In Limburg staat het water hoog.quote:Op zondag 24 december 2023 21:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee.. moet Nederland zich ook zorgen maken?
Haal ze ook wel eens.. meestal eet ik er 6 opquote:Op zondag 24 december 2023 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt. Die van Dr. Oetker. Ik vind dat wat handiger dan zo'n grote pizza, die je eigenlijk in 1 keer helemaal op moet eten. Ik warm nu steeds 3 van die mini pizza's op. En na een uur de volgende 3.
Hoorde ook dat jet door de maanstand kwam ofzoquote:Op zondag 24 december 2023 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In Limburg staat het water hoog.
Wie is jet?quote:Op zondag 24 december 2023 21:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoorde ook dat jet door de maanstand kwam ofzo
Geen idee, heb geen nieuws gezienquote:Op zondag 24 december 2023 21:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jet is de teckel van mn zusquote:
De gemalen draaien op volle toeren.quote:Op zondag 24 december 2023 21:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 december 2023 21:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie allemaal filmpjes langs komen dat Hamburg onder water staat
Teckels zijn wel leuke beestjesquote:Op zondag 24 december 2023 21:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb ook een teckel gehadBalou
Valt ook wel aardig wat regen de laatste wekenquote:Op zondag 24 december 2023 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De gemalen draaien op volle toeren.
Ik ga niet klikkenquote:Op zondag 24 december 2023 21:17 schreef Lovely het volgende:
We krijgen een natte Kerst met harde wind https://www.nu.nl/weerber(...)-met-harde-wind.html
Hier hebben we een (weer)waarschuwing voor overstroming, zitten hier niet ver van de (Neder)Rijn.quote:Op zondag 24 december 2023 21:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zeker! We hadden al een King Charles spaniel van 6 jaar oud ofzo toen we de teckel kregen. Charlie heette die, maar die was geen groot fan van een jonge teckel erbijquote:
Plus door de aanlandige westenstorm wind van afgelopen week konden de rivieren lang niet al hun water kwijt...quote:Op zondag 24 december 2023 21:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Valt ook wel aardig wat regen de laatste weken
Als ze volgend jaar zomer weer beginnen te mekkeren over droogte word ik echt woestziedend!quote:Op zondag 24 december 2023 21:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Plus door de aanlandige westenstorm wind van afgelopen week konden de rivieren lang niet al hun water kwijt...
Vandaar dat alle stormvloedkeringen gesloten werden eerder van de week.
En de grond is inmiddels ook verzadigd, dus ja: zeker kans op natte voeten.... al dan niet in de kelders, op sommige plaatsen.
Truequote:Op zondag 24 december 2023 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind de meeste honden wel leuk.
behalve die chihuahua's.
Is dat in Duitsland?quote:Op zondag 24 december 2023 21:22 schreef drakin het volgende:
https://images0.persgroep(...)a453bd7f&quality=0.9
Dat zal gegarandeerd gebeuren.quote:Op zondag 24 december 2023 21:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als ze volgend jaar zomer weer beginnen te mekkeren over droogte word ik echt woestziedend!
Probleem is... hoe hou je dat water van nu vast?quote:Op zondag 24 december 2023 21:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als ze volgend jaar zomer weer beginnen te mekkeren over droogte word ik echt woestziedend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |