Het zegt wel wat dat ze toch kiezen om hem dan weer mee te laten doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:54 schreef Momo het volgende:
Deze jongen had vorig jaar nogal veel haat gekregen voor zijn vrouwelijke optreden als man zijnde, dit lijkt ook gedeeltelijk een reactie daarop
Ja hij leek er wel op, kan het niet zo vinden hoe die Einstein uit 2018 heette, Sanja is ondertussen wel overleden (niet de Einstein man).quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:12 schreef NailQueen het volgende:
Einstein helemaal links, deed die in 2018 ook mee met Sanja Ilić & Balkanika?
Eens, dit was een mooi rustpunt waar je naar bleef kijken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:15 schreef NailQueen het volgende:
Correctie, deze vind ik de beste tot nu toe
Mee eens. Hristina was de beste tot nu toe.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:15 schreef NailQueen het volgende:
Correctie, deze vind ik de beste tot nu toe
Het was leuk samen met jou en NailQueen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:46 schreef Momo het volgende:
Dat waren de nummers van deze avond, ik haak nu af.
Donderdag onder andere Filip Balos, Konstrakta, Teya Dora en Zejna
Het zal je verbazen...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Zorja, Hristina en Breskvica voor mij
Moest je dit nou gaan jinxenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan ABBA
Je kon er op wachten. ABBA is toch wel de gemene deler van veel nationale finales.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan ABBA
Zou wel geinig zijn als een andere nationale finale voor de verandering eens een Mans Zelmerlow of The Herreys medley doetquote:
Of Carola. Gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zou wel geinig zijn als een andere nationale finale voor de verandering eens een Mans Zelmerlow of The Herreys medley doet
Copyright is a b*tch.quote:Op woensdag 28 februari 2024 00:05 schreef NailQueen het volgende:
Een recappie van de eerste halve finale
(Dit kanaal heeft opeens Gustaph als intro. Geen La Venda meer)
Ze zijn weer vergeten om youtube aan te zetten.quote:
Wij benne hier ook ff aan t kijken. Althans, zonder beeld.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze zijn weer vergeten om youtube aan te zetten.
Zouden we weer met z`n drieen zijn vandaag ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |