Met Mathieu aan de start is dat geen onrealistisch doel.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Uitrijden het doel voor Thibau
Ze mogen jou achter de schermen houdenquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die vrouw die de interviewt mogen van mij terug achter de schermen houden. Totaal geen gevoel met de renners.
Pidcock probeert Nederlands te praten en ze blijft vragen stellen in het Engels. Waardoord Pidcock terug gewoon Engels praat.
Pidcock switchte zelf halverwege een zin naar het Engels.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die vrouw die de interviewt mogen van mij terug achter de schermen houden. Totaal geen gevoel met de renners.
Pidcock probeert Nederlands te praten en ze blijft vragen stellen in het Engels. Waardoord Pidcock terug gewoon Engels praat.
Beter een normaal antwoord in het Engels dan een half ludiek niet te begrijpen antwoord in het Nederlands.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit vindt de NOS niet leukquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beter een normaal antwoord in het Engels dan een half ludiek niet te begrijpen antwoord in het Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |