Dat onzekere loopjequote:
Zeker, wel een leuke man ja. Lekker ongemakkelijk maar zeker vriendelijk.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat onzekere loopje
Deze gun je zeker een liefde
Moet je straks maar reageren op z'n oproepje. Want hij gaat je niet zomaar aanspreken.quote:
Tikje simpelquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:06 schreef RipCity het volgende:
Danique is ook leuk so far.. Behalve 't accent
Hoe zou je dat willen doen?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga zondag naar Enschede. Kijken of ik hem kan vinden.
Stuur hem een dm danquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga zondag naar Enschede. Kijken of ik hem kan vinden.
Vooral gezeur over wel of niet splittenquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:09 schreef DKUp het volgende:
Splitten is voor haais, voetballers en losers
Bij de eerste date dat gejankquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooral gezeur over wel of niet splitten
Man man man
Hij geeft lesquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:10 schreef NoCigar het volgende:
Typisch zo'n kerel waar je nooit weer vanaf komt.
Eerst eten en dan kritiek graagquote:
Met een vol mondje het treintje weer inquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:11 schreef FOKoffieleut het volgende:
achter het frietkot en met uitgelopen mascara de trein naar amsterdam centraal weer in
Stalker mode on!quote:
Maar ik ben ook 9 jaar ouder, dat kan toch niet?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stuur hem een dm dan
- nee ik ben te oud / zo graag wil ik niet / insert excuus
Er zijn toch veel profs die mannen zijn in de paardensport toch?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Geen man houdt van paarden
Wie gaat het haar vertellen
Geen idee. Maar dat zijn dan profs. Geen gewone mannen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Er zijn toch veel profs die mannen zijn in de paardensport toch?
Dat mag hij wel krijgen ja.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat deze jongen een leuk bericht krijgt via Insta ofzo
quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat zijn dan profs. Geen gewone mannen.
Klopt, hoewel het amateurniveau vooral uit vrouwen bestaat.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Er zijn toch veel profs die mannen zijn in de paardensport toch?
Ik kwam een keer een man op tinder tegen die paardenliefhebber in zn profiel had staanquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat zijn dan profs. Geen gewone mannen.
In deze huizenmarkt is het ook bijna niet te doen om alleen te wonenquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Oké we hebben het probleem gevonden
Hij woont thuis
Vrouwen knappen er gewoon op afquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:16 schreef RipCity het volgende:
Pedant Wijf. nu probeert ze te doen alsof ze beter is
Neem aan dat ze geen brief heeft gestuurt? Hij zei dat ze een berichtje had geschreven. Maar idd kan via allerlei manieren tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hadden die twee elkaar daar ontmoet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |