Thuisbezorgd en luxe…quote:Op woensdag 20 december 2023 11:56 schreef Basp1 het volgende:
Dan ga je maar zelf koken.![]()
Luxe kost nu eenmaal geld.
heb er geen ervaring mee, bestel nooit online eten bij goedkope leverservices...quote:
Welke gek bestelt er dan ook via commissie-innende (13%?) tussenhandel Thuisbezorgd?quote:Op woensdag 20 december 2023 11:54 schreef Bocaj het volgende:
Eerst verdenk je ze al dat de porties kleiner zijn. (Komen ze nu met opties.)
Grotere portie +2 euro.
Rijst erbij +1 euro (was ooit gratis)
Plastic zak erbij 10 of 20 cent...
Bezorgen? +3 euro.
En zo wordt je Ajam Pangang dan ineens 21 of 23 euro, terwijl dat nog niet zo lang geleden 13 of 14 euro was...
Idem met je shoarma schotel.
Nasi of Bami i.p.v. rijst heeft ook geen zin want dat is alleen gebakken met hier en daar een beetje prei of ham blokje. (Mag eigenlijk geen nasi of bami heten.)
Pizza dan? Kan, maar daar zijn de marges ook aan het stijgen voor een lapje deeg.
Ik kap ermee!
Misschien ben ik een zeur maar de verhouding tussen wat je krijgt voor je geld is meer en meer zoek!
Graaiflatie?
Hoeveel mensen zijn er wel niet die spijt hebben over hun bestelde eten. (Lees de opmerkingen/reviews er maar op na.)
Jullie?
Goed punt. Probeer ook wel via lokale sites te bestellen maar qua prijs scheelt het weinig tot nix.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:14 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Welke gek bestelt er dan ook via commissie-innende (13%?) tussenhandel Thuisbezorgd?
Iets thuis laten bezorgen omdat je te lui bent om iets zelf te maken of bij het restaurant op te halen is een luxe decadentie.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Thuisbezorgd en luxe…
Volgens mij is mijn gezonde, lekkere maaltijd bezorg zaak ook 12% duurder geworden per gerecht.
Nog nooit iets laten bezorgen. Vorige week wel een patatje met en bamischijf wezen eten. Fucking 4 en half euro voor een patatje en 2 en half euro voor bami-schijf. Ik reken nog om in gulden. Tientje voor een frietje.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:54 schreef Bocaj het volgende:
Eerst verdenk je ze al dat de porties kleiner zijn. (Komen ze nu met opties.)
Grotere portie +2 euro.
Rijst erbij +1 euro (was ooit gratis)
Plastic zak erbij 10 of 20 cent...
Bezorgen? +3 euro.
En zo wordt je Ajam Pangang dan ineens 21 of 23 euro, terwijl dat nog niet zo lang geleden 13 of 14 euro was...
Idem met je shoarma schotel.
Nasi of Bami i.p.v. rijst heeft ook geen zin want dat is alleen gebakken met hier en daar een beetje prei of ham blokje. (Mag eigenlijk geen nasi of bami heten.)
Pizza dan? Kan, maar daar zijn de marges ook aan het stijgen voor een lapje deeg.
Ik kap ermee!
Misschien ben ik een zeur maar de verhouding tussen wat je krijgt voor je geld is meer en meer zoek!
Graaiflatie?
Hoeveel mensen zijn er wel niet die spijt hebben over hun bestelde eten. (Lees de opmerkingen/reviews er maar op na.)
Jullie?
Per week 35 euro voor Uitgekookt!. Iedere dag lekker gezond en genoeg.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:56 schreef Basp1 het volgende:
Dan ga je maar zelf koken.![]()
Luxe kost nu eenmaal geld.
Jij hebt ook nog met zilveren guldens betaald, was het niet?quote:Op woensdag 20 december 2023 13:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog nooit iets laten bezorgen. Vorige week wel een patatje met en bamischijf wezen eten. Fucking 4 en half euro voor een patatje en 2 en half euro voor bami-schijf. Ik reken nog om in gulden. Tientje voor een frietje.
Met de Wilhelmina-cent zelfs.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:20 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog met zilveren guldens betaald, was het niet?
Dat zijn boerendorp prijzenquote:Op woensdag 20 december 2023 13:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog nooit iets laten bezorgen. Vorige week wel een patatje met en bamischijf wezen eten. Fucking 4 en half euro voor een patatje en 2 en half euro voor bami-schijf. Ik reken nog om in gulden. Tientje voor een frietje.
Daar kon je langer mee betalen dan met zilveren guldens, opa!quote:
Vandaar. Bommel is een stad.quote:
quote:Op woensdag 20 december 2023 13:46 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Daar kon je langer mee betalen dan met zilveren guldens, opa!
Zilveren guldens werden op 1 januari 1973 buiten omloop gesteld, met Wilhelmina centen (1948) kon je tot 1 janari 2002 betalen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |