Omdat ik zelf van mening ben dat je keuzes maakt voor jezelf, wat een ander daar van vindt is voor mij niet belangrijk . Dat bedoelde ik .quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Kun je uitleggen waarom je dit denkt?
Zo sta ik er ook in.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omdat ik zelf van mening ben dat je keuzes maakt voor jezelf, wat een ander daar van vindt is voor mij niet belangrijk . Dat bedoelde ik .
Ik moet ook zeggen dat ik in mijn echte leven dat nog nooit heb gezien of meegemaakt
Je denkt dat je in je leven nog nooit een keuze gemaakt hebt voor andere en niet voor je zelfquote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omdat ik zelf van mening ben dat je keuzes maakt voor jezelf, wat een ander daar van vindt is voor mij niet belangrijk . Dat bedoelde ik .
Ik moet ook zeggen dat ik in mijn echte leven dat nog nooit heb gezien of meegemaakt
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt, ik heb het over dry january , en daarin kan ik het alleen over mezelf hebben . Mijn keuze was om zo min mogelijk te drinken (zoals ik hierboven ergens heb gezegd)quote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je denkt dat je in je leven nog nooit een keuze gemaakt hebt voor andere en niet voor je zelf![]()
Of begrijp ik je nu verkeerd.
iedereen maakt elke dag keuzes voor andere en niet voor je zelf. Is van de rest beetje off topicJe betaald bij de supermarkt voor andere. Niet omdat jij het zelf zo fijn vind om geld te betalen etc etc etc
Ja sorry maakte het een stuk ingewikkelder dan nodig en waar het topic over gaatquote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt, ik heb het over dry january , en daarin kan ik het alleen over mezelf hebben . Mijn keuze was om zo min mogelijk te drinken (zoals ik hierboven ergens heb gezegd)
Dat is een keuze die ik heb gemaakt, een bewuste keuze . Dat mensen zich negatief uitlaten over dry january snap ik niet.
Misschien deed ik zelf ook wel in mijn reactiequote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja sorry maakte het een stuk ingewikkelder dan nodig en waar het topic over gaat
En nee die negativiteit snap ik ook niet zo goed
Gaat goedquote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Hey hallo!
En hoe vergaat het jullie?
Nou het klinkt meer dat we moeten doen wat volgens jou goed is.....quote:
Ja, slim!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaat goed
Sowieso drinken we het hele jaar door vaak 0.0 Gin Tonics dus dat doen we nu gewoon iets meer.
Ook proberen we elke Dry January weer nieuwe alcoholvrije bieren.
Okay man! Dank voor je inbreng.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja en nee.
De wereld wordt niet beter van lemmingengedrag. Natuurlijk kun je zeggen dat in dit geval het een positief effect heeft. Maar de volgende rage heeft wellicht een negatief effect.
Ben gewoon jezelf.
De kwaliteit van 0.0 bier/wijn/etc is de laatste jaren ook echt een stuk beter geworden.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, slim!
Vanavond nasi hier. Dus ik ga zo een alcoholvrij biertje voor mijn man halen.
Heeft ie toch nog het gevoel dat ik goed voor hem zorg..![]()
En sws leuk om dat eens te ontdekken. Net als jullie.
Gewoon pils vind ik 0.0 niet lekker. Maar de speciaalbieren zijn niet te onderscheiden van die met alcoholquote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De kwaliteit van 0.0 bier/wijn/etc is de laatste jaren ook echt een stuk beter geworden.
Ik vond Heineken 0.0 best oké maar daar hebben ze iets aan veranderd en nu is het niet echt lekker meer.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon pils vind ik 0.0 niet lekker. Maar de speciaalbieren zijn niet te onderscheiden van die met alcohol
Nee hoor. Het maakt mij geen reet uit of iemand nou zichzelf klem zuipt of geheelonthouder is. Nou ja, bij mijn vrouw en kinderen vind ik het relevant. Maar voor de rest… geen idee waarom ik daar iets van zou moeten vinden.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou het klinkt meer dat we moeten doen wat volgens jou goed is.....
Laat iedereen inderdaad gewoon lekker zijn ding doen
Waarom moet je er dan wel zo nodig iets van vinden dat mensen Dry January aangrijpen om om welke reden dan ook weer eens een maand geen alcohol te drinken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het maakt mij geen reet uit of iemand nou zichzelf klem zuipt of geheelonthouder is. Nou ja, bij mijn vrouw en kinderen vind ik het relevant. Maar voor de rest… geen idee waarom ik daar iets van zou moeten vinden.
Lees nog maar eens terug: ik sprak simpelweg mijn verbazing uit.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom moet je er dan wel zo nodig iets van vinden dat mensen Dry January aangrijpen om om welke reden dan ook weer eens een maand geen alcohol te drinken.
Het argument van de hype en dat de volgende hype mogelijk een gevaarlijke is, houdt geen steek. Met geen alcohol drinken is niks mis, Dry January is allang geen hype meer, is totaal niet controversieel. Waarom zouden mensen die hieraan meedoen ineens als domme lemmingen meedoen aan hypes die wel ongezond zijn.
Lekker bezig maatquote:Op zondag 7 januari 2024 13:47 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx @:tjacka en ik doen dry january
14 januari wel snipperdagquote:Op zondag 7 januari 2024 13:47 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx @:tjacka en ik doen dry january
Hier waarschijnlijk de 16equote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 januari 2024 16:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier waarschijnlijk de 16ekan toch ook met alcoholvrij bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op zondag 7 januari 2024 17:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan vier ik mijn verjaardag in een bar/dancing
Maar dit kan natuurlijk ookquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |