SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Leuk, hopelijk zit het weer mee...quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:07 schreef livelink het volgende:
Ik heb net tickets besteld voor een kerstwandeling op 2e Kerstdag in het arboretum in Doorn https://www.bomenmuseum.nl/
Echt zin in om een leuk doel te hebben voor 2e Kerstdag. Vaak wordt dat zo'n hangdag anders voor mij.
Buienradar is nu nog optimistisch over dinsdag. Spreekt zelfs over zon.quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, hopelijk zit het weer mee...
Ook wel lekker, miezer op kerstdagen is niks...quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Buienradar is nu nog optimistisch over dinsdag. Spreekt zelfs over zon.
Nou, inderdaad. Ben het natgeregend worden ook wel een beetje zat eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook wel lekker, miezer op kerstdagen is niks...
Jij ook, doe rustig aan...quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:35 schreef livelink het volgende:
Dat was een fijn uurtje, MadMaster! Dank je wel en alvast een heel fijn lang weekend gewenst!
Goed bezig al zo vroeg op de ochtend.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:43 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Koelkast is schoon, bestelling van de slager wordt nu gehaald. En de lampenkappen zijn schoon![]()
![]()
Zat me er al tijden aan te ergeren dat ik die niet goed schoon kreeg, maar dacht dat het heel ingewikkeld zou zijn om ze er af te krijgen. Bleek dus alleen een kwestie te zijn van lamp eruit draaien
Ja, ik maak vandaag alles schoon en ruim op en dan komt mijn dochter morgen thuis en die gaat het huis in kerstfeer brengen. Ze heeft ons geboden dan het huis uit te zijn, want ze wil dat in alle rust alleen doenquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig al zo vroeg op de ochtend.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik maak vandaag alles schoon en ruim op en dan komt mijn dochter morgen thuis en die gaat het huis in kerstfeer brengen. Ze heeft ons geboden dan het huis uit te zijn, want ze wil dat in alle rust alleen doen![]()
Daar heb ik geen problemen mee natuurlijk
Een wandeling maken of met mijn man nog naar een last minute kerstmarkt of zo. Of nog even naar mijn ouders, waar altijd wel wat te doen is. Woensdag ging mijn man er heen om boodschappen te doen en toen hij thuis kwam had hij ook een fiets gerepareerd, twee sloten gesmeerd en een deur rechtgehangen. En gisteren belden ze ons omdat het hen niet lukte om de toner van de printer te vervangen. Dus daar moeten we ook nog voor langs binnenkort.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:51 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En wat ga je in de tussentijd doen?
quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Een wandeling maken of met mijn man nog naar een last minute kerstmarkt of zo. Of nog even naar mijn ouders, waar altijd wel wat te doen is. Woensdag ging mijn man er heen om boodschappen te doen en toen hij thuis kwam had hij ook een fiets gerepareerd, twee sloten gesmeerd en een deur rechtgehangen. En gisteren belden ze ons omdat het hen niet lukte om de toner van de printer te vervangen. Dus daar moeten we ook nog voor langs binnenkort.
Jullie ook gezellige feestdagen gewenst, Mad, groetjes aan mw MM en knuffels voor Morris en Elwood.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:36 schreef MadMaster het volgende:
Mede namens Elwood, Morris en mw. MM:
[ afbeelding ]
Als je nu pas wakker bent, zou dat toch wel moeten.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:49 schreef CindieY het volgende:
Ik hoop dat ik lang genoeg heb uitgeslapen vandaag om het feestje van de buren uit te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |