weinig te klagen verder hoorquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed met je gaat makker.
Kon beter helaas, ben ook veel afwezig geweest dit jaar. Maar het WK dartsen is weer bezig.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
weinig te klagen verder hoor
wat jullie
Ik heb niets met pinda's.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:51 schreef De_Kraam het volgende:
De_Kraam wenst de sympathieke topfitte Djurmeen veel succes.
diarree natuurlijk, dat laat je gewoon lekker lopenquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
als kiezen of je moet kotsen of diarree
dat klopt maar kotsen ben ik over het algemeen na 1x klaarquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
diarree natuurlijk, dat laat je gewoon lekker lopen
Jij kan zo vroeg slapen?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan eigenlijk net zo goed nu naar bed gaan ook. Dit gaat al de verkeerde kant uit en de rest is helemaal aids. En Raybar komt te laat.
Het is morgen zaterdag.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan eigenlijk net zo goed nu naar bed gaan ook. Dit gaat al de verkeerde kant uit en de rest is helemaal aids. En Raybar komt te laat.
Ligt eraan waar je bent hequote:Op vrijdag 22 december 2023 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
als kiezen of je moet kotsen of diarree
Denk het wel. Zo even een rustgevend theetje zettenquote:
Moet je dan 11 maanden wegblijven?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:49 schreef Tagliano het volgende:
ja een beetje een leven hier en daar, soms wat andere dingen te doen
enfin
ja ik ga naar een kerstmarktquote:
ik heb me niet verplicht gevoeld te posten noch geforceerd weg te blijvenquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Moet je dan 11 maanden wegblijven?
quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk het wel. Zo even een rustgevend theetje zetten
Je was in die tijd één van de betere moderators.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
ik heb me niet verplicht gevoeld te posten noch geforceerd weg te blijven
Een kerstmarkt, wat doe je jezelf aan?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ga naar een kerstmarktIn Dortmund.
Ja het wordt hondenhoerenweer. Ja het is een kutidee.
quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je voor Wattimena juicht, sta je aan de verkeerde kant.
Nee dan klapt ie.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]Nog even op je yogabal zitten zeker?
Fles aan de CBDquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk het wel. Zo even een rustgevend theetje zetten
En @poepzor met z’n anekdotesquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:54 schreef De_Kraam het volgende:
Nu moet @:johannes_vermeer nog meeposten.
ik had vorig jaar nog zo gezegd dat ik het alleen voor het wk zou doen en heb nog gevraagd wie ze op het oog hadden voor mijn opvolgingquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je was in die tijd één van de betere moderators.
Issie vast ook zo weer pleite. Met zijn "Leven"quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat @:tagliano precies komt voor Dimitri vdBergh
Dat was niet zijn favoriete speler volgens mij
is*quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat @:tagliano precies komt voor Dimitri vdBergh
Dat was niet zijn favoriete speler volgens mij
Die blijft nog in zijn VI acts hangen. Mis je niks aan.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:54 schreef De_Kraam het volgende:
Nu moet @:johannes_vermeer nog meeposten.
vond een beetje weinig potten voor een leuke schakelshowquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
KKD schakelkanaaltje ernaast, lekker man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |