Ik denk het, in allebei de meertjes zitten schildpadden. In het kleintje zitten grotere, in de grote de kleintjes. Ze maken wel een bende van de meertjes. Maar ja, in elk meertje in de omgeving zitten ze, dus je krijgt ze automatisch (nou ja, ze lopen, een paar honderd meter om bij een ander meertje te komen).quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Schildpadje![]()
Lijkt me een Moorse beekschildpad.
Een volwassen schildpad:quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Schildpadje![]()
Lijkt me een Moorse beekschildpad.
Dat gaat er volgens mij heel tof uitzienquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:12 schreef Managarm het volgende:
Om de balk die de vide ondersteund af te werken, hebben we iets nieuws bedacht. We wilden deze eerst recht afwerken, maar dan krijg je zo'n Volvo huis. Een beetje creatief met profielen doet wonderen, over de profielen wordt gipsplaat gezet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We gaan er ook een paar inbouwspots inzetten, maar eerst even uitproberen of dat een beetje staat (meer hoe het licht valt).quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat gaat er volgens mij heel tof uitzien
We gaan de platen niet met stuuk bewerken, alleen de naden met gips vullen. Althans dat is het idee, als het er niet uit ziet dan zullen we moeten stuken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:54 schreef Randy_S het volgende:
Heb je ook gekeken naar een ingestucte led strip ipv spots? Ziet er gaaf uit verder!
Heel gaaf zo inderdaad.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:51 schreef Managarm het volgende:
We hebben een winnaar, ik dacht eerst dat je met donkere voeg de vorm van de tegel niet meer goed zou zien maar het ziet er strak uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een precisieklus!quote:Op donderdag 4 april 2024 21:00 schreef Managarm het volgende:
Gaten voor de kraan van het bidet met de kolomboor gedaan.
[ afbeelding ]
Begonnen aan de randen van de tegels
[ afbeelding ]
Onze amandel doet het goed, hangt helemaal vol. We moeten alleen opletten op gaaien, twee jaar geleden hadden ze de boom leeggehaald. Ik heb ze dit jaar nog niet gezien, gelukkig.
[ afbeelding ]
Misschien een beetjequote:Op dinsdag 9 april 2024 21:39 schreef Seven. het volgende:
Met vier man, hoppa. Het ziet er echt beresterk uit.
Morgen keuken ophalen, maar voor het plaatsen eerst de gipsplaten erop zetten en verven.quote:Op zondag 14 april 2024 21:48 schreef Seven. het volgende:
Kooivechten![]()
Wel fijn dat er een hack is voor het folie. En gipsplaten.. dan is de eindstreep in zicht!
Ik vraag het morgen ff aan Six.quote:Op zondag 14 april 2024 22:41 schreef Managarm het volgende:
@:Seven hoe hebben jullie dat gedaan met het diepere werkblad? Balk tegen de muur als ondersteuning voor het werkblad en hebben jullie de kastjes daar nog aan vastgezet?
Die laatste foto lijkt wel my little house on the prairie!quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:21 schreef Managarm het volgende:
Het gras staat hoog en je ziet nu na een week hitte al dat het geel begint te worden. Pad gemaaid om wat makkelijker te kunnen lopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb de olijfgaard en de zijkanten van het terrein gemaaid met de tractor, uurtje werk. Eind van de maand moet het terrein "schoon" zijn, wegens brandgevaar (er zijn al regio's waar er al brandgevaar, de eerste brandjes zijn ook al geweest). De zijkanten moeten gemaaid worden en rond de gebouwen moet een strook van een aantal meter vrij zijn van begroeiing.
[ afbeelding ]
De kleine overkapping vinden ze nu al leuk, maar voor de zomer zou een schaduwdoek een stuk beter zijn ja.quote:Op maandag 22 april 2024 18:00 schreef Molo het volgende:
Gaaf! Komen daar nog schaduwdoeken voor de echte zomerse zonnestralen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |