Nicequote:Op donderdag 21 december 2023 16:08 schreef StevenHyde het volgende:
Wij hebben een kas. Cheap versie met plastic en wat palen. Die nu scheurt nu helemaal kapot. Zit te twijfelen of ik em uit elkaar moet halen of ga wachten tot ie weg waait naar 1 vd tuinen van de buren.
Denk gewoon t 2e.
Neem je het even op voor de sensatie?quote:Op donderdag 21 december 2023 16:08 schreef StevenHyde het volgende:
Wij hebben een kas. Cheap versie met plastic en wat palen. Die nu scheurt nu helemaal kapot. Zit te twijfelen of ik em uit elkaar moet halen of ga wachten tot ie weg waait naar 1 vd tuinen van de buren.
Denk gewoon t 2e.
Lekker in de buurtapp gooien met als vraag van wie die kas is.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neem je het even op voor de sensatie?
Dan liep je nog de goede kant opquote:
Ik zag net iemand die had hagel in zijn rugquote:
Hoog huis en het waait hier altijd als een gek tijdens stormquote:Op donderdag 21 december 2023 16:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh.. liggen ze er dan zo los erop?
Als het maar niet binnen waaitquote:Op donderdag 21 december 2023 16:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoog huis en het waait hier altijd als een gek tijdens storm
Heerlijk idd als je lekker droog en warm binnen zit , als je amper vooruit kan komen met je fiets en je bent helemaal zeiknat geregend is het toch een stuk minder leukquote:Op donderdag 21 december 2023 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Hier valt het de hele dag al heel erg mee met de wind, jammerdebammer, ik hou wel van een beetje extreem weer.
Ik ben bij die faculteit geweest met een studiereis...quote:Op donderdag 21 december 2023 16:59 schreef aloa het volgende:
Tering hee...die schietpartij in Praag
Blijf dan een keer van de wijn af hequote:
quote:Op donderdag 21 december 2023 16:59 schreef aloa het volgende:
Ja nee, ik ben een luxe extreem weerliefhebber, dus vooral niet moeten, maar vooral vanachter het glas ervan genieten, maar ik ben vanmiddag nog wel even naar de landtong geweest, scheepjes kijken en even de heuvel opgelopen, met de wind als extra handicap.quote:Op donderdag 21 december 2023 17:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heerlijk idd als je lekker droog en warm binnen zit , als je amper vooruit kan komen met je fiets en je bent helemaal zeiknat geregend is het toch een stuk minder leuk
Bedankt voor de reminder.quote:Op donderdag 21 december 2023 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijf dan een keer van de wijn af he
Ik Fietste vanmiddag ..nou ja ik probeerde te fietsen maar werd zelfs met de fiets aan de hand al van de stoep geveegdquote:Op donderdag 21 december 2023 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nee, ik ben een luxe extreem weerliefhebber, dus vooral niet moeten, maar vooral vanachter het glas ervan genieten, maar ik ben vanmiddag nog wel even naar de landtong geweest, scheepjes kijken en even de heuvel opgelopen, met de wind als extra handicap.
🍷🍸🍹🍺quote:Op donderdag 21 december 2023 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nee, ik ben een luxe extreem weerliefhebber, dus vooral niet moeten, maar vooral vanachter het glas ervan genieten, maar ik ben vanmiddag nog wel even naar de landtong geweest, scheepjes kijken en even de heuvel opgelopen, met de wind als extra handicap.
Bijzonder, er zit maar 20 minuten tussen, maar jouw kaartje ziet er best anders uit dan de mijne.quote:
Als het zo tekeer gaat is het ook bijna niet te timen en op de fiets is dan helemaal geen succes, ik denk ook dat het bij jou harder woeide dan hier, ik vond het hier ontzettend meevallen.quote:Op donderdag 21 december 2023 17:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik Fietste vanmiddag ..nou ja ik probeerde te fietsen maar werd zelfs met de fiets aan de hand al van de stoep geveegddaarvoor nog ff helemaal doorweekt , wss net op het verkeerde moment de boodschappen gedaan
Het gaat hier idd nog steeds wel tekeerquote:Op donderdag 21 december 2023 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het zo tekeer gaat is het ook bijna niet te timen en op de fiets is dan helemaal geen succes, ik denk ook dat het bij jou harder woeide dan hier, ik vond het hier ontzettend meevallen.
Vind die op buienradar altijd net wat overzichtelijkerquote:Op donderdag 21 december 2023 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijzonder, er zit maar 20 minuten tussen, maar jouw kaartje ziet er best anders uit dan de mijne.
Dit zijn de extremen van vandaag. Jouw kaartje is actueel...quote:Op donderdag 21 december 2023 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijzonder, er zit maar 20 minuten tussen, maar jouw kaartje ziet er best anders uit dan de mijne.
quote:Op donderdag 21 december 2023 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder.
Wijntijd! [ afbeelding ]
De witte versie is kapot
Op is niet gelijk aan kapot hequote:Op donderdag 21 december 2023 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder.
Wijntijd! [ afbeelding ]
De witte versie is kapot
nat op de rug als je binnen bentquote:
Het deed anders goed zeer op mijn oren en gezicht.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan liep je nog de goede kant op
Niet fijnquote:Op donderdag 21 december 2023 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
nat op de rug als je binnen bent
Wat voor achterbuurt woon jequote:Op donderdag 21 december 2023 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zag net iemand die had hagel in zijn rug![]()
![]()
Het is inmiddels weer droogquote:
Vervelendquote:
Misschien daar wel droog?quote:Op donderdag 21 december 2023 17:51 schreef pullup het volgende:
[..]
VervelendIk moet er ook nog uit zo
quote:
Ik was vanochtend zo mooi droog geblevenquote:
kachel doe ik net aan, laat vandaag want meestal doe ik hem 's morgens al lekker aanquote:
Misschien vroeger in de 80er jaren dat ik er een keer op rondreis was ... maar tijdens zulke excursies gaat het meestal alleeen maar om het zuipen .... en dan de volgende dag met een kater in de bus en het dagprogramma afwerken ...quote:
En dan hopen dat je dan niet moet kotsen als je in de bus zitquote:Op donderdag 21 december 2023 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien vroeger in de 80er jaren dat ik er een keer op rondreis was ... maar tijdens zulke excursies gaat het meestal alleeen maar om het zuipen .... en dan de volgende dag met een kater in de bus en het dagprogramma afwerken ...
zakje mee en achterin zittenquote:Op donderdag 21 december 2023 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan hopen dat je dan niet moet kotsen als je in de bus zit
Was vroeger vaak wagenziek.. dus ook een zakje meequote:
Was op tv he,quote:
frikadel kennen ze niet vast een stukje fish met chips en green gravy met stukjesquote:Op donderdag 21 december 2023 18:17 schreef maily het volgende:
[..]
En dat krijg je de volgende dag over je friet en naast je frikandel
15 doden ondertussenquote:Op donderdag 21 december 2023 16:59 schreef aloa het volgende:
Zijn vader?quote:Op donderdag 21 december 2023 18:54 schreef aloa het volgende:
Hij had blijkbaar ergens anders al iemand vermoord hoorde ik op de radio?
Die was inderdaad eerder vandaag dood gevonden.quote:
Ajax is goed man vandaagquote:Op donderdag 21 december 2023 18:54 schreef aloa het volgende:
Hij had blijkbaar ergens anders al iemand vermoord hoorde ik op de radio?
Prachtig!quote:
Nope. Zelfs vrij tot ruim na autonieuwquote:Op donderdag 21 december 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Hier mensen die wel werken tussen kerst en autonieuw? Ik heb het idee dat ik de enige ben.
Ik hou die dagen niet vrij, maar ik denk niet dat ik dit jaar nog een klus krijg.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Hier mensen die wel werken tussen kerst en autonieuw? Ik heb het idee dat ik de enige ben.
Zo dan! Lekker zeg. ik vind het niet erg om door te werken, het is mijn eerste jaar daar en veel collega's zijn al vrij en dan bewaar ik mijn verlof liever voor als ik echt op vakantie wil.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:37 schreef engine het volgende:
[..]
Nope. Zelfs vrij tot ruim na autonieuwtwee weekjes vakantie
Als dat zo zou zijn moet je nu die selectie wegflikkerenquote:Op donderdag 21 december 2023 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Sjonnie is er niet bij ,... dan werkt het tich niet
Ik heb het begin ff aan gehadd en verder wat anders gekeken, maar ja van wat amateurs zou je toch wat meer verwachtenquote:Op donderdag 21 december 2023 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn moet je nu die selectie wegflikkeren
Ik heb ook geen idee hoe dat werkt bij jou, zijn dat vaak korte termijn opdrachten?quote:Op donderdag 21 december 2023 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik hou die dagen niet vrij, maar ik denk niet dat ik dit jaar nog een klus krijg.
Ja daar is ook wat voor te zeggen. Maar bij ons heeft eigenlijk iedereen vakantie tussen oud op nieuw en 2 januari is nog een ADV dag. Heb ook nog uren die op moeten dus ik neem het er even vanquote:Op donderdag 21 december 2023 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dan! Lekker zeg. ik vind het niet erg om door te werken, het is mijn eerste jaar daar en veel collega's zijn al vrij en dan bewaar ik mijn verlof liever voor als ik echt op vakantie wil.
Ik heb niet eens adv, alleen mijn 20 vakantiedagen, dus daar ben ik zuunig op.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar is ook wat voor te zeggen. Maar bij ons heeft eigenlijk iedereen vakantie tussen oud op nieuw en 2 januari is nog een ADV dag. Heb ook nog uren die op moeten dus ik neem het er even van![]()
En daarna moet ik een hele week werken! En dan ga ik op wintersport
Ja. Meestal wordt het een paar dagen van tevoren gepland.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee hoe dat werkt bij jou, zijn dat vaak korte termijn opdrachten?
20 is ook best weinig dus snap dat je zuinig bentquote:Op donderdag 21 december 2023 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet eens adv, alleen mijn 20 vakantiedagen, dus daar ben ik zuunig op.
Waar ga je naartoe?
Is daar de sneeuw ook stuk?quote:Op donderdag 21 december 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
20 is ook best weinig dus snap dat je zuinig bent![]()
We gaan naar Kirchberg dit jaar. Ik ben er al 2 of 3x geweest. Mooi gebied
Dan denk ik inderdaad ook dat je voorlopig vrij bent.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Meestal wordt het een paar dagen van tevoren gepland.
20 dagen voor 32 uur per week, dus het wettelijke, maar geen vetpot.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
20 is ook best weinig dus snap dat je zuinig bent![]()
We gaan naar Kirchberg dit jaar. Ik ben er al 2 of 3x geweest. Mooi gebied
Ik ook! Wo- do- en vrquote:Op donderdag 21 december 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Nee?quote:
Zie! Het kan altijd erger, ik werk alleen op donderdag en vrijdag volgende week, maar toch een beetje gedeelde smart.quote:
quote:Op donderdag 21 december 2023 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
20 dagen voor 32 uur per week, dus het wettelijke, maar geen vetpot.
Dat is Tirol toch, leuk en lekker Tiroler Gröstl eten
Dat gebeurde bij Mario op de berg ook al zonder sneeuwquote:Op donderdag 21 december 2023 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)allig-weer~afd5207f/
Nog nooit zoiets gezien. Ziet er bizar uit ja.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)allig-weer~afd5207f/
Ja apart. De grond te warm ofzo.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Nog nooit zoiets gezien. Ziet er bizar uit ja.
[ afbeelding ]
Uit het artikel begrijp ik dat de grond nog niet bevroren genoeg is en dat de sneeuw door het vallen van regen te zwaar wordt. Zo kunnen dan grote vlakken verschuiven.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja apart. De grond te warm ofzo.
Hart voor de zaak.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Do-Vr Vrijwillig wel, want heb eigenlijk vakantie.
Lekker hoor, goed vooruitzicht.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:10 schreef engine het volgende:
[..]![]()
!
Gröst en leberkäse. Nu al zin in
Voor jou zou dit ook een probleem zijn,quote:Op donderdag 21 december 2023 20:12 schreef engine het volgende:
Maar is voor mij geen probleem....even een hupje
We gaan verhuizen van pand.. en ze vroegen vrijwillige hulp. Je kon op 6 dagen intekenen ( in de vakantie) heb er twee gekozen, uit fatsoenquote:
De piste sluiten? Dan zullen ze ook de liften moeten sluitenquote:Op donderdag 21 december 2023 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor jou zou dit ook een probleem zijn,
ze hebben de piste gesloten.
Dan mag je in het dal hupjes gaan doen
Grote kans dat ze dat ook gedaan hebbenquote:Op donderdag 21 december 2023 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
De piste sluiten? Dan zullen ze ook de liften moeten sluiten
Vaak heeft één lift meerdere pistes .quote:Op donderdag 21 december 2023 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
De piste sluiten? Dan zullen ze ook de liften moeten sluiten
Geen idee. Als dat gevaar overal is wel ja. Ik zie dat in Kirchberg 64 van de 92 pistes open zijn.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grote kans dat ze dat ook gedaan hebben
Maar als er ergens lawinegevaar is wordt niet meteen het hele skigebied afgesloten. Dan wordt het gedeelte waar dat gevaar is afgesloten. Ik verwacht niet dat ze daar alle liften stilgezet hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vaak heeft één lift meerdere pistes .
Preciesquote:Op donderdag 21 december 2023 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Maar als er ergens lawinegevaar is wordt niet meteen het hele skigebied afgesloten. Dan wordt het gedeelte waar dat gevaar is afgesloten. Ik verwacht niet dat ze daar alle liften stilgezet hebben eigenlijk.
Dat zeg ik, hart voor de zaak. Maar ik vind die dagen ook best gezellig om te werken, het is bij ons hoogseizoen, dus even een paar dagen wat rustiger aan is dan ook wel even prettig.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We gaan verhuizen van pand.. en ze vroegen vrijwillige hulp. Je kon op 6 dagen intekenen ( in de vakantie) heb er twee gekozen, uit fatsoen
Ja.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zeg ik, hart voor de zaak. Maar ik vind die dagen ook best gezellig om te werken, het is bij ons hoogseizoen, dus even een paar dagen wat rustiger aan is dan ook wel even prettig.
Ja.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Ja ik werk zelfs op de feestdagen zelfquote:Op donderdag 21 december 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Heb je het nog zien vliegen?quote:Op donderdag 21 december 2023 23:43 schreef StevenHyde het volgende:
Ja zat me ff wat uurtjes te schamen als Ajacied. Maar ik ben weer strijdbaar. Nu de rest van de Ajax selectie nog.
Haha geen idee. Is hier al uren donker. Ga het morgen wel zien waar de kas isquote:
Zeker, dat centrale duo zou bij de heren achterin niet misstaan. Net als de spits.quote:Op donderdag 21 december 2023 23:48 schreef chufi het volgende:
Deden de dames het gisteren toch beter
Mwah, Hato en Brobbey zijn nou juist wel goed.quote:Op donderdag 21 december 2023 23:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker, dat centrale duo zou bij de heren achterin niet misstaan. Net als de spits.
Daar heb je een punt. 3 mans verdediging met Hato erbij danmaarquote:Op donderdag 21 december 2023 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, Hato en Brobbey zijn nou juist wel goed.
Aloaquote:
Ik ook hoorquote:
quote:
quote:
Warm onder dekentjequote:
Wij worden verwend en verrast door zoonlief die het fantastisch vind om bij ons in de keuken te staan.quote:
Das wel makkelijk jaquote:Op vrijdag 22 december 2023 00:52 schreef espri het volgende:
[..]
Wij worden verwend en verrast door zoonlief die het fantastisch vind om bij ons in de keuken te staan.
En hij kan het heel goed dus dat wordt smikkelen en smullen.
Oehhh jammie.quote:Op vrijdag 22 december 2023 01:02 schreef chufi het volgende:
Ik snij net nog wat jamon serrano , want had trek ..
Goed planquote:Op vrijdag 22 december 2023 01:05 schreef espri het volgende:
Ik ga er maar eens in duiken, trusten allemaal.
Trustequote:Op vrijdag 22 december 2023 01:05 schreef espri het volgende:
Ik ga er maar eens in duiken, trusten allemaal.
vrouwquote:
Wat is dat?quote:
Das logisch maar ik heb die term nog nooit gehoordquote:
Typisch Gooreindsquote:Op vrijdag 22 december 2023 06:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Das logisch maar ik heb die term nog nooit gehoord
Beterschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Je kunt volgens mij ook kiezen voor een tegoedbon van bol.com. Op die website staat wel veel maar allemaal van dat net niet spul.quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Verplicht iets uit moeten zoeken uit een beperkt aanbod? Of valt het mee?
Daar heb je eigenlijk dan ook niks aanquote:Op vrijdag 22 december 2023 10:38 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij ook kiezen voor een tegoedbon van bol.com. Op die website staat wel veel maar allemaal van dat net niet spul.
Dan zou ik voor bol gaanquote:Op vrijdag 22 december 2023 10:38 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij ook kiezen voor een tegoedbon van bol.com. Op die website staat wel veel maar allemaal van dat net niet spul.
Ja dat is wel veel beter dan, ik ookquote:
Ah dat zijn de schuldigen van de woei dusquote:
Dat zou zo kunnen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah dat zijn de schuldigen van de woei dus
Ik moet geen Russenquote:Op vrijdag 22 december 2023 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De russen komen
Ik mis een emo hier
Best irritante lui inderdaad. Lawaaiig en driekwart van de dag zo dronken als een torquote:
Komen ze uit rotterdan dan?quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Best irritante lui inderdaad. Lawaaiig en driekwart van de dag zo dronken als een tor![]()
De russen waren hier altijd alquote:Op vrijdag 22 december 2023 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De russen komen
Ik mis een emo hier
En vreetzakkenquote:Op vrijdag 22 december 2023 11:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Best irritante lui inderdaad. Lawaaiig en driekwart van de dag zo dronken als een tor![]()
Dat zijn andere,quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De russen waren hier altijd al![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Russenfamilie
quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn andere,
degene waar ik het over heb zijn degene die jou als kanonnenvoer naar de Oekraine gaan sturen
Je weet dat die niet heel ver meer komen he?quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Ik heb liever Ilya Repin, Anton Tsjechov en Pjotr Tsjaikowski. Die mogen wel komen.
Dan bellen ze maar een taxi.quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat die niet heel ver meer komen he?
Zo gepiept met Yandex.quote:
Maar wat wil je met 3 lijken?quote:
Ook dat nog jaquote:
Nou mijn tochtje op de fiets net leerde wat andersquote:
Stiekem alvast in een schaaltje gietenquote:Op vrijdag 22 december 2023 14:03 schreef StevenHyde het volgende:
Heb zin in chips tijdens het thuiswerken. Maar mijn vrouw en dochter zijn thuis. Dus krijg dat niet zonder ritselen naar boven
Een specialist hoor ik al. Goeie.quote:Op vrijdag 22 december 2023 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Stiekem alvast in een schaaltje gieten
Als mijn vriendin thuis is hoef ik niet eens te denken aan chips of ander snoepgoed. Dat heeft zij binnen 2 duizendste van een seconden na thuiskomst in record tempo naar binnen geproptquote:Op vrijdag 22 december 2023 14:03 schreef StevenHyde het volgende:
Heb zin in chips tijdens het thuiswerken. Maar mijn vrouw en dochter zijn thuis. Dus krijg dat niet zonder ritselen naar boven
is het weer terug of is het een nieuwe woei?quote:Op vrijdag 22 december 2023 14:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou mijn tochtje op de fiets net leerde wat anders
Dat is waarquote:Op vrijdag 22 december 2023 14:43 schreef drakin het volgende:
[..]
is het weer terug of is het een nieuwe woei?
vragen vragen
Ik ben dan ook geen woeikennerquote:Op vrijdag 22 december 2023 14:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Morgen ook weer gewoon woei overigens, of het dan dezelfde is weet ik niet
(W) Oeiquote:Op vrijdag 22 december 2023 16:38 schreef pullup het volgende:
Zo kan het ook nog met die woei
[ twitter ]
Lang weekend neem ik aan?quote:
Tnx! Ja woensdag een dagje werken. Dus heb even wat dagen vrijquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:22 schreef engine het volgende:
[..]
Lang weekend neem ik aan?
Fijn weekend!
super gunstigquote:
Dat sowieso, volgende week hebben we een eindmarathon op de sportschool.quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:00 schreef Lovely het volgende:
Of extra lang sporten na de feestdagen
Slim bekeken wel van de sportschoolquote:Op vrijdag 22 december 2023 18:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat sowieso, volgende week hebben we een eindmarathon op de sportschool.
Met lekkere hapjes zodat je volgend jaar weer moet sporten
De eigenaresse had er dit jaar helemaal geen zin in. Dus haar werknemers, de trainers hebben het georganisseerdquote:Op vrijdag 22 december 2023 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Slim bekeken wel van de sportschool
Ah, nou het is wel een tof ideequote:Op vrijdag 22 december 2023 18:07 schreef drakin het volgende:
[..]
De eigenaresse had er dit jaar helemaal geen zin in. Dus haar werknemers, de trainers hebben het georganisseerd
Altijd super druk en gezellig.quote:
Ja maar, die zak moet ook nog open ....quote:Op vrijdag 22 december 2023 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Stiekem alvast in een schaaltje gieten
Hoezo niet?quote:
Gewoon een weekend middenin de weekquote:
quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vakantie [ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vakantie [ link | afbeelding ]
Ik vind het niet eens zo heel erg, vind het altijd wel gezellig die dagen en ik spaar liever mijn dagen een beetje op.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja voor mij ook t/m woensdag. [ afbeelding ]
Ik vind t/m woensdag vrij al heerlijk en voelt al als een korte vakantie. En die twee dagen weer werken vind ik ook helemaal niet erg. Dan heb je misschien ook even ruimte om iets op te pakken waarvoor je normaal gesproken geen tijd hebt. Dat hoop ik tenminste wel.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo heel erg, vind het altijd wel gezellig die dagen en ik spaar liever mijn dagen een beetje op.
Enjoy!quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:14 schreef StevenHyde het volgende:
Lekker relaxe 2 uur voor de boeg. Dames kijken masked singers. Ik heb schakelprogramma KKD aanstaan en speel ondertussen wat football managerBiertje erbij, cheeers.
Inderdaad, die dagen zijn vaak prima geschikt voor, rustiger met telefoontjes en mailtjes.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind t/m woensdag vrij al heerlijk en voelt al als een korte vakantie. En die twee dagen weer werken vind ik ook helemaal niet erg. Dan heb je misschien ook even ruimte om iets op te pakken waarvoor je normaal gesproken geen tijd hebt. Dat hoop ik tenminste wel.
Sprak net met de Capo op de kerstborrel.. dat hoeft waarschijnlijk niet meer.quote:
Op de kerst met fam, en nieuwjaar met vrienden na... twee weken niets geplandquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:40 schreef Karzai het volgende:
hoe gaattie hier, nog mooie plannen met de kerstdagen?
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:05 schreef Karzai het volgende:
k ben stom dronken en zit waarschijnlijk alleen thuis
mja morgen weer vroeg op, fijne dagenquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vast wel wat te lullen op FOK
Oke, nou dan werken Shii en ik wel op donderdag en vrijdagquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sprak net met de Capo op de kerstborrel.. dat hoeft waarschijnlijk niet meer.
Al ga ik misschien nog wel ff kijken
Fijne dagen!quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:05 schreef Karzai het volgende:
k ben stom dronken en zit waarschijnlijk alleen thuis
Ik stuur mentale kracht naar julliequote:Op vrijdag 22 december 2023 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oke, nou dan werken Shii en ik wel op donderdag en vrijdag
Ik heb even in de agenda gekeken en dat is exact mijn planning voor de komende twee wekenquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op de kerst met fam, en nieuwjaar met vrienden na... twee weken niets gepland
Mijn dank is groot.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik stuur mentale kracht naar jullie
Brother from another mother?quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb even in de agenda gekeken en dat is exact mijn planning voor de komende twee weken
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:29 schreef StevenHyde het volgende:
Wat gaan jullie doen met oudjaarsavond?
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:29 schreef StevenHyde het volgende:
Wat gaan jullie doen met oudjaarsavond?
Paar dagen na kerstquote:
Euh ja niet dat ik weetquote:
En een oliebolquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan drink ik meestal wat bubbels meen ik me te herinneren
Ik niet. Geef ik eigenlijk weinig om. Hopelijk kom ik nog ergens een appelbeignet tegenquote:
Ja zo'n knapperig appendixjequote:Op vrijdag 22 december 2023 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Verse warme oliebollen. met zon krokant wormvorsel aanhangsel en poedersuiker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |