Nu de misschien wel beste van Nirvana op 500 zoveel.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:04 schreef W_Wolf het volgende:
Oh, die jingle heb ik dan gemist. I think I'm dumb
Zegt me niksquote:
Dan heb je zeker nog niet vaak geluisterd voorgaande jaren?quote:
Oh op die manier. Wat een amateurs dan.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:20 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Dan heb je zeker nog niet vaak geluisterd voorgaande jaren?
(Peaches En Regalia was voorheen vaak het muziekje dat DJ's gebruikten om het uur op te vullen als ze aan het eind nog wat tijd over hadden)
Hoe dat zo? De Top 2000 heeft (had?) de Overture van The Who (van Tommy), de Snob 2000 had Zappa. Lekker herkenbaar.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh op die manier. Wat een amateurs dan.
Bedoelde juist het moeten opvullen van tijd met een tune. verkeerd begrepen. Moet helaas gaan legge. Die kut ziekte enzo. Enjoyquote:Op woensdag 27 december 2023 15:28 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Hoe dat zo? De Top 2000 heeft (had?) de Overture van The Who (van Tommy), de Snob 2000 had Zappa. Lekker herkenbaar.
Heb je de lijst paraat voor de eerste uurtjes ?quote:Op donderdag 28 december 2023 11:39 schreef W_Wolf het volgende:
Is iedereen weggejaagd door ELP? Dat is allang afgelopen hoor! Veel andere leuke muziek is er nu te beluisteren.
Zeker.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je de lijst paraat voor de eerste uurtjes ?
Misschien dat de snobbers aannemen dat ze meer top2000 materiaal is oid?quote:Op donderdag 28 december 2023 15:23 schreef EP3 het volgende:
Ik hoorde zojuist dat Bjork niet in de top2000 staat, en slechts 1x in de snob??
[ afbeelding ]
Denk dat ie bedoelde dat ze nog maar 1x voorkomt in de snob, want zag net in de lijst van vandaag dat haar naam er meerdere keren in stond. Blijkbaar komt ze dus niet in de top2000 voor, wat tamelijk absurd is.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Misschien dat de snobbers aannemen dat ze meer top2000 materiaal is oid?
Ja, ik bedoel dus dat als de snobbers aannemen dat ze meer in de top2000 zou staan dat bepaalde liedjes dus niet op gestemd worden waar anders op gestemd zou worden.quote:Op donderdag 28 december 2023 16:22 schreef EP3 het volgende:
[..]
Denk dat ie bedoelde dat ze nog maar 1x voorkomt in de snob, want zag net in de lijst van vandaag dat haar naam er meerdere keren in stond. Blijkbaar komt ze dus niet in de top2000 voor, wat tamelijk absurd is.
Ik denk dat hij gewoon niet goed geïnformeerd was, want hij maakte een soortgelijke fout met Tool (zei dat die 4x in de Snob 2000 staan terwijl dat wel vaker is).quote:Op donderdag 28 december 2023 16:22 schreef EP3 het volgende:
[..]
Denk dat ie bedoelde dat ze nog maar 1x voorkomt in de snob, want zag net in de lijst van vandaag dat haar naam er meerdere keren in stond. Blijkbaar komt ze dus niet in de top2000 voor, wat tamelijk absurd is.
Als ie niet zoveel oeverloos zou lullen kwam ie niet elke keer in tijdnood.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:33 schreef W_Wolf het volgende:
Het afgelopen uurtje met DJ Ratz was wel weer genieten zeg! Ook al kwam hij in het nauw met de tijd (Bad Timing indeed!). Van hem kan ik het hebben, in dat ene uurtje op een dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |