Hahaha.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zakt altijd in elkaar na de winterstop, Steijn beter
Is dit een Rotterdamse uitspraak?quote:
Ja, net als Hercules lastig, altijd uit.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is dit een Rotterdamse uitspraak?
Ongeveer net als het seizoen van ajax.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
'lol'
''
Hoe zal deze discussie aflopen.
quote:Op donderdag 21 december 2023 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, net als Hercules lastig, altijd uit.
Ja nou we blijven nog even in de klap waar de hoeken vallen, dat klopt.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, net als Hercules lastig, altijd uit.
Had je niet verwacht he ditquote:Op donderdag 21 december 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
'lol'
''
Hoe zal deze discussie aflopen.
Was net een film aan het kijkenquote:Op donderdag 21 december 2023 22:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit kan niet alleen maar over voetbal gaan.
Bijna, Steffen Baumgart (zonder de 'l') is net ontslagen door Köln. Mocht men nog een Duitser nodig hebben die een beetje lawaai maaktquote:
Hartelijk gefeliciteerd met herculesarbeid.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:32 schreef DelanoMilano het volgende:
Als
Jarenlange herculesarbeid supporter kan ik alleen maar
JUICHEN!
Dat wist je nog niet eerder? Gohquote:Op donderdag 21 december 2023 22:02 schreef Wotte het volgende:
Er is wel een ding dat me wel duidelijk is geworden dit seizoen. Een hele hoop mensen hebben echt een teringhekel aan Ajax zeg.
Valt mequote:Op donderdag 21 december 2023 22:02 schreef Wotte het volgende:
Er is wel een ding dat me wel duidelijk is geworden dit seizoen. Een hele hoop mensen hebben echt een teringhekel aan Ajax zeg.
Bedanktquote:Op donderdag 21 december 2023 22:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hartelijk gefeliciteerd met herculesarbeid.
Ja maar jemig hey, iedereen die ook maar iets tegen Ajax heeft heeft toch ook gewoon een topseizoen?quote:Op donderdag 21 december 2023 22:02 schreef Wotte het volgende:
Dat hoort er bij als je te lang te goed bent.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:02 schreef Wotte het volgende:
donny vd beekquote:Op donderdag 21 december 2023 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel het absolute dieptepunt, en ik ben er na vanavond wel uit dat we met Avila, Forbs, Tahirovic, Forbs en Sutalo echt de oorlog niet gaan winnen. Akpom scoort dan nog wel maar heeft een basistechniek om te janken. Vul dat aan met wat eigen talenten die ook geen vechtersmentaliteit hebben op Hato en Brobbey.na en ik ben bang dat Tadic met dat stuk van zijn verhaal echt niet ver van de waarheid af zat.
Op naar een voorzichtige vorm van herstel van hierarchie en vechtlust in de winter, maar ik zou niet weten wie je als geboren leider moet gaan binnenhalen....
Bart Vriends.quote:Op donderdag 21 december 2023 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel het absolute dieptepunt, en ik ben er na vanavond wel uit dat we met Avila, Forbs, Tahirovic, Forbs en Sutalo echt de oorlog niet gaan winnen. Akpom scoort dan nog wel maar heeft een basistechniek om te janken. Vul dat aan met wat eigen talenten die ook geen vechtersmentaliteit hebben op Hato en Brobbey.na en ik ben bang dat Tadic met dat stuk van zijn verhaal echt niet ver van de waarheid af zat.
Op naar een voorzichtige vorm van herstel van hierarchie en vechtlust in de winter, maar ik zou niet weten wie je als geboren leider moet gaan binnenhalen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |