Geen snob.quote:Op woensdag 20 december 2023 17:44 schreef BillDauterive het volgende:
Spreekt hij nou Bon Iver verkeerd uit?Wat een flutdj.
Dit blijft verwarrend voor sommige DJ's. Die hebben misschien maar 1 jaar Frans gehad op de middelbare school.quote:
Ik heb ze ook gezien op RaR. Leuk bandje.quote:Op woensdag 20 december 2023 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
Oh lol, ik herkende dit nummer, The Chats, stonden in het voorprogramma van QotSA vorige maand.
quote:1586. (486) Spinvis – Stefan En Lisette (2017)
De jaren ‘80 heeft toch wel een onuitputtelijke voorraad mooie liedjesquote:
Ze hebben verklapt dat ze volgend jaar ook op Graspop zijn.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:28 schreef Dagoduck het volgende:
Fear Factory, had ik nog heen gekund drie weken terug als ik mijn telefoon had opgenomen maar ik was aan het autorijdenEen vriend had een kaart over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Moeder van een vriendinnetje van Pippie 2 was daar. Melkweg toch?quote:Op donderdag 21 december 2023 09:28 schreef Dagoduck het volgende:
Fear Factory, had ik nog heen gekund drie weken terug als ik mijn telefoon had opgenomen maar ik was aan het autorijdenEen vriend had een kaart over.
Hit? Of een ander nummer van ze?quote:Op donderdag 21 december 2023 09:51 schreef PippenScottie het volgende:
Noteert Dirk. als potentieel interessante band.
Daar stond Anna von Hauswolff al
Idiot Paradise.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hit? Of een ander nummer van ze?
Over titels gesproken, kwam net dit stukje tegen:quote:Op donderdag 21 december 2023 09:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Idiot Paradise.
Dirk. heeft dus een album dat album heet.
Gemiste kans om zichzelf Indie Band te noemen
quote:Neil's titles can be so confusing sometimes. The previous album, Broken Arrow, is the title of a song that is not on the album. Journey Through The Past is a song that is not in the movie of the same name nor is it in the soundtrack album. Human Highway is a song and a movie and again the movie deos not have the song in it. Year Of The Horse, the album, seems like it should be a soundtrack to the Jim Jarmusch movie about Neil Young and Crazy Horse, but it's not. None of the performances in the live album are in the movie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |