Ik kom ook terug op m'n vorige post. Had hem nog niet aanstaan. Verkeerde nummer in gedachte. Deze is juist geweldig.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:29 schreef BillDauterive het volgende:
Toen ik Spinvis vorig jaar live zag, werd ik een beetje verliefd op dit lied
Nu mijn inzending. Zo mooi.......quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:41 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had dus nooit van The Comsat Angels gehoord. Leuk zo'n snob 2000!
Straks weer terug hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:55 schreef tong80 het volgende:
Laat GVD het hele nummer horen.De apotheose is zo mooi. Ik pleur hem gelijk weer uit. Kut dj's
Dit is niks. Geen idee wat het is. Wat de rest van het uur ? Anders ga ik Iggy draaien.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dit nummer had voor mij niet zo gehoeven.
Oke doeiquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:18 schreef tong80 het volgende:
Ik haak weer af. Gruwelijke metal. Kut nummer met Neil en vreselijke DJ die niet normaal kan praten. Laters.
Hoe hij dit aankondigt. Gruwelijke onzin over the Sisters. Eng gewoon.quote:
Geen straf als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:07 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige week wilde deze visspin ook al zwemmen.
Helaas stijgen de verkeerde galligars tegenwoordigquote:
Courtneygodinquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:02 schreef PippenScottie het volgende:
Liedje van @:mexicanobakker zijn sig
Ik heb niets gezegd over de kwaliteit. Maar ik vond het wel lekker hoorquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Courtneygodin
Het verbaast me ergens dat jij dit wist, ik zag in jou niet de nieuwe Courtney-fan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |