Ik heb echt nog nooit -70% gezienquote:Op zondag 4 februari 2024 20:22 schreef Felixa het volgende:
Ja, maar niet bij TGTG; daar zie ik het nu in de app staan.
Bij AH is het alleen in de winkels. Bij mijn AH gaat het van 25% naar 40% naar 70%. Laatst nog 4 pakken gehakt met 70% korting kunnen meenemen.
Als je echt laat op de avond komt is het -70 en dan moet je maar net geluk hebben dat er nog dingen met korting liggen.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit -70% gezien
(maar mijn AH doet ook niet aan overblijvers en heeft ook nooit brood voor 50 cent en zo)
Ik vind dat een prima pakket, bij de AH krijg ik voor een ¤5 pakket ter waarde van ¤15 meestal echt exact ¤15 aan spullen maar wat jij hebt ziet eruit als veel meerquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:40 schreef exelletor het volgende:
De PLUS hier in de wijk scoort steeds lager - de score in de app is van 4,5 naar een 4,2 gegaan. Heb ik zulke lage eisen of is dit pakket van vandaag wel gewoon prima? Boodschappen zijn er ten slotte niet goedkoper op geworden.
[ afbeelding ]
Prima pakket lijkt me.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:40 schreef exelletor het volgende:
De PLUS hier in de wijk scoort steeds lager - de score in de app is van 4,5 naar een 4,2 gegaan. Heb ik zulke lage eisen of is dit pakket van vandaag wel gewoon prima? Boodschappen zijn er ten slotte niet goedkoper op geworden.
[ afbeelding ]
Is dat voor 15 euro normaal?quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:47 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Prima pakket lijkt me.
Afgelopen weekend bestelde mijn man een Bakker Bart pakket. Leek erop dat ze zich daar behoorlijk hadden vergist met carnaval want er stonden een stuk of zeven mensen voor too good to goDe inhoud:
- 2x wit brood
- 5 bartjes (broodjes)
- 2 grote saucijzenbroodjes
- 1 kaasbroodje
Was een prima pakket. Brood invriezen en weer wat voorraad.
Ja hoor. Gokje:quote:
Ik word van ¤15 aan gewone donuts of die met chocolade echt supergelukkigquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind dat een prima pakket, bij de AH krijg ik voor een ¤5 pakket ter waarde van ¤15 meestal echt exact ¤15 aan spullen maar wat jij hebt ziet eruit als veel meer
Maar het kan wel echt alle kanten op gaan. ¤15 aan vanillevla of ¤15 aan alleen donuts word ik ongelukkig van maar als dat is wat ze hebben liggen, is dat natuurlijk wel wat je krijgt. Blijft een gok. Jij hebt geluk
Genot.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik word van ¤15 aan gewone donuts of die met chocolade echt supergelukkig
![]()
#viesdik @:de_boswachter
Als ik een auto zou hebben dan zou ik dat ook naar binnen schuiven! 60+ brie en volvet van de kaasboerquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Genot.
Ik vreet wel eens een brie in één keer op. In de auto. Dus tussen supermarkt en thuisWel fatsoenlijke kwaliteit brie hé, geen rotzooi.
#vetzwijn
wat is de ophaaltijd daar dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:08 schreef exelletor het volgende:
Getir wordt in de app consistent beter beoordeeld dan Plus, maar ik ben niet overtuigd. Wat moet ik nu met vier liter aan zuivel? :S Goed, er was nog brood, maar dat eet ik niet, dus die heb ik laten liggen. En de ophaaltijd is wel beter tov een reguliere supermarkt.
[ afbeelding ]
Mijn favorieten hier zijn de Plus (20u30-21) en AHTG (doordeweeks 20-21, wknd 17-18). Reguliere AH is 19-22, maar daar is de kans hoog op een gierig pakket, dus die haal ik nooit. Deze Getir was 10-16.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:16 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wat is de ophaaltijd daar dan?
supermarkten hier altijd tussen 17:00-19:00
goed pakket btw, elke ochtend litertje yoghurt deze week en je bent er vanaf
Ik heb ook al eens een patisserie-pakket van de Bijenkorf gekocht. Het is superlekker, maar ook bijzonder weinig. De Bijenkorf is gewoon extreem duur.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:01 schreef H_T het volgende:
Een klein patisseriepakket bij de Bijenkorf brengt mij 4 fancy appelgebakjes en 1 met chocola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |