abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211834675
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 10:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
Noem Messi dan ook meteen, alsof De Vrij haalbaar was geweest, Isco en Lang, hoe dan, dan moet er weer eentje van banken en dat terwijl je Bergwijn ook nog hebt, zelfde geldt voor Ziyech-Berghuis.
Schouten begrijp ik dan nog wel.
Bergwijn banken lijkt me niet bepaald een straf toch?

Maar inderdaad, Steijn wil even naschoppen en de Telegraaf helpt graag mee. En natuurlijk Berghuis ook nog even een extra schop geven. Dat verdient hij natuurlijk om heel veel andere redenen, maar het is wel weer typisch.
pi_211835448
quote:

[..]
Noem Messi dan ook meteen, alsof De Vrij haalbaar was geweest, Isco en Lang, hoe dan, dan moet er weer eentje van banken en dat terwijl je Bergwijn ook nog hebt, zelfde geldt voor Ziyech-Berghuis.
Als je Lang had gehaald had je een goede reden om Bergwijn te laten banken.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_211835552
quote:

[..]
Heb al meer gehoord dat Isco is aangeboden bij Ajax. Geen idee of het waar is en of Isco zelf ook wilde. Het is alleen niet nieuw.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_211835564
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:17 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Als je Lang had gehaald had je een goede reden om Bergwijn te laten banken.
Lang is ook wel blessuregevoelig, dus het kan geen kwaad om er iemand achter te hebben. Al is Bergwijn dan wel een hele grote stap terug.

Ik vind het echt opvallend hoe die gozer is afgegleden. Europese top was het natuurlijk nooit, maar hij is zo veel minder nu dan bij PSV. Die blijkt gewoon nog meer een one-trick pony dan we destijds al dachten. Past gewoon helemaal niet in een elftal dat dominant wil spelen.
pi_211835640
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Lang is ook wel blessuregevoelig, dus het kan geen kwaad om er iemand achter te hebben. Al is Bergwijn dan wel een hele grote stap terug.

Ik vind het echt opvallend hoe die gozer is afgegleden. Europese top was het natuurlijk nooit, maar hij is zo veel minder nu dan bij PSV. Die blijkt gewoon nog meer een one-trick pony dan we destijds al dachten. Past gewoon helemaal niet in een elftal dat dominant wil spelen.
Als hij echt zo goed is had hij nog steeds in Engeland gespeeld. Het is echt een dure miskoop geweest en qua salaris is het ook een dure speler. Je moet blijven hopen dat er een gek uit de zandbak komt die hem wil hebben deze winter.
pi_211835687
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Zo goed is Lang nou ook weer niet.
Hij heeft absoluut goede wedstrijden, maar ook langere tijden dat je hem niet ziet.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_211835793
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:33 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Hij heeft absoluut goede wedstrijden, maar ook langere tijden dat je hem niet ziet.
Bergwijn zie je zelden wat van, dus Lang zou echt wel een vooruitgang zijn geweest.
  zaterdag 30 december 2023 @ 11:48:07 #183
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211835999
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:24 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Heb al meer gehoord dat Isco is aangeboden bij Ajax. Geen idee of het waar is en of Isco zelf ook wilde. Het is alleen niet nieuw.
Doet het wel leuk natuurlijk dat soort namen noemen, ook al is het gebasserd op niets of bijna niets.
  zaterdag 30 december 2023 @ 11:50:29 #184
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211836044
quote:

[..]
Die schittert in afwezigheid, wat ik wel in hem waardeer is dat hij gevarieerd speelt en nog wel die diepgang heeft, Bergwijn is daar veel te lui in, die zou veel meer vuile arbeid moeten opknappen want dan kan je nog van waarde zijn ook al speel je zelf niet lekker, bij NL heeft hij die instelling wel.
  zaterdag 30 december 2023 @ 11:52:45 #185
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211836074
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 10:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Bergwijn banken lijkt me niet bepaald een straf toch?

Maar inderdaad, Steijn wil even naschoppen en de Telegraaf helpt graag mee. En natuurlijk Berghuis ook nog even een extra schop geven. Dat verdient hij natuurlijk om heel veel andere redenen, maar het is wel weer typisch.
Dit is niet alleen naar Berghuis maar hij geeft z'n ex assistenten ook nog even een trap na.
pi_211836224
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:38 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Bergwijn zie je zelden wat van, dus Lang zou echt wel een vooruitgang zijn geweest.
Is ook wel hindsight natuurlijk. Vraag van tevoren heb je liever Bergwijn of Lang, 9 van de 10 zou zeggen Bergwijn. Die 1 van de 10 is Nourdin Boukhari.
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 december 2023 @ 12:06:38 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_211836250
quote:

[..]
Typische Ajaxvoetballer dus. Ling, Tahamata, Keizer, Robbie de Wit......._O_

Succes met de harde werkers. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 30 december 2023 @ 12:07:33 #188
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211836264
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 12:03 schreef Drxx het volgende:

[..]
Is ook wel hindsight natuurlijk. Vraag van tevoren heb je liever Bergwijn of Lang, 9 van de 10 zou zeggen Bergwijn. Die 1 van de 10 is Nourdin Boukhari.
Lang is echt wel een leuke speler maar na Ajax lukte het hem ook niet om zich bij Brugge genoeg in de kijker te spelen voor een echte stap hogerop.
pi_211836399
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dit is niet alleen naar Berghuis maar hij geeft z'n ex assistenten ook nog even een trap na.
Prachtig hè. In één zin Berghuis en de assistenten een schop in de ballen.

Hij kiest zijn woorden mooi. Taal is echt zijn ding.
  zaterdag 30 december 2023 @ 12:19:37 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211836456
Een pragmatische straatvechter, precies wat we nodig hebben!

-Ajacieden een half jaar gelden
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211836492
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
komt gewoon ontiegelijk veel tekort, als trainer en kennelijk ook als mens
pi_211836495
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 12:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
Lang is echt wel een leuke speler maar na Ajax lukte het hem ook niet om zich bij Brugge genoeg in de kijker te spelen voor een echte stap hogerop.
Ik denk dat dat voor een groot deel ook zijn imago is. Als hij als ideale schoonzoon zo kan voetballen dan hadden clubs het risico eerder durven nemen, lijkt me. In de PL lopen heel wat mindere buitenspelers rond waar ook lachend 15+ voor betaald is.

Lang is natuurlijk geen Europees topmateriaal, maar hij is echt niet minder dan Antony, om maar eens iemand te noemen. Die gaat echt nog wel een stap zetten.
  zaterdag 30 december 2023 @ 12:22:57 #193
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211836523
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 12:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Prachtig hè. In één zin Berghuis en de assistenten een schop in de ballen.

Hij kiest zijn woorden mooi. Taal is echt zijn ding.
Al de bezwaren die er intern waren tegen Bosz begreep ik nog wel maar dat ze die dan niet tegen Steijn hadden is me echt een raadsel.
  zaterdag 30 december 2023 @ 12:24:04 #194
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211836547
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 12:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik denk dat dat voor een groot deel ook zijn imago is. Als hij als ideale schoonzoon zo kan voetballen dan hadden clubs het risico eerder durven nemen, lijkt me. In de PL lopen heel wat mindere buitenspelers rond waar ook lachend 15+ voor betaald is.

Lang is natuurlijk geen Europees topmateriaal, maar hij is echt niet minder dan Antony, om maar eens iemand te noemen. Die gaat echt nog wel een stap zetten.
Voorlopig is hij nog wel minder dan Antony, die was bij Ajax gewoon goed en dat moet Lang nog maar eens bij PSV laten zien.
pi_211836551
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:50 schreef Tarado het volgende:

[..]
Die schittert in afwezigheid, wat ik wel in hem waardeer is dat hij gevarieerd speelt en nog wel die diepgang heeft, Bergwijn is daar veel te lui in, die zou veel meer vuile arbeid moeten opknappen want dan kan je nog van waarde zijn ook al speel je zelf niet lekker, bij NL heeft hij die instelling wel.
Het gekke is dat hij bij PSV wel mee verdedigde. Maar goed, daar hoefde hij wel minder meters af te leggen om dat te doen. Misschien voelt hij zich ook wel te veel de vedette ofzo. Geen idee.
pi_211836581
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 12:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
Voorlopig is hij nog wel minder dan Antony, die was bij Ajax gewoon goed en dat moet Lang nog maar eens bij PSV laten zien.
Vooral over een langere periode. Pas 8 wedstrijden in de Eredivisie, dat is erg weinig.
  zaterdag 30 december 2023 @ 12:28:47 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211836634
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 12:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Vooral over een langere periode. Pas 8 wedstrijden in de Eredivisie, dat is erg weinig.
Antony had ook maar een bijzonder matig rendement voor een buitenspeler in de eredivisie bij zo’n dominant team. Speeltuinvoetballer
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 30 december 2023 @ 12:32:09 #198
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_211836689
quote:

[..]
Uiteindelijk is Mislintat wel het grote probleem geweest, of natuurlijk het feit dat hij alle sleutels van de club heeft gekregen. Steijn aanstellen en vervolgens dit selectiebeleid doorvoeren blijft vreemd.

Alhoewel ik had verwacht dat Steijn er nog een soort van Dickieball in zou kunnen slijpen maar die jongens bleven maar naar voren rennen, dat leek een soort van zelfsabotage.
Met pijn en moeite derde
  zaterdag 30 december 2023 @ 12:34:04 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211836721
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 12:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Antony had ook maar een bijzonder matig rendement voor een buitenspeler in de eredivisie bij zo’n dominant team. Speeltuinvoetballer
Daar onderschat je hem toch wat mee, Antony hield de boel goed bezig ook in het creëren van ruimte voor anderen, dat heeft Lang ook wel een beetje.
Antony - Mazraoui was echt een mooi koppeltje en dat is ook meteen de moeilijkheid in een teamsport, hoe krijg je spelers in hun kracht.
Je ziet nu bijvoorbeeld Veerman makkelijker voetballen omdat hij met Schouten iemand erachter heeft die het spel goed leest in tegenstelling tot Sangare, die was wel groot en sterk maar tactisch een nitwit.
pi_211836726
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 12:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat klopt inderdaad. Omgerekend minder dan Lang qua goals+assists per wedstrijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')