Dat is niet helemaal waar, sommige aanbieders, bijvoorbeeld Flink bied pakketten aan die (ik hier iig) je kan ophalen vanaf 13:00uurquote:Op woensdag 10 juli 2024 09:35 schreef Tele6 het volgende:
is dat je krijgt wat er aan het eind van de dag overblijft, dus bij reserveren weten ze nog helemaal niet wat dat is
www.veggiebox.nlquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:46 schreef _flore het volgende:
Ik was ook een beetje klaar met TGTG sinds Lidl is gestopt, en omdat de app vervelend deed. Maar heb net geupdated en vond warempel de groente en fruit pakketten van Veggiebox, ophaalplek in de buurt. Blij
wat is datquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:34 schreef Felixa het volgende:
Ik ben helemaal fan geworden van de AH dynamische korting. Vorige week bijv. 2x 1kg rundergehakt en 3x 4 grillburgers voor op de bbq van ¤30,- voor ¤9,-. En 2kg krieltjes voor iets meer dan een euro. Alles hup de vriezer in.
Dat is gewoon in de winkel. Sommige versproducten met de datum van vandaag liggen in de schappen voor 25% korting. In de loop van de dag wordt het 40% en als het tegen sluitingstijd nog niet is verkocht, gaat het naar 70%. Prijskaartje op het schap wordt elektronisch aangepast. Er staan dan stickers op met zoiets als: “kijk op de prijskaart voor de korting”. Vooral vlees, kip en groente.quote:Op donderdag 11 juli 2024 07:52 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wat is datik zie dat niet in de app?
ohh 10 uur gaan ze dicht hier, maar dat is ook mijn bedtijdquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:17 schreef Felixa het volgende:
winkel. Sommige versproducten met de datum van vandaag liggen in de schappen voor 25% korting. In de loop van de dag wordt het 40% en als het tegen sluitingst
Ja super klaar meequote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:37 schreef Knipoogje het volgende:
Topic is niet zo popi meer...zijn mensen er een beetje klaar mee of hebben we de pakketten ondertussen wel gezien ?
Bakker vandaag. Nog nipt dynamische prijsstelling (dus 5.99 ipv 4.99)
[ afbeelding ]
Idd.. hier hadden ze wel vijf klanten blij mee kunnen maken. Dit soort pakketten slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:14 schreef Moass het volgende:
Hele doel voorbij geschoten, hoeveel gooi je ervan weg?
Dit!quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:36 schreef stavromulabeta het volgende:
Dan kan ik beter in de kortingsbak van de supermarkt gaan graaien naar spullen die ik echt wil hebben.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:37 schreef Troel het volgende:
Ongemotiveerde speklapjes. Die doen er wat langer over om gaar te worden omdat ze niet willen zeker
Snapte ik, maar ik kon me er meteen wat bij voorstellen. Je hebt de à la minute speklapjes en de ongemotiveerde speklapjesquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Auto-correct, wel een leuke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |