quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:49 schreef Stoorzendert het volgende:
Zijn we straks voor Wattimena of Oskar?
Als je voor Wattimena juicht, sta je aan de verkeerde kant.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Regel 1: FOK is altijd tegen Wattimena
als kiezen of je moet kotsen of diarreequote:Op vrijdag 22 december 2023 20:49 schreef Stoorzendert het volgende:
Zijn we straks voor Wattimena of Oskar?
Ik hoop dat het goed met je gaat makker.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:49 schreef Tagliano het volgende:
ja een beetje een leven hier en daar, soms wat andere dingen te doen
enfin
weinig te klagen verder hoorquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed met je gaat makker.
Kon beter helaas, ben ook veel afwezig geweest dit jaar. Maar het WK dartsen is weer bezig.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
weinig te klagen verder hoor
wat jullie
Ik heb niets met pinda's.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:51 schreef De_Kraam het volgende:
De_Kraam wenst de sympathieke topfitte Djurmeen veel succes.
diarree natuurlijk, dat laat je gewoon lekker lopenquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
als kiezen of je moet kotsen of diarree
dat klopt maar kotsen ben ik over het algemeen na 1x klaarquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
diarree natuurlijk, dat laat je gewoon lekker lopen
Jij kan zo vroeg slapen?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan eigenlijk net zo goed nu naar bed gaan ook. Dit gaat al de verkeerde kant uit en de rest is helemaal aids. En Raybar komt te laat.
Het is morgen zaterdag.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan eigenlijk net zo goed nu naar bed gaan ook. Dit gaat al de verkeerde kant uit en de rest is helemaal aids. En Raybar komt te laat.
Ligt eraan waar je bent hequote:Op vrijdag 22 december 2023 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
als kiezen of je moet kotsen of diarree
Denk het wel. Zo even een rustgevend theetje zettenquote:
Moet je dan 11 maanden wegblijven?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:49 schreef Tagliano het volgende:
ja een beetje een leven hier en daar, soms wat andere dingen te doen
enfin
ja ik ga naar een kerstmarktquote:
ik heb me niet verplicht gevoeld te posten noch geforceerd weg te blijvenquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Moet je dan 11 maanden wegblijven?
quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk het wel. Zo even een rustgevend theetje zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |