quote:Op donderdag 21 december 2023 21:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]Ik constateer alleen dat je een foutje maakte, een verkeerd brilletje op had. Kan gebeuren.
Of heb je iets met brilletjes?
Van harte met de uitschakeling.quote:
Is toch ook gewoon een typische interim-trainer in alles. 13 in een dozijn.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Over de spelers is al genoeg gezegd. Vooral heel jammer en zorgwekkend richting de rest van het seizoen dat Van 't Schip en assistenten het ook niet in de vingers lijken te hebben. Het biedt zo weinig hoop en perspectief allemaal. Alle hoop nu op de nieuwe mensen op bestuurlijk niveau maar dat heeft veel meer tijd nodig.
Ik ben blij dat je mij als uitlaatklep hebt, dan sla je je zusje tenminste niet in elkaar.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van harte met de uitschakeling.
Ik mag ook hopen dat ze wat meer op karakter gaan scouten, want dat er leiderschap ontbreekt in dit elftal is ook evident. Maar ja wat wil je als je met Tadic, Blind, Klaassen en Alvarez elke leiderstype vakkundig uit je elftal hebt gesloopt en er niks voor terughaalt wat dat kan compenseren.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Mannsverk mag het echt nog wel proberen imo. Maar een 6 is wel echt noodzaak alsnog.
Inderdaad. Een lichtgewicht die het niet beter maar iets minder slecht heeft gemaakt. Had ook het schema mee.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon een typische interim-trainer in alles. 13 in een dozijn.
Ja maar de sfeerquote:Op donderdag 21 december 2023 21:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Inderdaad. Een lichtgewicht die het niet beter maar iets minder slecht heeft gemaakt. Had ook het schema mee.
Had Peter gewoon genomen.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Inderdaad. Een lichtgewicht die het niet beter maar iets minder slecht heeft gemaakt. Had ook het schema mee.
Die zakt altijd in elkaar na de winterstop, Steijn beterquote:Op donderdag 21 december 2023 21:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Had Peter gewoon genomen.
Die laat bij PSV het voetbal zien dat Ajax nastreeft.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
dat is broodnodig. De meeste verantwoordelijken daarvan zijn weg gelukkig, maar wat een ellende zeg.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mag ook hopen dat ze wat meer op karakter gaan scouten, want dat er leiderschap ontbreekt in dit elftal is ook evident. Maar ja wat wil je als je met Tadic, Blind, Klaassen en Alvarez elke leiderstype vakkundig uit je elftal hebt gesloopt en er niks voor terughaalt wat dat kan compenseren.
Sarremans zijn egogenot . Verder zou Peter net als Tadic reageren in een gesprek met Sven.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij überhaupt naar Ajax had gewild?quote:Op donderdag 21 december 2023 21:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Op de fiets denk ik.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij überhaupt naar Ajax had gewild?
Ze mogen me bellen waren geloof ik zijn letterlijke woorden.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zat alleen maar een week lang in elk televisieprogramma openlijk te solliciteren, maar verder viel het best mee.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die had zich al aangeboden toch? Of aangegeven het te willen in ieder geval. Gesprekken zijn er wel geweest begreep ikquote:Op donderdag 21 december 2023 21:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hijzelf.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Oh VIquote:Op donderdag 21 december 2023 21:59 schreef RipCity het volgende:
HAHAHHA Valentijn mad dat amateurs mee mogen doen
Je zaait wat je oogst.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:02 schreef Wotte het volgende:
Er is wel een ding dat me wel duidelijk is geworden dit seizoen. Een hele hoop mensen hebben echt een teringhekel aan Ajax zeg.
Toch is het het wel toevallig dat Hercules net nu ze een goede lichting hebben tegen Ajax worden geloot.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:59 schreef RipCity het volgende:
HAHAHHA Valentijn mad dat amateurs mee mogen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |