ballen zijn de appels van Eva en de piek laat zich raden.quote:Op zondag 24 december 2023 11:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie een kerstboom?
Dat staat voor de WEF waarbij de piek Klas snap symbolyseert en de ballen de onnozelen die erin trappen. DO YOUR RESEARCH
Ja da week wah, maar probeerde een wappie gesprek te imiteren.quote:Op zondag 24 december 2023 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kerstboom staat voor Germaanse paardrift en pure lust in het teken van de nakende lente, de ballen zijn de appels van Eva en de piek laat zich raden.
Gaat je goed af.quote:Op zondag 24 december 2023 11:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja da week wah, maar probeerde een wappie gesprek te imiteren.
O, tofquote:Op zondag 24 december 2023 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Budapestenaar
https://www.vpro.nl/speel(...)aarse-danshuis~.html
Enkel Kerstverlichting natuurlijk.quote:Op zondag 24 december 2023 11:50 schreef Ama het volgende:
Prima dag om de lamp de hele dag aan te laten.
Kheru bloodsucker, te weinig 4 toughness creatures om het te rechtvaardigenquote:Op zondag 24 december 2023 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
https://www.moxfield.com/decks/dGoQxD9alUS8KE8_45sY3w
Thanks.quote:Op zondag 24 december 2023 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kheru bloodsucker, te weinig 4 toughness creatures om het te rechtvaardigen
Plague drone, je hebt tainted remedy Al en tenzij je in een heel erg lifegain meta speelt het niet waard, tevens geen vampier
Voldaren bloodcaster, je maakt op deze na geen blood tokens aan
Well of lost dreams, je moet een boel mana over houden wil je hier echt gebruik van maken en gezien de curve en de hogere mana cost van sommige creatures vraag ik me af of je dat houdt.
Dan kan je er eentje nog vervangen voor een tutor, reanimatie of path to exile
Guildmage ben ik ook geen fan van. Hooguit handig als sac voer. De ability zal je niet veel gebruiken.
quote:
De oplossing:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik moet alles gewoon draaiende houden.quote:Op zondag 24 december 2023 12:17 schreef UitStraling het volgende:
Het lekkerste van kerstmis is toch wel een keertje niet te hoeven werken en lang en lui uitgebreid ontbijten in bed, wat jullie?
Ja, ik heb eerst alle letters overgenomen in Excel en dan alle woorden op volgorde gekleurd en vervolgens bleef dat over.quote:
wat heb je voor je zelf gekocht?quote:Op zondag 24 december 2023 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet alles gewoon draaiende houden.
Ga straks wel al mijn cadeautje uitpakken.
heerlijk, ik zit nog in mijn ochtendjas naar Nigella op tv te kijken terwijl het buiten weer eens regentquote:Op zondag 24 december 2023 12:17 schreef UitStraling het volgende:
Het lekkerste van kerstmis is toch wel een keertje niet te hoeven werken en lang en lui uitgebreid ontbijten in bed, wat jullie?
gek serpentquote:Op zondag 24 december 2023 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat heb je voor je zelf gekocht?
als je overdag gaat kan je de bal etenquote:Op zondag 24 december 2023 12:28 schreef UitStraling het volgende:
Ik zei tegen iemand, regel jij dit jaar maar een restaurant voor de kerst, 2e kerstdag zit ik bij Loetje dus.
In de avonduren is de bal op?quote:Op zondag 24 december 2023 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je overdag gaat kan je de bal eten
Die wil ik nu wel een keer eten na al jouw positieve reviewsquote:Op zondag 24 december 2023 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je overdag gaat kan je de bal eten
Keep on dreaming!quote:Op zondag 24 december 2023 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
I'm dreaming of a dry Christmas.
zo lekker. je krijgt er wit brood bij en mayo en hij zwemt echt in de jusquote:Op zondag 24 december 2023 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die wil ik nu wel een keer eten na al jouw positieve reviews
quote:Op zondag 24 december 2023 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo lekker. je krijgt er wit brood bij en mayo en hij zwemt echt in de jus
zo'n bal dat als je er in bijt het zo spppppppppppppppplrrrrrrrrgggggggghhhh eruit spat?quote:
Het is gevuld met vloeibare vlinders.quote:Op zondag 24 december 2023 12:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo'n bal dat als je er in bijt het zo spppppppppppppppplrrrrrrrrgggggggghhhh eruit spat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |