Bergwijn banken lijkt me niet bepaald een straf toch?quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Noem Messi dan ook meteen, alsof De Vrij haalbaar was geweest, Isco en Lang, hoe dan, dan moet er weer eentje van banken en dat terwijl je Bergwijn ook nog hebt, zelfde geldt voor Ziyech-Berghuis.
Schouten begrijp ik dan nog wel.
Als je Lang had gehaald had je een goede reden om Bergwijn te laten banken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Noem Messi dan ook meteen, alsof De Vrij haalbaar was geweest, Isco en Lang, hoe dan, dan moet er weer eentje van banken en dat terwijl je Bergwijn ook nog hebt, zelfde geldt voor Ziyech-Berghuis.
Heb al meer gehoord dat Isco is aangeboden bij Ajax. Geen idee of het waar is en of Isco zelf ook wilde. Het is alleen niet nieuw.quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lang is ook wel blessuregevoelig, dus het kan geen kwaad om er iemand achter te hebben. Al is Bergwijn dan wel een hele grote stap terug.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:17 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je Lang had gehaald had je een goede reden om Bergwijn te laten banken.
Als hij echt zo goed is had hij nog steeds in Engeland gespeeld. Het is echt een dure miskoop geweest en qua salaris is het ook een dure speler. Je moet blijven hopen dat er een gek uit de zandbak komt die hem wil hebben deze winter.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lang is ook wel blessuregevoelig, dus het kan geen kwaad om er iemand achter te hebben. Al is Bergwijn dan wel een hele grote stap terug.
Ik vind het echt opvallend hoe die gozer is afgegleden. Europese top was het natuurlijk nooit, maar hij is zo veel minder nu dan bij PSV. Die blijkt gewoon nog meer een one-trick pony dan we destijds al dachten. Past gewoon helemaal niet in een elftal dat dominant wil spelen.
Zo goed is Lang nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lang is ook wel blessuregevoelig, dus het kan geen kwaad om er iemand achter te hebben. Al is Bergwijn dan wel een hele grote stap terug.
Ik vind het echt opvallend hoe die gozer is afgegleden. Europese top was het natuurlijk nooit, maar hij is zo veel minder nu dan bij PSV. Die blijkt gewoon nog meer een one-trick pony dan we destijds al dachten. Past gewoon helemaal niet in een elftal dat dominant wil spelen.
Bergwijn zie je zelden wat van, dus Lang zou echt wel een vooruitgang zijn geweest.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo goed is Lang nou ook weer niet.
Hij heeft absoluut goede wedstrijden, maar ook langere tijden dat je hem niet ziet.
Doet het wel leuk natuurlijk dat soort namen noemen, ook al is het gebasserd op niets of bijna niets.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb al meer gehoord dat Isco is aangeboden bij Ajax. Geen idee of het waar is en of Isco zelf ook wilde. Het is alleen niet nieuw.
Die schittert in afwezigheid, wat ik wel in hem waardeer is dat hij gevarieerd speelt en nog wel die diepgang heeft, Bergwijn is daar veel te lui in, die zou veel meer vuile arbeid moeten opknappen want dan kan je nog van waarde zijn ook al speel je zelf niet lekker, bij NL heeft hij die instelling wel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft absoluut goede wedstrijden, maar ook langere tijden dat je hem niet ziet.
Dit is niet alleen naar Berghuis maar hij geeft z'n ex assistenten ook nog even een trap na.quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bergwijn banken lijkt me niet bepaald een straf toch?
Maar inderdaad, Steijn wil even naschoppen en de Telegraaf helpt graag mee. En natuurlijk Berghuis ook nog even een extra schop geven. Dat verdient hij natuurlijk om heel veel andere redenen, maar het is wel weer typisch.
Is ook wel hindsight natuurlijk. Vraag van tevoren heb je liever Bergwijn of Lang, 9 van de 10 zou zeggen Bergwijn. Die 1 van de 10 is Nourdin Boukhari.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:38 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Bergwijn zie je zelden wat van, dus Lang zou echt wel een vooruitgang zijn geweest.
Typische Ajaxvoetballer dus. Ling, Tahamata, Keizer, Robbie de Wit......._O_quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lang is echt wel een leuke speler maar na Ajax lukte het hem ook niet om zich bij Brugge genoeg in de kijker te spelen voor een echte stap hogerop.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:03 schreef Drxx het volgende:
[..]
Is ook wel hindsight natuurlijk. Vraag van tevoren heb je liever Bergwijn of Lang, 9 van de 10 zou zeggen Bergwijn. Die 1 van de 10 is Nourdin Boukhari.
Prachtig hè. In één zin Berghuis en de assistenten een schop in de ballen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is niet alleen naar Berghuis maar hij geeft z'n ex assistenten ook nog even een trap na.
komt gewoon ontiegelijk veel tekort, als trainer en kennelijk ook als mensquote:Op zaterdag 30 december 2023 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is niet alleen naar Berghuis maar hij geeft z'n ex assistenten ook nog even een trap na.
Ik denk dat dat voor een groot deel ook zijn imago is. Als hij als ideale schoonzoon zo kan voetballen dan hadden clubs het risico eerder durven nemen, lijkt me. In de PL lopen heel wat mindere buitenspelers rond waar ook lachend 15+ voor betaald is.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lang is echt wel een leuke speler maar na Ajax lukte het hem ook niet om zich bij Brugge genoeg in de kijker te spelen voor een echte stap hogerop.
Al de bezwaren die er intern waren tegen Bosz begreep ik nog wel maar dat ze die dan niet tegen Steijn hadden is me echt een raadsel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Prachtig hè. In één zin Berghuis en de assistenten een schop in de ballen.
Hij kiest zijn woorden mooi. Taal is echt zijn ding.
Voorlopig is hij nog wel minder dan Antony, die was bij Ajax gewoon goed en dat moet Lang nog maar eens bij PSV laten zien.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor een groot deel ook zijn imago is. Als hij als ideale schoonzoon zo kan voetballen dan hadden clubs het risico eerder durven nemen, lijkt me. In de PL lopen heel wat mindere buitenspelers rond waar ook lachend 15+ voor betaald is.
Lang is natuurlijk geen Europees topmateriaal, maar hij is echt niet minder dan Antony, om maar eens iemand te noemen. Die gaat echt nog wel een stap zetten.
Het gekke is dat hij bij PSV wel mee verdedigde. Maar goed, daar hoefde hij wel minder meters af te leggen om dat te doen. Misschien voelt hij zich ook wel te veel de vedette ofzo. Geen idee.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die schittert in afwezigheid, wat ik wel in hem waardeer is dat hij gevarieerd speelt en nog wel die diepgang heeft, Bergwijn is daar veel te lui in, die zou veel meer vuile arbeid moeten opknappen want dan kan je nog van waarde zijn ook al speel je zelf niet lekker, bij NL heeft hij die instelling wel.
Vooral over een langere periode. Pas 8 wedstrijden in de Eredivisie, dat is erg weinig.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig is hij nog wel minder dan Antony, die was bij Ajax gewoon goed en dat moet Lang nog maar eens bij PSV laten zien.
Antony had ook maar een bijzonder matig rendement voor een buitenspeler in de eredivisie bij zo’n dominant team. Speeltuinvoetballerquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vooral over een langere periode. Pas 8 wedstrijden in de Eredivisie, dat is erg weinig.
Uiteindelijk is Mislintat wel het grote probleem geweest, of natuurlijk het feit dat hij alle sleutels van de club heeft gekregen. Steijn aanstellen en vervolgens dit selectiebeleid doorvoeren blijft vreemd.quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar onderschat je hem toch wat mee, Antony hield de boel goed bezig ook in het creëren van ruimte voor anderen, dat heeft Lang ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Antony had ook maar een bijzonder matig rendement voor een buitenspeler in de eredivisie bij zo’n dominant team. Speeltuinvoetballer
Dat klopt inderdaad. Omgerekend minder dan Lang qua goals+assists per wedstrijd.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Antony had ook maar een bijzonder matig rendement voor een buitenspeler in de eredivisie bij zo’n dominant team. Speeltuinvoetballer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |