De naden van de gipsplaten worden met gips gedaan, geschuurd, met gips gedaan, geschuurd, primer, verf. De muren worden gestuct, en met een laagje gips glad getrokken. Buitenkant ook stuc.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:28 schreef AnneX het volgende:
Als het dicht is, zijn jullie weer een heel eind!
Wordt er gestuct?
@:BBach was daar handig mee.
De buitenkant doet op een zonnige dag pijn aan je ogenquote:
Vloeren zijn schoongemaaktquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:40 schreef AnneX het volgende:
Eigenlijk bedoelde ik ook, dat bij stucen na afloop Alle oppervlakken wit zijn. Ook de vloeren.
Alles.😎
Zwart graniet, met spikkels. Ik denk zoiets:quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:02 schreef Seven. het volgende:
Holy, ik zit net even bij te lezen. Slimme oplossing voor het eiland. En wat gaat het ineens weer hard.
Leuke keuken trouwens! Wat voor blad komt erop?
Ik, deze keuken, de keuken in ons vorige huis heeft Liesbeth uitgezocht. Ik heb alle tegels in het huis uitgezocht en Liesbeth een berichtje gestuurd, deze worden het. We liggen redelijk op een lijn qua smaak.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:11 schreef Seven. het volgende:
Netjes uitgemeten met de kraan zo. Hoe komen jullie samen eigenlijk tot stijl keuzes, is dat meer Liesbeth of jullie samen?
Dat heb ik vroeger geprobeerd, werkt een of twee jaar. Daarna komt er toch grond aanwaaien dat in de voegen gaat zitten. Dit zijn keramische tegels, dus die worden gevoegd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:49 schreef AnneX het volgende:
gekregen bij Seven’s topic? https://www.sleiderink.nl/gator-xp-g2-polymeer-voegzand
Het schijnt onkruid te voorkomen. 😇
Morgen komt een hovenier kijken naar het nu verzakte terras. Desgevraagd zei hij het te kennen. Ben benieuwd of het kan worden toegepast bij een bestaand terras.
Maar je moet wel voorzichtig zijn met openen dat je niet tegen de kraan aan stoot ...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:48 schreef Managarm het volgende:
Vandaag beetje rust genomen, nog wel de afvoer aangesloten en de kraan alvast erin gezet, die moet nog wel aan de onderkant vastgezet worden. Een uitdaging qua ruimte, morgenochtend even kijken of we het vastkrijgen.
[ afbeelding ]
Toch wel blij dat de kraan echt precies tussen de twee ramen zit, beide ramen kunnen open.
Ja, je moet de hendel in het midden zetten. Maar ja, dat raam gaat alleen volledig open rond 5:00 in de zomer (en weer dicht rond 7:00).quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:04 schreef maily het volgende:
[..]
Maar je moet wel voorzichtig zijn met openen dat je niet tegen de kraan aan stoot ...
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:20 schreef Managarm het volgende:
We troffen Ronya vanmiddag dood in de tuin aan, ze was gisteravond al ziek maar wilde niet binnen blijven.
[ afbeelding ]
We hebben haar begraven naast haar favoriete boom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |