Oke oke.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:28 schreef Nattekat het volgende:
Van essnhills moet ik weg, sorry dat het zo kort was @:dud0r
Kssstquote:
Dat is al bijna. Hup, jas aan, schoenen aan en naar buitenquote:
Das wel weer waar. En dit is ook nog uitgerekend het cadeautje waar jij de inspiratie gaf.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb niet voor niets meegedacht met cadeautjes
quote:
Omdat PostNL een kutbedrijf is.quote:
Als je vier uur eerder was gegaan had je nog wat anders kunnen halenquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat PostNL een kutbedrijf is.
Godverdomme, ik kan nu helemaal niets meer eraan doen.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat PostNL een kutbedrijf is.
Godverdomme, ik kan nu helemaal niets meer eraan doen.
Had je geen afhaalbericht ontvangen dan?quote:
If I could find a wayquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
If I could turn back time![]()
[ afbeelding ]
Ja dat doen ze idd ook weleensquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:53 schreef dud0r het volgende:
Ben je wel naar het goede punt gegaan?
Ik had laatst ook dat een pakketje ineens op een ander punt afgeleverd was
Op die manier halen ze wel de doelstelling.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn pakketje was volgens de app gisteren om 3 in de brievenbus geleverd, maar lag er vanmiddag opeens
alles voor de cijfers
quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren zei PostNL dat het pakketje vandaag tussen 15:00 en 23:59 bezorgd zou worden, maar vanmorgen hadden ze dat aangepast naar 27 december, dus geen kerstcadeautje voor mij.
Kut bedrijfquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat doen ze idd ook weleens
PostNL
Maar was het met de postbezorger of de pakketbezorger mee?quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn pakketje was volgens de app gisteren om 3 in de brievenbus geleverd, maar lag er vanmiddag opeens
alles voor de cijfers
Rip magic kaartenquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren zei PostNL dat het pakketje vandaag tussen 15:00 en 23:59 bezorgd zou worden, maar vanmorgen hadden ze dat aangepast naar 27 december, dus geen kerstcadeautje voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |