abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 december 2023 @ 11:15:04 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_211703501
Ik heb opgave 10 aan chatgpt gegeven:

Dit is een puzzel waarbij het lijkt dat je het patroon moet vinden in de volgorde van de lijnen en punten om te bepalen welk nummer op de plek van het vraagteken hoort.

Laten we de patronen eens bekijken:

1. Een enkele verticale lijn.
2. Twee punten met een lijn ertussen die een boog naar beneden vormt.
3. Drie punten verbonden met lijnen die een boog naar boven vormen.
4. Vier punten verbonden door drie horizontale lijnen.

Als we deze sequentie volgen, lijkt er een patroon te zijn waarbij het aantal punten overeenkomt met het getal en de lijnen een boog vormen die afwisselend omhoog en omlaag gaat. Er is ook een progressie in de richting van de lijnen: verticaal, naar beneden, naar boven, en horizontaal.

Om dit patroon te volgen, zou het logisch zijn dat het volgende cijfer vijf punten heeft met lijnen die een boog naar beneden vormen. Het is echter ook mogelijk dat de lijnen een specifiek patroon vormen dat ik over het hoofd zie. Ik zal de afbeelding analyseren en kijken of er een meer specifieke sequentie of regel is die we kunnen volgen. Momentje.

De OCR-resultaten bevatten geen nuttige informatie over het patroon van de puzzel. Ik zal het patroon nu handmatig analyseren om een oplossing te vinden. Dit kan even duren.

Na het observeren van de gegeven reeks, volgt hier mijn analyse:

• Elk getal vertegenwoordigt het aantal punten.
• De lijnen tussen de punten volgen een patroon waarbij ze afwisselen tussen een lachende mond (boog naar beneden) en een droevige mond (boog naar boven).
• De richting van de lijn verandert ook met elk getal.

Met deze informatie zou het volgende patroon moeten zijn: vijf punten met lijnen die een lachende mond vormen (boog naar beneden), aangezien het laatst getoonde patroon vier punten met een droevige mond was.

Laten we dit patroon toepassen om het juiste getal voor het vraagteken te bepalen.

Echter, gezien de structuur van de puzzel, lijkt de voorgestelde logica consistent met de gegeven patronen. Het antwoord zou moeten zijn dat het volgende patroon een boog naar beneden vormt met vijf punten. Dus, het getal dat bij het vraagteken past, zou “5” zijn.

Als je wilt dat ik een nieuwe poging doe om het patroon te visualiseren, laat het me dan weten.
The End Times are wild
pi_211706220
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 11:15 schreef LXIV het volgende:
Hij maakt de bovenste reeks af ipv de logica van de bovenste reeks toe te passen op de onderste reeks, wat de opdracht is
pi_211755989
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 11:15 schreef LXIV het volgende:

Dit is een puzzel waarbij het lijkt dat je het patroon moet vinden in de volgorde van de lijnen en punten om te bepalen welk nummer op de plek van het vraagteken hoort.

Laten we de patronen eens bekijken:

1. Een enkele verticale lijn.
2. Twee punten met een lijn ertussen die een boog naar beneden vormt.
3. Drie punten verbonden met lijnen die een boog naar boven vormen.
4. Vier punten verbonden door drie horizontale lijnen.

Als we deze sequentie volgen, lijkt er een patroon te zijn waarbij het aantal punten overeenkomt met het getal en de lijnen een boog vormen die afwisselend omhoog en omlaag gaat. Er is ook een progressie in de richting van de lijnen: verticaal, naar beneden, naar boven, en horizontaal.

Om dit patroon te volgen, zou het logisch zijn dat het volgende cijfer vijf punten heeft met lijnen die een boog naar beneden vormen. Het is echter ook mogelijk dat de lijnen een specifiek patroon vormen dat ik over het hoofd zie. Ik zal de afbeelding analyseren en kijken of er een meer specifieke sequentie of regel is die we kunnen volgen. Momentje.

De OCR-resultaten bevatten geen nuttige informatie over het patroon van de puzzel. Ik zal het patroon nu handmatig analyseren om een oplossing te vinden. Dit kan even duren.

Na het observeren van de gegeven reeks, volgt hier mijn analyse:

• Elk getal vertegenwoordigt het aantal punten.
• De lijnen tussen de punten volgen een patroon waarbij ze afwisselen tussen een lachende mond (boog naar beneden) en een droevige mond (boog naar boven).
• De richting van de lijn verandert ook met elk getal.

Met deze informatie zou het volgende patroon moeten zijn: vijf punten met lijnen die een lachende mond vormen (boog naar beneden), aangezien het laatst getoonde patroon vier punten met een droevige mond was.

Laten we dit patroon toepassen om het juiste getal voor het vraagteken te bepalen.

Echter, gezien de structuur van de puzzel, lijkt de voorgestelde logica consistent met de gegeven patronen. Het antwoord zou moeten zijn dat het volgende patroon een boog naar beneden vormt met vijf punten. Dus, het getal dat bij het vraagteken past, zou “5” zijn.

Als je wilt dat ik een nieuwe poging doe om het patroon te visualiseren, laat het me dan weten.
Dus probeer je chatgpt uit te dagen?

[ Bericht 1% gewijzigd door chatdue op 27-12-2023 04:45:05 ]
pi_215556128
Wel erg weinig reacties vorig jaar?! Volgens de nerdland discord is de geplande publicatiedatum 19 december. *O*
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')