quote:Op donderdag 21 december 2023 21:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zou zo graag eens horen wat Van Gaal er nou van vindt en wat zijn adviezen zouden zijn. Wat boze supporters roepen geloof ik allemaal wel.
Van Gaal is de hoofdact op onze kerstborrel in Eindhoven, lekker hossen samen.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zou zo graag eens horen wat Van Gaal er nou van vindt en wat zijn adviezen zouden zijn. Wat boze supporters roepen geloof ik allemaal wel.
nou ik had een nederlaag niet ingecalculeerd om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 21 december 2023 21:36 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik denk dat veel supporters dit al hadden ingecalculeerd.
Nou, ik denk dat de realistische supporters verlies ook als optie hebben gezien.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
nou ik had een nederlaag niet ingecalculeerd om eerlijk te zijn
Mikautadze deed het nog best aardig. Maar Forbs die al zoveel kansen heeft gehad die voegt echt nooit wat toe. Wat is dit voor aanvaller?quote:Op donderdag 21 december 2023 21:37 schreef Bezsen het volgende:
GENOEG = GENOEG !!
Hendriks , Lenderink , van halst - vanavond nog het stadion uit jagen !!!
Sutalo, mikautadze , Forbs , Sosa , gaaaay en Al die andere aankopen OPROTTEN !!! ik wil het gewoon nooit en nooit meer in een Ajax shirt zien !
Yes daar is 'ie weer.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat de realistische supporters verlies ook als optie hebben gezien.
Dit Ajax is los zand met op elke positie middelmaat. Die Fin gaat nog wel een goede worden, maar dat is denk ik echt de enige.
Maar verdedigen is ook niet alleen je verdediging..quote:Op donderdag 21 december 2023 21:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gast.. waar begint je organisatie?
Je fundament is achterin. Staat dat niet, staat je team niet. Dan kan je beginnen met creativiteit en frivoliteit.
Je kan een voorhoede hebben die goals maakt, verdedigend is het iedere tegenkans een goal. Dan kan je Haaland, Messi of Van Basten daar hebben lopen, je houd geen voorsprong vast.
ik had een zware avond verwacht, maar van een 3e divisie club verliezen is zelfs met deze selectie niet iets wat logisch leek voorafquote:Op donderdag 21 december 2023 21:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat de realistische supporters verlies ook als optie hebben gezien.
Dit Ajax is los zand met op elke positie middelmaat. Die Fin gaat nog wel een goede worden, maar dat is denk ik echt de enige.
Welke Fin trouwens?quote:Op donderdag 21 december 2023 21:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Oh dan valt het best mee dat je 18e stond en terecht wordt uitgeschakeld door een amateurteam.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat zou een geldig argument zijn als Ajax toen ook net zoveel wedstrijden had gespeeld als de overige clubs. Dat was niet zo, Ajax had twee wedstrijden minder gespeeld toen.
Ziedend dat je toto niet klopt zeker?quote:
dat 18e-verhaal is schattig maar enorm achterhaald inmiddels.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dan valt het best mee dat je 18e stond en terecht wordt uitgeschakeld door een amateurteam.
Taak van het hele team idd.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar verdedigen is ook niet alleen je verdediging..
IJslander bedoelde ik, Hlynsson. De enige met potentie.quote:
Verkeerde brilletje op, kan gebeuren.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
IJslander bedoelde ik, Hlynsson. De enige met potentie.
Dat zouden wij andersom ook uitmelken, lekker laten gaan.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat 18e-verhaal is schattig maar enorm achterhaald inmiddels.
Klopt wel, het is nu nóg slechterquote:Op donderdag 21 december 2023 21:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat 18e-verhaal is schattig maar enorm achterhaald inmiddels.
Ik zelf denk 3 plekken, verdediger voor naast Hato/Sutalo, want beiden hebben ze een mentor nodig, een 6 halen zodat Tahirovic/Mannsverk opgeruimd kan worden, en een beetje een fatsoenlijke buiten, want Forbs/Bergwijn op links is niks en Berghuis/Hlynsson op rechts is een noodgreep.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat niet om niks doen. Gericht 1 of 2 spelers halen en doorgaan met waar je mee bezig was. Grootste fout vandaag wmb niet starten met de ploeg die je aan het bouwen bent.
En weer op de man spelen. Wat laat je je weer kennen omdat Ajax verliest.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Verkeerde brilletje op, kan gebeuren.
quote:Op donderdag 21 december 2023 21:44 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En weer op de man spelen. Wat laat je je weer kennen omdat Ajax verliest.
Mannsverk mag het echt nog wel proberen imo. Maar een 6 is wel echt noodzaak alsnog.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zelf denk 3 plekken, verdediger voor naast Hato/Sutalo, want beiden hebben ze een mentor nodig, een 6 halen zodat Tahirovic/Mannsverk opgeruimd kan worden, en een beetje een fatsoenlijke buiten, want Forbs/Bergwijn op links is niks en Berghuis/Hlynsson op rechts is een noodgreep.
Hopelijk kan je dan van het rijtje miskopen Forbs/Mikautadze/Tahirovic/Sosa/Avila er nog een paar alvast verhuren, want we zijn nu topzwaar met middelmatig materiaal dus de bezem moet er echt doorheen.
Ohja en als je kan cashen op Bergwijn moet je dat gelijk doen. Dat geld kunnen we heel hard gebruiken voor bovenstaande versterkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |