Nou, wat dacht je bij Ama in de buurt.quote:Op zaterdag 23 december 2023 20:51 schreef Nattekat het volgende:
Allemaal huizen die ik in theorie gewoon zou kunnen kopen
Zelfs deze:
[ afbeelding ]
Het enige dingetje is dat je dan in Klazienaveen woont. Waar ligt dat? Werkelijk waar geen idee
Ohw, dit is in Emmen. Wel een grote waterpolovereniging daar, dus verkocht.quote:Op zaterdag 23 december 2023 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, wat dacht je bij Ama in de buurt.
Naast Zalk.quote:Op zaterdag 23 december 2023 20:51 schreef Nattekat het volgende:
Allemaal huizen die ik in theorie gewoon zou kunnen kopen
Zelfs deze:
[ afbeelding ]
Het enige dingetje is dat je dan in Klazienaveen woont. Waar ligt dat? Werkelijk waar geen idee
Klein maar fijnquote:Op zaterdag 23 december 2023 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de gemiddelde woning bij mij in de buurt die ik kan betalen.
quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2023 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En als je toch gehecht bent aan sanitair en dergelijke, dan valt ook deze nog binnen budget.
Is dit bij Bitterbal?quote:Op zaterdag 23 december 2023 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En als je toch gehecht bent aan sanitair en dergelijke, dan valt ook deze nog binnen budget.
Waarschijnlijk is die rare badkamerunit het eerste wat ze eruit slopenquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het erge nog is dat dit huis verkocht is
Zie jij daar een rode panda knuffel?quote:
Ik ben niet zo van tuinieren.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
@:datismijnmening dit is wel iets voor jou. Klein maar fijn (het is die witte garage), maar met een enorme lap grond.
Gewoon lekker scheefwonen in een sociale huurwoning is veel beter joh. Zit hier echt dikke prima.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:06 schreef UitStraling het volgende:
Beetje zuinig en sober leven, verstandige keuzes maken en ondertussen 10.000 uurtjes hard werken en je kunt kopen wat je wil.
Die hebben wij ook wel eens gekeken, leuke kerstfilmquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net samen met bewoners + begeleiders https://www.imdb.com/titl(...)istmas%2520Chronices op Netflix gekeken
Prima vermaak![]()
Meer stapjes, is meer hapjesquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van tuinieren.
Maar 4ebe vind dit wel een leuk huisjeDie heeft ook een uur nodig om van de ene kant van de tuin naar de andere te lopen
Morgen misschien deel 2 kijken. Ligt er aan wat de dan aanwezige begeleiding + bewoners willen..quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die hebben wij ook wel eens gekeken, leuke kerstfilm
En gewoon onderweg in de moestuin hapjes etenquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meer stapjes, is meer hapjes
t kan zijn dat ze het nog moeten bezorgen maar dat ze het alvast al gescand hebben dat het zogenaamd geleverd is.quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind die pakketpunten juist heerlijk. Gewoon lekker onbezorgd laten bezorgen, normaalgesproken dan.
Maar goed, dat is schijnbaar geen garantie om die wanpraktijken te ontlopen. Zelfs als ik gisteren direct naar dat pakketpunt was gegaan, had ik nooit meer een klantenservice kunnen bereiken, want het was buiten kantoortijden. En ik denk niet dat de PostNL klantenservice nog veel had kunnen betekenen als ik vandaag contact had opgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |