quote:3FM Serious Request komt dit jaar in actie voor Stichting ALS Nederland. In de week voor Kerst van 17 t/m 24 december betreden 3FM-dj's Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman het Glazen Huis op de Grote Markt in Nijmegen. Hier zetten ze zich samen met heel Nederland dag en nacht in om zoveel mogelijk geld in te zamelen door 24 uur per dag live radio te maken en platen te draaien tegen donaties.
Tijdens het Glazen Huis treden er meer dan dertig artiesten op. Zoals Tom Odell, S10, Chef'Special, Kraantje Pappie, De Staat en Only The Poets.
SPOILER: Line-upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DraaischemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag een plaat aan
https://vraageenplaataan.npo3fm.nl/
Doneer nu
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok/doneren
Kom in Actie
https://www.npo3fm.nl/kominactie
Of doe mee met de actie van FOK!kers!
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok
By @GeraldvZantenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Wijnand en Barend zijn altijd maten gebleven.quote:Op zaterdag 23 december 2023 02:26 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik ook wel weer merk is dat deze hele DJ-ploeg ook wel weer echt vrienden van elkaar zijn. Dat was in de tijd van Ekdom, Veenstra etc ook zo.. dat is ook een hele tijd niet zo geweest volgens mij.
Ik moet zeggen, ik kende ze niet, volg niet alle zenders, maar ze komen wel prettig over en leuk om nu te volgen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 02:26 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik ook wel weer merk is dat deze hele DJ-ploeg ook wel weer echt vrienden van elkaar zijn. Dat was in de tijd van Ekdom, Veenstra etc ook zo.. dat is ook een hele tijd niet zo geweest volgens mij.
Ja klopt, maar je merkt het ook met de rest. Andres, Olivier en Luc zijn bijvoorbeeld ook erg goede vrienden van elkaar en je merkt het ook aan de rest.quote:Op zaterdag 23 december 2023 02:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wijnand en Barend zijn altijd maten gebleven.
Wel leuk om te horen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 02:28 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel iets teveel Memories jongens
quote:
Wel leuk dat je er bent.Ik ga het plaatje raden.quote:Op zaterdag 23 december 2023 02:54 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Nee geen K3, maar zeg ook niet welke dan wel, want heb natuurlijk m'n echte naam ingevuld. Maar ik betwijfel of het vannacht nog voorbijkomt. Ik ga er ook niet op wachten denk ik. Misschien morgen overdag nog een ander plaatje aanvragen.
Blijft altijd een ding.Maar weer door...quote:
Mooi hoe die meneer de ruimte krijgt.quote:
Zeker, wat een lieve jongen, die Wijnand. Ook echt alle namen onthouden en doorvragen en het nummer opzoeken en draaien.quote:Op zaterdag 23 december 2023 03:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi hoe die meneer de ruimte krijgt.
Echt heel knap.quote:Op zaterdag 23 december 2023 03:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Zeker, wat een lieve jongen, die Wijnand. Ook echt alle namen onthouden en doorvragen en het nummer opzoeken en draaien.
Dat leek me ook heel sterk.quote:
Dat had ik heus wel geweten, jij woont in het Gooi volgens mij.quote:
Shii heeft een leuke smaak.quote:
zelfde kapper?quote:
quote:
Jij ook.quote:
Dit jaar wel een opleving.Komt ook door corona dat het even minder was.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:43 schreef onlogisch het volgende:
Luisteren er nog mensen naar 3FM?
Ook maar een handvol topics als je dit vergelijkt met bijv. 2017. Het wordt ieder jaar minder hé.
Bijzondere opmerking bij deze editie en deze tussenstand.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:43 schreef onlogisch het volgende:
Ook maar een handvol topics als je dit vergelijkt met bijv. 2017. Het wordt ieder jaar minder hé.
Ze halen de hoogste opbrengst sinds 2017, dat het hier niet meer zo loopt heeft ook meer met het verloop op Fok te maken denk ik.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:43 schreef onlogisch het volgende:
Het gaat me niet zo zeer om de pegels. Er is inderdaad nog maar bar weinig van over.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:49 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Bijzondere opmerking bij deze editie en deze tussenstand.
https://www.radiofreak.nl(...)hebben-werk-te-doen/quote:NPO 3FM haalde afgelopen week een marktaandeel van 1,6 procent. Dat getal steekt schil af bij zo’n tien jaar geleden, toen 3FM nog de best beluisterde radiozender was van Nederland en een marktaandeel van boven de 12 procent noteerde.
Kaboem.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze halen de hoogste opbrengst sinds 2017, dat het hier niet meer zo loopt heeft ook meer met het verloop op Fok te maken denk ik.
Extra knap hoe Serious Request dan leeft dit jaar met zo'n marktaandeel.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat me niet zo zeer om de pegels. Er is inderdaad nog maar bar weinig van over.
[..]
https://www.radiofreak.nl(...)hebben-werk-te-doen/
Radio 10 doet het goed met hun top 4000.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:02 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Extra knap hoe Serious Request dan leeft dit jaar met zo'n marktaandeel.
Dit ja. Sowieso lopen topics op FOK minder dan vroeger.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze halen de hoogste opbrengst sinds 2017, dat het hier niet meer zo loopt heeft ook meer met het verloop op Fok te maken denk ik.
Tsja,hoe kan dat nou?quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit ja. Sowieso lopen topics op FOK minder dan vroeger.
Het ligt niet aan jou,dat weet ik zeker.quote:
Ook niet aan jou.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou,dat weet ik zeker.
Eikels komen harder aan..quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ook niet aan jou.
Verder zeg ik maar niks meer. De nootjes vliegen om je oren![]()
Ik heb de CD nog.quote:
Ik ben ooit een hele collectie kwijtgeraakt door omstandigheden maar later heel veel weer terug kunnen vinden.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij staat wel ergens op volgens mij
Zonde jaquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ooit een hele collectie kwijtgeraakt door omstandigheden maar later heel veel weer terug kunnen vinden.
Goeiemoarn.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:49 schreef Vlinder het volgende:
Wat is er met Barend aan de hand? Ik ben net pas wakker
Genotquote:
quote:
Elke avond 10 uur de themaurenquote:
Ja, de beide heren gaan kaalquote:
omgekeerde psychologie wordt al toegepastquote:
Nizzy.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
omgekeerde psychologie wordt al toegepast
Wel als jij 12k doneertquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:29 schreef Paul het volgende:
denken jullie dat ze kaal gaan dat ze het halen
Lekker toch.quote:
IS GEEN LIEDJE OM VROLIJK TE DOENquote:
RUSTAGH PAULquote:
Waarom val je me hier lastig?quote:
omdat we hier saampjes posten fanquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom val je me hier lastig?
Ze kunnen beter zingen dan jijquote:
Tis dat jij het zegt schatquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze kunnen beter zingen dan jij
kwam net langs toen ik in de auto zat. Mijn god. Ze hebben zeker geld opgehaald door mensen te laten betalen zodat ze NIET meer zingenquote:
Paul gaat ook kaalquote:
I don't carequote:Op zaterdag 23 december 2023 15:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet ik eerst vragen aan @:wilma_flintstone
Act.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet ik eerst vragen aan @:wilma_flintstone
Tyf lekker op of post mee.quote:
Dat wolle jo net iens witte.quote:
Wat betekent DKV dan?quote:
Dertig kilometer verderop.quote:
Echte kennerquote:
nee hoor ben geen fries, maar ik game wel, zullen we een x samen FIFA doenquote:
En wat ligt daar?quote:
Fifaquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:08 schreef Paul het volgende:
[..]
nee hoor ben geen fries, maar ik game wel, zullen we een x samen FIFA doen
denk pas vanavondquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voor welke tijd moet streefbedrag gehaald worden voor Kaal?
16.30uquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voor welke tijd moet streefbedrag gehaald worden voor Kaal?
Dat weet je dus wel.quote:
Dat is valsspelenquote:
sorry wilde indruk op je makenquote:
En zijn hond.Heeft blijkbaar al een drankje op.quote:
Powned.quote:
Mark Baanders, presentator van Powned en Expeditie Robison deelnemerquote:
Je kijkt geen Expeditie Robisonquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat moet Thierry nou weer in het huis
Nog nooit één aflevering gekekenquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kijkt geen Expeditie Robison
Ik ek net.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:30 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Nog nooit één aflevering gekeken
Dat kin ik best wol yn bytsje.quote:
Is een Shiba.quote:
gaat idd nergens over eigenlijkquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als t nou om een hoitjes of een oldskool Staaf Gijzerman zou gaan, maar waarom zo'n big deal over kaal bij 2 gasten met een 5 euro haircut?
Adam Curry of Hans Klok.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als t nou om een hoitjes of een oldskool Staaf Gijzerman zou gaan, maar waarom zo'n big deal over kaal bij 2 gasten met een 5 euro haircut?
Leuke man.quote:
Ddos jequote:Op zaterdag 23 december 2023 17:24 schreef engine het volgende:
https://www.npo3fm.nl/kom(...)en-wijnand-gaan-kaal ligt eruit
Nee, want je krijgt meteen response.quote:
Goldkimonoquote:
De site klapt eruit net dat het streefbedrag is gehaaldquote:Op zaterdag 23 december 2023 17:29 schreef engine het volgende:
Haha Wijnand is het ook aan het proberen.
Op het tv kanaal.quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:04 schreef rodetoemaat het volgende:
waar hoor je het jeugdjournaal?
op de stream is het gewone journaal
102k zag ikquote:
Inmiddels 103k https://www.npo3fm.nl/kom(...)s-in-actie-tegen-alsquote:
oh ik dacht dat we al een paar miljoen hadden heequote:
lolquote:Op zaterdag 23 december 2023 20:45 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Afgelopen augustus Alestorm live gezienquote:Op zaterdag 23 december 2023 20:19 schreef Evenstar het volgende:
Origineel van Alestorm was toch beter....
Oude tijden herlevenquote:
Hoiquote:Op zaterdag 23 december 2023 20:53 schreef patat het volgende:
Hoi!![]()
Heb SR echt in de ‘gouden jaren’ gevolgd en toen een beetje afgehaakt, maar ik merk echt dat ik deze editie weer oud en vertrouwd vind bijna![]()
Mede door het goede doel dit jaar, en wát een opbrengst!!
Geeft niksquote:Op zaterdag 23 december 2023 20:58 schreef patat het volgende:
[..]
Ja, leuk!![]()
Jammer dat ik er weer te laat achter kom
Ja daar post ik jaarlijks wel meequote:Op zaterdag 23 december 2023 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geeft niks
Anders kan je gelijk door naar het top2000 topic na SR
Mijn verzoekje is woensdag gedraaid.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:05 schreef patat het volgende:
[..]
Ja daar post ik jaarlijks wel meeBedankt voor het leuke ontvang
Heb trouwens net als altijd wel een plaat aangevraagd, vroeg me af of jullie verzoek weleens is gedraaid tijdens SR?
Geen verzoekplaatje dit keer, maar merchandise gekochtquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:05 schreef patat het volgende:
[..]
Ja daar post ik jaarlijks wel meeBedankt voor het leuke ontvang
Heb trouwens net als altijd wel een plaat aangevraagd, vroeg me af of jullie verzoek weleens is gedraaid tijdens SR?
Voor mij jeugdherinneringenquote:
en het publiek ookquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:18 schreef engine het volgende:
Dit is niet mijn muziek maar die kerel heeft er wel zin in
Voor mij ook maar achteraf natuurlijk totaal van rukkensteinquote:
Die hebben we echt een uur geleden al gehoord, en dat is helaas ook al maar gewoon een matig cafénummer in het oeuvre van een geweldige zanger.quote:
Het gaat idd hak op de tak.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het niet veel, deze DJ set
Dat is een kwaaltje waar veel DJ's last van hebben...quote:
Als je Tiesto in concert terug luistert daar werd tenminste tijd genomen voor alle transities.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat is een kwaaltje waar veel DJ's last van hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |