Wees niet bang, alleen vandaag gelukkigquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:25 schreef Frutsel het volgende:
Zon...
Blauwe lucht...
Niet teveel hé anders moet ik het jaaroverzicht nog aanpassen
Wanneer je je minder zorgen maakt om het kutweer dan de waterstanden door de regen, weet je dat het echt achterlijk aan het worden isquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:39 schreef INViCTuS het volgende:
spoedig weer terug naar natte treurnis zoals dit jaar gewoon is
[ twitter ]
het wordt alweer grijs, zoals gewoonlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:25 schreef Frutsel het volgende:
Zon...
Blauwe lucht...
Dat zijn van die VR brillen, dan is het net alsof je op een tropisch eiland bent.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:16 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zie buiten allemaal mensen lopen met rare dingen op hun neus
Met van die donkere glazen er in
Coolquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat zijn van die VR brillen, dan is het net alsof je op een tropisch eiland bent.
Nog een noordwesterstorm ookquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gaat 2023 op de valreep toch nog een flinke storm meepakken?
Vandaag en morgen in de gaten houden of deze erin blijft of dat het als nog met een sisser afloopt, maar als het niet met een sisser afloopt kunnen we al het mooie vuurwerk wel vergeten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hier in Assen dreigt het alweer naar regen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:25 schreef Frutsel het volgende:
Zon...
Blauwe lucht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |