Hij geeft lesquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:10 schreef NoCigar het volgende:
Typisch zo'n kerel waar je nooit weer vanaf komt.
Eerst eten en dan kritiek graagquote:
Met een vol mondje het treintje weer inquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:11 schreef FOKoffieleut het volgende:
achter het frietkot en met uitgelopen mascara de trein naar amsterdam centraal weer in
Stalker mode on!quote:
Maar ik ben ook 9 jaar ouder, dat kan toch niet?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stuur hem een dm dan
- nee ik ben te oud / zo graag wil ik niet / insert excuus
Er zijn toch veel profs die mannen zijn in de paardensport toch?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Geen man houdt van paarden
Wie gaat het haar vertellen
Geen idee. Maar dat zijn dan profs. Geen gewone mannen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Er zijn toch veel profs die mannen zijn in de paardensport toch?
Dat mag hij wel krijgen ja.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat deze jongen een leuk bericht krijgt via Insta ofzo
quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat zijn dan profs. Geen gewone mannen.
Klopt, hoewel het amateurniveau vooral uit vrouwen bestaat.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Er zijn toch veel profs die mannen zijn in de paardensport toch?
Ik kwam een keer een man op tinder tegen die paardenliefhebber in zn profiel had staanquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat zijn dan profs. Geen gewone mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |