quote:
Jullie ook, heb 't fijn saamquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Hartelijke kerstwensen en zo![]()
Ook aan @:lyza666 en @:Ghostbuster, natuurlijk
Je bent toch niet van suiker?quote:Op zondag 24 december 2023 10:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, er hangt een permanente regenbui boven de stad de laatste tijd.
Koop een parapluquote:Op zondag 24 december 2023 10:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, er hangt een permanente regenbui boven de stad de laatste tijd.
Is er bij jou ook een overstroming?quote:
2 honten, een kad en een kikkertquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Wij hadden een kerstkaart van een kikker en drie honten
Er komt net een bui aan.quote:Op maandag 1 januari 2024 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Fijn nieuwjaar gewenst en dat het maar op mag houden met regenen boven Enschede.
Na de apotheose van 2021 vind ik dit wel zielig voor Lewis eigenlijk. Hij had beter kunnen stoppen.quote:
Mjah, hij zit aan het eind van z’n carrière. Nog wat jaartjes geld scheppen in een hippe rode overall, denk ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Na de apotheose van 2021 vind ik dit wel zielig voor Lewis eigenlijk. Hij had beter kunnen stoppen.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mjah, hij zit aan het eind van z’n carrière. Nog wat jaartjes geld scheppen in een hippe rode overall, denk ik.
Hmm, dat zou best kunnen. Ik las een tijdje geleden dat Red Bull misschien wilde stoppen met Newey vanwege iets met de budget cap. Ik begreep de redenering niet helemaal.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik las een gerucht dat Ferrari Newey gaat wegkopen bij Red Bull.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:26 schreef Recce het volgende:
Same ðŸ¿, same Jon. Jon Stewart hosts The Daily Show this Monday night at 11/10c. #SBLVIII #SuperBowl
Zou @:joezi nu ook weer terugkomen?
Hmm, net even naar gekeken. Lastig, lastig. Hoe ga jij kijken dit jaar? Ik laat mijn F1TV abonnement maar doorlopen, al kost dat wel 95 euro nu.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Heb jij je team al klaar?
Ja, wat moet je anders?quote:Op maandag 26 februari 2024 21:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, net even naar gekeken. Lastig, lastig. Hoe ga jij kijken dit jaar? Ik laat mijn F1TV abonnement maar doorlopen, al kost dat wel 95 euro nu.
Dat mens zit de hele dag naar buiten te glurenquote:Op maandag 26 februari 2024 21:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Stiekem naar binnen gluren om mee te kijken?
Oh, houdt ze nauwkeurig bij wat jullie allemaal doen?quote:Op maandag 26 februari 2024 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat mens zit de hele dag naar buiten te gluren
Ze houdt de hele straat in de gaten. Ze zijn ook te knieperig om een abonnement op F1TV te nemen, denk ik.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, houdt ze nauwkeurig bij wat jullie allemaal doen?
Misschien kijkt ze wel bij jullie mee dan!quote:Op maandag 26 februari 2024 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze houdt de hele straat in de gaten. Ze zijn ook te knieperig om een abonnement op F1TV te nemen, denk ik.
Nee, ze kan hier niet binnenkijken. Ons huis staat meer naar voren.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kijkt ze wel bij jullie mee dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |