Ja heb ik ook nog aan gedacht. Gewoon rond een uur of 2 dan naar het vliegveld gaan. Maar ik vermoed dat ik dat op dat moment toch een minder leuk plan ga vinden.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon in één keer door. Koud kunstje voor een energieke jonge blom als jij
Wat ga je daar dan doen?quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben in Den Bosch met O&N trouwens.
Stap je met een kater het vliegtuig in. Dat is geen heel lekker plan kan ik uit ervaring vertellenquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook nog aan gedacht. Gewoon rond een uur of 2 dan naar het vliegveld gaan. Maar ik vermoed dat ik dat op dat moment toch een minder leuk plan ga vinden.
Dan moet je het ook gewoon niet doen. Net als ik vandaag toch maar niet naar Dortmund gegaan ben om daar in de stromende regen te gaan lopen, voor watquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook nog aan gedacht. Gewoon rond een uur of 2 dan naar het vliegveld gaan. Maar ik vermoed dat ik dat op dat moment toch een minder leuk plan ga vinden.
Klassieke O&N dingetjes denk ik? Youp, champie, oilballsquote:
Ik merkte al dat je stiekem wel opgelucht was, jij hebt gewoon behoefte aan een beetje smurfen denk ik.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je het ook gewoon niet doen. Net als ik vandaag toch maar niet naar Dortmund gegaan ben om daar in de stromende regen te gaan lopen, voor watKosten gemaakt, ja. Geld weg, jammer dan. Zo is het beter
Oh bij goed weer had ik het wel leuk gevonden hoor. Maar zeker nu dan ga je je hotel in zodra het kan, en dan leun je de rest van de dag daarop. Maar als dan EN de bar EN het restaurant EN het zwembad niet beschikbaar zijn, tsja, wat kom je er dan eigenlijk doen?quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik merkte al dat je stiekem wel opgelucht was, jij hebt gewoon behoefte aan een beetje smurfen denk ik.
wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben al 4 uur lang moed aan het verzamelen om langs de lokale Primera te gaan om m'n pakketje daar op te halen. Help
Ik geloof in jequote:Op zaterdag 23 december 2023 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben al 4 uur lang moed aan het verzamelen om langs de lokale Primera te gaan om m'n pakketje daar op te halen. Help
Luiheidquote:
Wat zit er in het pakketje?quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Luiheid
Gisteravond avondje bier drinken en het laat maken, en er vandaag achter komen dat ik geen 20 meer ben
aaaaahquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Luiheid
Gisteravond avondje bier drinken en het laat maken, en er vandaag achter komen dat ik geen 20 meer ben
hey deze tijd van het jaar weet je het niet, misschien is het wel dat het te druk isquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ie geen moed heeft.
De cocktailmaker. Dus ja, ik moet wel...quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat zit er in het pakketje?
Kerstcadeautjes? Huphup, ophalen die handel
VOCHTIG POESJEquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De cocktailmaker. Dus ja, ik moet wel...
Nou tot zo dan hequote:Op zaterdag 23 december 2023 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je niet zonder die cocktailmaker dusquote:
het is de oplossing, je voelt je minder brak als je nu weer drinkt, lets gooooooquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oke oke.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:28 schreef Nattekat het volgende:
Van essnhills moet ik weg, sorry dat het zo kort was @:dud0r
Kssstquote:
Dat is al bijna. Hup, jas aan, schoenen aan en naar buitenquote:
Das wel weer waar. En dit is ook nog uitgerekend het cadeautje waar jij de inspiratie gaf.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb niet voor niets meegedacht met cadeautjes
quote:
Omdat PostNL een kutbedrijf is.quote:
Als je vier uur eerder was gegaan had je nog wat anders kunnen halenquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat PostNL een kutbedrijf is.
Godverdomme, ik kan nu helemaal niets meer eraan doen.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat PostNL een kutbedrijf is.
Godverdomme, ik kan nu helemaal niets meer eraan doen.
Had je geen afhaalbericht ontvangen dan?quote:
If I could find a wayquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
If I could turn back time![]()
[ afbeelding ]
Ja dat doen ze idd ook weleensquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:53 schreef dud0r het volgende:
Ben je wel naar het goede punt gegaan?
Ik had laatst ook dat een pakketje ineens op een ander punt afgeleverd was
Op die manier halen ze wel de doelstelling.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn pakketje was volgens de app gisteren om 3 in de brievenbus geleverd, maar lag er vanmiddag opeens
alles voor de cijfers
quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren zei PostNL dat het pakketje vandaag tussen 15:00 en 23:59 bezorgd zou worden, maar vanmorgen hadden ze dat aangepast naar 27 december, dus geen kerstcadeautje voor mij.
Kut bedrijfquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat doen ze idd ook weleens
PostNL
Maar was het met de postbezorger of de pakketbezorger mee?quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn pakketje was volgens de app gisteren om 3 in de brievenbus geleverd, maar lag er vanmiddag opeens
alles voor de cijfers
Rip magic kaartenquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren zei PostNL dat het pakketje vandaag tussen 15:00 en 23:59 bezorgd zou worden, maar vanmorgen hadden ze dat aangepast naar 27 december, dus geen kerstcadeautje voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |