Waar valt dan over na te denken? Je kunt het niet, klaar. Dus een wildvreemde vraagt je na 3 zinnen om even 5000 in te leggen en jij hebt die 5000 niet maar overweegt het alsnog? Hoe dan?quote:Op woensdag 20 december 2023 23:53 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ja , en zoveel geld kan ik niet missen ;P , (En
Ja je hebt helemaal gelijk 😅 , en het is ook idioot om er een topic te moeten openen voor dit.. , maar misschien dat dit even goed was voor mezelf.. (Om het even zo op te schrijven…quote:Op woensdag 20 december 2023 23:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waar valt dan over na te denken? Je kunt het niet, klaar. Dus een wildvreemde vraagt je na 3 zinnen om even 5000 in te leggen en jij hebt die 5000 niet maar overweegt het alsnog? Hoe dan?
En dan open je een topic om te vragen of je het moet afkappen? Kom op he...wat zou je een ander nou adviseren in deze situatie dan?
En waarom overwoog je het? Omdat de foto's van een lekker wijf zijn? Want ik snap anders niet wat dat deel ermee van doen heeft.quote:Op donderdag 21 december 2023 00:03 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk 😅 , en het is ook idioot om er een topic te moeten openen voor dit.. , maar misschien dat dit even goed was voor mezelf.. (Om het even zo op te schrijven…
Niet overkomen. Wel eerder over gelezen.quote:
quote:In 2023, the FBI anticipates a higher reported financial loss due to a trend in International Crypto Investment Fraud as part of romance scams. The scam starts similarly as an online relationship, but instead of asking for cash, the scammer convinces the victim to investment in cryptocurrency. To demonstrate the returns on investment, victims are directed to websites that appear authentic but are instead controlled by the scammer. Once the victim makes a purchase, they are denied the ability to cash out their investments and the scammer cuts off contact.
Denk eerder een soort can bevestiging zoekenquote:Op donderdag 21 december 2023 00:40 schreef Vliegbaard het volgende:
Dat je er überhaupt over na moet denken zeg…
Dus je bent nog steeds aan het zoeken naar een opening. Maar je hebt geen 5000, dus hoe ga je dat dan oplossen?quote:Op donderdag 21 december 2023 00:43 schreef King_Merc het volgende:
Ja dat kwam me ook al bekend voor, maar dan denk je , dat overkomt mij niet.. gelukkig vertrouwde ik het nu ook al niet.. (ineens zei ze de markt voor lage prijzen is nu te onstuimig etc. Zet meer in dan.. en vertrouw mij…
Gaat trouwens hierover Credxflow , , en heb nu ook iemand gevraagd (oud collega die doet ook in short term trading )of hij deze kent ) , (ene Vincent van Vinance)
Ik zou zelf aangeven dat ik veelvuldig voor vrouwelijke golddiggersof financiele oplichsters val en bereid ben vele duizenden euros te investeren, maar enkel nadat deze extreem aantrekkelijke vrouwen mit fabelachtige lichamen dagenlang op alle mogelijke manieren in een goedkope hotelkamer sexueel misbruikt zijn.quote:Op donderdag 21 december 2023 08:55 schreef PiyeReloaded het volgende:
Sowieso een goed idee om je dates en investeringskansen los van elkaar te houden. Dus ik zou dat ook gewoon altijd gelijk zeggen en als ze dan verdwijnt weet je genoeg.
Zelfs bij een relatief veilige investering moet je je al afvragen of je dat dan wilt.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:53 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ja , en zoveel geld kan ik niet missen ;P , (En
quote:Op donderdag 21 december 2023 09:20 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik zou zelf aangeven dat ik veelvuldig voor vrouwelijke golddiggersof financiele oplichsters val en bereid ben vele duizenden euros te investeren, maar enkel nadat deze extreem aantrekkelijke vrouwen mit fabelachtige lichamen dagenlang op alle mogelijke manieren in een goedkope hotelkamer sexueel misbruikt zijn.
En of ze binnenkort tijd daarvoor heeft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |