Edit, laat maar, het team apen heeft de betaling reeds gevonden

Ik heb als bedrijf een dienst afgenomen in nederland van een Nederlands bedrijf. De factuur voor deze dienst is mij per e-mail toegestuurd als bijlage in pdf formaat. Tevens stond er in de e-mail een betaallink om de factuur direct te voldoen. Ik heb betaald via de betaallink (tijdig). Dit ging via Ideal en zij gebruikten Mollie als betalingprovider want op de afschrijving staat "de naam vh bedrijf via Mollie". De bankrekening waarop de betaling is binnengekomen is van Mollie neem ik aan, want dat nummer komt niet overeen met de rekening in de pdf. Als beschrijving van de betaling staat een kenmerk in de vorm van een reeks cijfers.
Anyway, ze bestoken mij nu al weken met aanmaningen en dreigingen met rente en adm kosten blablabla. Ik heb precies uitgelegd dat ik reeds betaald heb en hoe. Nu vragen ze mij naar bewijs van de betaling en zonder de betaling ofwel bewijs van betaling gaan ze de vordering overdragen aan een incassobureau.
Edit, o ze hebben hem gevonden

Ben ik verplicht dit te overleggen? Ik kan het mij nauwelijks voorstellen. Klinkt een beetje vreemd miss om dit niet te willen overleggen, maar ik vind de manier waarop zij klanten behandelen erg onjuist. Als ze mij ff een belletje hadden gedaan met excuses had ik het bewijs zo toegemaild, maar zij gaan er met gestrekt been in en staan op gaan er nog ff tweemaal met gestrekt been in

Edit, o ze hebben hem gevonden
[ Bericht 7% gewijzigd door SOG op 22-12-2023 23:44:46 ]