Nicequote:Op donderdag 21 december 2023 16:08 schreef StevenHyde het volgende:
Wij hebben een kas. Cheap versie met plastic en wat palen. Die nu scheurt nu helemaal kapot. Zit te twijfelen of ik em uit elkaar moet halen of ga wachten tot ie weg waait naar 1 vd tuinen van de buren.
Denk gewoon t 2e.
Neem je het even op voor de sensatie?quote:Op donderdag 21 december 2023 16:08 schreef StevenHyde het volgende:
Wij hebben een kas. Cheap versie met plastic en wat palen. Die nu scheurt nu helemaal kapot. Zit te twijfelen of ik em uit elkaar moet halen of ga wachten tot ie weg waait naar 1 vd tuinen van de buren.
Denk gewoon t 2e.
Lekker in de buurtapp gooien met als vraag van wie die kas is.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neem je het even op voor de sensatie?
Dan liep je nog de goede kant opquote:
Ik zag net iemand die had hagel in zijn rugquote:
Hoog huis en het waait hier altijd als een gek tijdens stormquote:Op donderdag 21 december 2023 16:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh.. liggen ze er dan zo los erop?
Als het maar niet binnen waaitquote:Op donderdag 21 december 2023 16:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoog huis en het waait hier altijd als een gek tijdens storm
Heerlijk idd als je lekker droog en warm binnen zit , als je amper vooruit kan komen met je fiets en je bent helemaal zeiknat geregend is het toch een stuk minder leukquote:Op donderdag 21 december 2023 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Hier valt het de hele dag al heel erg mee met de wind, jammerdebammer, ik hou wel van een beetje extreem weer.
Ik ben bij die faculteit geweest met een studiereis...quote:Op donderdag 21 december 2023 16:59 schreef aloa het volgende:
Tering hee...die schietpartij in Praag
Blijf dan een keer van de wijn af hequote:
quote:Op donderdag 21 december 2023 16:59 schreef aloa het volgende:
Tering hee...die schietpartij in Praag
Ja nee, ik ben een luxe extreem weerliefhebber, dus vooral niet moeten, maar vooral vanachter het glas ervan genieten, maar ik ben vanmiddag nog wel even naar de landtong geweest, scheepjes kijken en even de heuvel opgelopen, met de wind als extra handicap.quote:Op donderdag 21 december 2023 17:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heerlijk idd als je lekker droog en warm binnen zit , als je amper vooruit kan komen met je fiets en je bent helemaal zeiknat geregend is het toch een stuk minder leuk
Bedankt voor de reminder.quote:Op donderdag 21 december 2023 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijf dan een keer van de wijn af he
Ik Fietste vanmiddag ..nou ja ik probeerde te fietsen maar werd zelfs met de fiets aan de hand al van de stoep geveegdquote:Op donderdag 21 december 2023 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nee, ik ben een luxe extreem weerliefhebber, dus vooral niet moeten, maar vooral vanachter het glas ervan genieten, maar ik ben vanmiddag nog wel even naar de landtong geweest, scheepjes kijken en even de heuvel opgelopen, met de wind als extra handicap.
🍷🍸🍹🍺quote:Op donderdag 21 december 2023 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nee, ik ben een luxe extreem weerliefhebber, dus vooral niet moeten, maar vooral vanachter het glas ervan genieten, maar ik ben vanmiddag nog wel even naar de landtong geweest, scheepjes kijken en even de heuvel opgelopen, met de wind als extra handicap.
Bijzonder, er zit maar 20 minuten tussen, maar jouw kaartje ziet er best anders uit dan de mijne.quote:
Als het zo tekeer gaat is het ook bijna niet te timen en op de fiets is dan helemaal geen succes, ik denk ook dat het bij jou harder woeide dan hier, ik vond het hier ontzettend meevallen.quote:Op donderdag 21 december 2023 17:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik Fietste vanmiddag ..nou ja ik probeerde te fietsen maar werd zelfs met de fiets aan de hand al van de stoep geveegddaarvoor nog ff helemaal doorweekt , wss net op het verkeerde moment de boodschappen gedaan
Het gaat hier idd nog steeds wel tekeerquote:Op donderdag 21 december 2023 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het zo tekeer gaat is het ook bijna niet te timen en op de fiets is dan helemaal geen succes, ik denk ook dat het bij jou harder woeide dan hier, ik vond het hier ontzettend meevallen.
Vind die op buienradar altijd net wat overzichtelijkerquote:Op donderdag 21 december 2023 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijzonder, er zit maar 20 minuten tussen, maar jouw kaartje ziet er best anders uit dan de mijne.
Dit zijn de extremen van vandaag. Jouw kaartje is actueel...quote:Op donderdag 21 december 2023 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijzonder, er zit maar 20 minuten tussen, maar jouw kaartje ziet er best anders uit dan de mijne.
quote:Op donderdag 21 december 2023 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder.
Wijntijd! [ afbeelding ]
De witte versie is kapot
Op is niet gelijk aan kapot hequote:Op donderdag 21 december 2023 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder.
Wijntijd! [ afbeelding ]
De witte versie is kapot
nat op de rug als je binnen bentquote:
Het deed anders goed zeer op mijn oren en gezicht.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan liep je nog de goede kant op
Niet fijnquote:Op donderdag 21 december 2023 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
nat op de rug als je binnen bent
Wat voor achterbuurt woon jequote:Op donderdag 21 december 2023 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zag net iemand die had hagel in zijn rug![]()
![]()
Het is inmiddels weer droogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |