Dat is wat ik ook echt niet snap aan de pro instroom lui. Zien die nou echt niet in dat er limieten zijn voor zo’n klein landje?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nederland is Gekke Henkie, er is ook helemaal geen plaats meer voor zo'n instroom elk jaar weer.
Kort gezegd; nee.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook echt niet snap aan de pro instroom lui. Zien die nou echt niet in dat er limieten zijn voor zo’n klein landje?
Nee, die zien alleen maar individuen om sentimenteel op te reageren, bij grote getallen raken ze de verhoudingen kwijt, ze willen uberhaupt alleen maar wensdenken en zich daar goed over voelen, en om dat te helpen wordt het gepresenteerd als een maandelijks verwerkingsprobleem ipv een probleem dat zich opstapelt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook echt niet snap aan de pro instroom lui. Zien die nou echt niet in dat er limieten zijn voor zo’n klein landje?
Als je puur een gevaar voor jezelf bent oke. Maar wat mij betreft houdt de AIVD je in de gaten met dit soort trieste obsessieve posts. Anders krijgen we straks weer een breivikje of zo.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:45 schreef BMW1993 het volgende:
Het maakt mij elke dag ontzettend verdrietig, het enige wat ik wens is een lagere asielstroom en als je dan elke week weer de teleurstelling hebt, en de asielstroom hoger dan ooit is, tja, mijn levenslust is er door verpest, ik ben er letterlijk ziek van om de teloorgang van Nederland te aanschouwen door een stroom conservatieve moslims uit de 3'e wereld wat mij betreft ben ik er morgen niet meer, ik kan er gewoon niet meer tegen, ik heb geen enkele invloed op deze stroom asielzoekers, en dat maakt je gewoon depressief.
De limieten zijn nog lang niet bereikt. Het is simpelweg een kwestie van beleid aanpassen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik hou niet van aanvallen gericht op een persoon zoals je altijd bij mij doet, maar beargumenteer gewoon op feiten, of reageer niet, je hebt zelf over je verleden verteld, dus ik denk niet dat je de geschikte persoon bent om mij de les hierin te wijzen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als je puur een gevaar voor jezelf bent oke. Maar wat mij betreft houdt de AIVD je in de gaten met dit soort trieste obsessieve posts. Anders krijgen we straks weer een breivikje of zo.
Ik zou hulp gaan zoeken als ik jou was.
Meer meer meer.quote:Op woensdag 21 februari 2024 01:58 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik hou niet van aanvallen gericht op een persoon zoals je altijd bij mij doet, maar beargumenteer gewoon op feiten, of reageer niet, je hebt zelf over je verleden verteld, dus ik denk niet dat je de geschikte persoon bent om mij de les hierin te wijzen.
En een obsessie is het niet, door de algoritmes krijg ik automatisch om de zoveel uur een nieuwsbericht over volle asielzoekerscentrums, en de asielinstroom, dag in dag uit, logisch dat je er moedeloos van gaat worden.
3 generaties nog en de witte autochtone Nederlander is officieel een minderheid.quote:Op woensdag 21 februari 2024 05:29 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Meer meer meer.
https://www.vzinfo.nl/bev(...)2C8%20miljoen,mensen)%20heeft%20een%20Buiten%2DEuropese
Van de 17,8 miljoen mensen wonen er 2,8 miljoen met een buitenlandse achtergrond (1e generatie).
Van de resterende 15 miljoen is 2,1 miljoen 2e generatie, wat betekent dus 1 of beide ouders zijn van buitenlandse komaf. Best schokkende cijfers als je je bedenkt dat het steeds meer wordt.
En je vind niet dat die nog beschikbare ruimtes gebruikt moeten worden om de woningnood die er nu al is op te lossen? Kraan continue open laten staan gaat niet werken als je niet eens je al aanwezige bevolking aan kan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De limieten zijn nog lang niet bereikt. Het is simpelweg een kwestie van beleid aanpassen.
Anders bouwen en de ruimte anders indelen.
En wie betaalt dat dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De limieten zijn nog lang niet bereikt. Het is simpelweg een kwestie van beleid aanpassen.
Omdat hij anti-Nederland is.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:22 schreef thedeedster het volgende:
[..]
En wie betaalt dat dan?
Daarnaast; dat zijn keuzes. Je kunt ook kiezen om niet honderduizenden of miljoenen woningen in dit land te bouwen.
Sterker nog; een groot gedeelte van de kiezers ziet dat niet zo zitten.
Dus waarom zouden ze naar Harvest89 moeten luisteren?
Valt wel mee. Hij loopt vooral mede-FOKkers op te naaien. En dat gaat hem goed af.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat hij anti-Nederland is.
Het is gewoon 1 grote act.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:30 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hij loopt vooral mede-FOKkers op te naaien. En dat gaat hem goed af.
"Beleid aanpassen"...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom zouden de mensen moeten luisteren naar de mensen, die het bouwen van meer woningen niet zien zitten?quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:22 schreef thedeedster het volgende:
[..]
En wie betaalt dat dan?
Daarnaast; dat zijn keuzes. Je kunt ook kiezen om niet honderduizenden of miljoenen woningen in dit land te bouwen.
Sterker nog; een groot gedeelte van de kiezers ziet dat niet zo zitten.
Dus waarom zouden ze naar Harvest89 moeten luisteren?
quote:Ook gaf hij aan niet op vrouwen te vallen.
quote:De vrouw en dochter van de man verblijven momenteel in Turkije en hopen op gezinsherening.
Godverquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:50 schreef Toine51 het volgende:
https://www.hartvannederl(...)in-zwembad-zandvoort
[..]
[..]!!
Als ze dit gelovenquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:50 schreef Toine51 het volgende:
https://www.hartvannederl(...)in-zwembad-zandvoort
[..]
[..]!!
Voor jou dan; wie betaalt dat dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Waarom zouden de mensen moeten luisteren naar de mensen, die het bouwen van meer woningen niet zien zitten?
Wat is hun meerwaarde?
De vervuilers.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:06 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Voor jou dan; wie betaalt dat dan?
https://www.omroepbrabant(...)deerd-met-rechtszaakquote:De rechtbank in Den Bosch heeft een vergunning voor een tijdelijke opvang van 250 asielzoekers in het voormalige Mövenpick Hotel aan het Pettelaarpark geschorst. De vergunning was maandag nog door het college van burgemeester en wethouders verstrekt. Direct hierna werd dat besluit bij de rechtbank aangevochten.
De rechtszaak was aangespannen door omwonenden en eigenaren van panden op het kantorenpark. Hoewel de komst van asielzoekers al lang bekend was, was er tot maandag nog geen mogelijkheid om bezwaar te maken. Eerst moest er een formeel besluit van de gemeente Den Bosch zijn om in het voormalige hotel asielzoekers onder te brengen. Die vergunning voor het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) kwam maandag en daardoor kon er ook bezwaar worden aangetekend.
Goed zo.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)deerd-met-rechtszaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |