Ja, zijn allemaal (op drie nummers na) oude Turkse nummers in een vers psychedelisch jasjequote:Op woensdag 20 december 2023 14:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Coverband? Heerlijke psychedelische Turkse muziek wel ja
Ooh nooit geweten, maar ben ook niet zo thuis in de Turkse traditionalsquote:Op woensdag 20 december 2023 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, zijn allemaal (op drie nummers na) oude Turkse nummers in een vers psychedelisch jasjeHeb dat een tijdje terug nog allemaal uitgezocht op setlist.fm en de juiste coverartiesten toegevoegd enzo.
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Altın Gün setlists
Ik ook niet, maar zo leer je nog eens wat. Er zat ook een jaren 80 nummer bij, schitterend, weet even niet meer welke, zal eens zoeken.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ooh nooit geweten, maar ben ook niet zo thuis in de Turkse traditionals
De William Orbit periode was wel Madonna op haar alternatiefst.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:07 schreef Dagoduck het volgende:
Deze heb ik al in de Extra 500 gehoord vorige week.
Straks even luisteren!quote:Op woensdag 20 december 2023 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
Al dat Turkse publiek bij die shows van Altın Gün zingt ook alles mee
Had gewoon een paar voorbeelden gepakt hoor, weet niet of het verborgen pareltjes zijnquote:
Supurgesi Yoncadan is mijn favoriet van ze. Ben nu wel benieuwd eigenlijk naar het origineel:)quote:Op woensdag 20 december 2023 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had gewoon een paar voorbeelden gepakt hoor, weet niet of het verborgen pareltjes zijn
Voor zover ik heb kunnen vinden een traditional (het is dansmuziek), maar dit is vrij oud:quote:Op woensdag 20 december 2023 15:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Supurgesi Yoncadan is mijn favoriet van ze. Ben nu wel benieuwd eigenlijk naar het origineel:)
En van deze draaien ze dan wel de volle 16 minutenquote:Op woensdag 20 december 2023 14:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Onder de 10 minuten moet wel mogen vind ik ja.
Ik wilde al zeggen, dit komt me bekend voor (paar keer live gezien maar verder nooit thuis naar geluisterd ofzo).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |