Komt goed. Ik heb genoeg eten in huis dus ik sluit mijzelf gewoon op tot morgenochtend.quote:Op zondag 31 december 2023 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaben blij als het twee januari is. Al geniet ik ook altijd van Oud en Nieuw.
Hopelijk heb je een fijne jaarwisseling
Hier hetzelfdequote:Op zondag 31 december 2023 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt goed. Ik heb genoeg eten in huis dus ik sluit mijzelf gewoon op tot morgenochtend.
quote:
Ach... afleidingquote:
True, soms is het wel fijner om met zn 2en op de bank te zittenquote:Op zondag 31 december 2023 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... afleiding
Dit is een van de weinige moment dat ik spijt heb van het niet hebben van levensgezel
Ja en ik wil mijn vrienden niet storen met appen en zo.quote:Op zondag 31 december 2023 21:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
True, soms is het wel fijner om met zn 2en op de bank te zitten
quote:Op zondag 31 december 2023 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Genoeg gezeurd.
Alcohol erin, hapje en een serie.
En waarop is de keuze gevallen?quote:Op zondag 31 december 2023 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mag drie alcohol vanavond max
Nummer 1 ben ik mee bezig: Baileys caramel zeezoutquote:
Alle 3 niet mijn smaak, maar geniet er vanquote:Op zondag 31 december 2023 21:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nummer 1 ben ik mee bezig: Baileys caramel zeezout
Daarna nummer 2: Baileys Hazelnoot
Dan de laatste, om warm naar bed te gaan: glühwein
Met dank aan de sponsor; moeders
quote:
Meer voor mijquote:Op zondag 31 december 2023 21:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alle 3 niet mijn smaak, maar geniet er van
Ik ga zometeen beginnen aan een fles gouden carolus indulgence festiva 2022quote:Op zondag 31 december 2023 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meer voor mij
Wat drink jij?
De eerst fles champagne is op hier. 🥂quote:Op zondag 31 december 2023 21:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nummer 1 ben ik mee bezig: Baileys caramel zeezout
Daarna nummer 2: Baileys Hazelnoot
Dan de laatste, om warm naar bed te gaan: glühwein
Met dank aan de sponsor; moeders
Deze barbaar heeft daar nog nooit van gehoordquote:Op zondag 31 december 2023 21:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga zometeen beginnen aan een fles gouden carolus indulgence festiva 2022
Owh lekker !quote:Op zondag 31 december 2023 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De eerst fles champagne is op hier. 🥂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |