Ik heb dan toch wel mazzel met de mijne, nog geen dag verzuimd, nu ook corred maar gewoon doorwerken al is het thuis en ja ze is hooggeleid.quote:Op donderdag 21 december 2023 11:08 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)et-normaal~a618889f/
[..]
Goh..
Dit zijn de eerste signalen van een burnout.quote:Op donderdag 21 december 2023 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb dan toch wel mazzel met de mijne, nog geen dag verzuimd, nu ook corred maar gewoon doorwerken al is het thuis en ja ze is hooggeleid.
Thuiswerkgenotquote:Op donderdag 21 december 2023 11:08 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)et-normaal~a618889f/
[..]
Goh..
Een VBL moderator die stookt, het zal weer eens niet!quote:Op donderdag 21 december 2023 11:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wij roddelen hier NIET.
@:Slobeend
Nee een verschil tussen bikkels en watjes maar dat herken jij uiteraard niet.quote:Op donderdag 21 december 2023 11:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit zijn de eerste signalen van een burnout.
Fiat multiplagodenquote:Op donderdag 21 december 2023 11:24 schreef onlogisch het volgende:
Rusland presenteert hun eerste elektrische auto.
Lijkt wat op die FiatWat een gedrocht.
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op donderdag 21 december 2023 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Je vergeet nog het belangrijkste:quote:Op donderdag 21 december 2023 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch geen tijd voor een blanke.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:20 schreef 3rr0r het volgende:
Vanmorgen wakker gebeld om 07:00 door nummers uit Eindhoven @:Coco
quote:Op donderdag 21 december 2023 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Het was Securitas hoorde ik later in een voicemail. Heb helemaal niks bij die mensen. Er was een brandalarm afgegaan in Rotterdam. Vaag. Bij zoiets check je toch of je je goede nummer hebt opgegeven.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Is toch geen tijd voor een blanke.
quote:Op donderdag 21 december 2023 12:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het was Securitas hoorde ik later in een voicemail. Heb helemaal niks bij die mensen. Er was een brandalarm afgegaan in Rotterdam. Vaag. Bij zoiets check je toch of je je goede nummer hebt opgegeven.
Zie bij wieheeftmijgebeld dat meer mensen erover melden dus het stinkt naar 'bel mij terug' scam shit.
Nieuwe leasevloot van de big 4 voor junior instromers. @KingRolandquote:Op donderdag 21 december 2023 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:21 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:C.L.Werner kon mijn bijdrage in dit topic erg waarderen
[ afbeelding ]
Fanboyquote:Op donderdag 21 december 2023 14:21 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:C.L.Werner kon mijn bijdrage in dit topic erg waarderen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |