1486 (1334) Ennio Morricone – L’Estasi Dell’Oroquote:Op donderdag 21 december 2023 12:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
...
Dit uurtje is voor mij wel n beetje wat er laatste jaren teveel mis is met de snob. Tis teveel n hardrock lijstje aan t worden
Wel mee eens ja. Dit was ook wel het matigste uurtje dat ik gehoord heb de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
11.00 -12.00 uur, Gwenny Somberg
1502 (504) Herman Brood & His Wild Romance – Dope Sucks
1501 (RE) Venom – Black Metal
1500 (NIEUW) Within Temptation – Deceiver Of Fools
1499 (1186) King Gizzard & The Lizard Wizard – Crumbling Castle
1498 (879) Fields Of The Nephilim – Last Exit For The Lost
1497 (1113) Dead Moon – Dead Moon Night
1496 (1354) Metallica – St. Anger (PODCAST)
1495 (1256) Dream Theater – Space Dye Vest
1494 (NIEUW) Nada Surf – Always Love
1493 (1187) Gotcha! – Mathilda (Da Wicked Witch)
1492 (NIEUW) Nothing But Thieves – If I Get High
Dit uurtje is voor mij wel n beetje wat er laatste jaren teveel mis is met de snob. Tis teveel n hardrock lijstje aan t worden
Heb ergens het idee dat het ook een soort kneejerk reactie is op de Top die steeds meer matige kabbelmuziek heeft, waardoor een deel van het publiek afhaakt en op dit soort lijsten stemt.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Same here. Hardrock/metal en prog-rock zijn iets teveel aanwezig in de lijst. Niet dat het er helemaal niet in hoeft te zijn, maar het mag best wat minder.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wel mee eens ja. Dit was ook wel het matigste uurtje dat ik gehoord heb de afgelopen dagen.
Prima uurtje.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
11.00 -12.00 uur, Gwenny Somberg
1502 (504) Herman Brood & His Wild Romance – Dope Sucks
1501 (RE) Venom – Black Metal
1500 (NIEUW) Within Temptation – Deceiver Of Fools
1499 (1186) King Gizzard & The Lizard Wizard – Crumbling Castle
1498 (879) Fields Of The Nephilim – Last Exit For The Lost
1497 (1113) Dead Moon – Dead Moon Night
1496 (1354) Metallica – St. Anger (PODCAST)
1495 (1256) Dream Theater – Space Dye Vest
1494 (NIEUW) Nada Surf – Always Love
1493 (1187) Gotcha! – Mathilda (Da Wicked Witch)
1492 (NIEUW) Nothing But Thieves – If I Get High
Eens! En dit blijft soms wazig ja. Volgens mij heeft het er mee te maken dat The Day That Never Comes een herintreder is en St. Anger daarentegen is gezakt. Lange nummers die zijn gedaald worden niet gedraaid volgens mij.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
The Day That Never Comes is wel een beetje One #2 maar ik vind hem wel echt goed. En die werd dan wel helemaal gedraaid maar St. Anger niet terwijl die korter is.
Meestal komt die na de Kerst pas opdagen.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
Geen DJ Rats trouwens dit jaar?
Misschien volgende week, geloof dat er volgende week een aantal andere DJs de uren doen.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
Geen DJ Rats trouwens dit jaar?
Ah ok.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Meestal komt die na de Kerst pas opdagen.
Klopt, nummers nieuw/herintredend in de lijst en stijgers worden sowieso gedraaid. De uitdaging is dat er meer muziek is dan in 173 radio-uren past, dus helaas moet er dan iets wijken. En dat is een aantal keer een zakker uit de onderste 1000 van de lijst.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Eens! En dit blijft soms wazig ja. Volgens mij heeft het er mee te maken dat The Day That Never Comes een herintreder is en St. Anger daarentegen is gezakt. Lange nummers die zijn gedaald worden niet gedraaid volgens mij.
Altijd een zakker uit de onderste 1000, en max 1 per uitvoerende.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:08 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Klopt, nummers nieuw/herintredend in de lijst en stijgers worden sowieso gedraaid. De uitdaging is dat er meer muziek is dan in 173 radio-uren past, dus helaas moet er dan iets wijken. En dat is een aantal keer een zakker uit de onderste 1000 van de lijst.
Klopt. Vandaag gaat niks meer naar de podcast. (En morgen ook niet)quote:Op donderdag 21 december 2023 14:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Altijd een zakker uit de onderste 1000, en max 1 per uitvoerende.
Dus van Metallica wordt er niks meer in de podcast gezet.
Ik dacht hier veilig te zittenquote:Op donderdag 21 december 2023 14:25 schreef W_Wolf het volgende:
Zo. Als er nog Snob 2000 luisteraars meededen met Whamageddon dan zijn die nu af.![]()
(Ging bij mij een paar dagen eerder al mis...)
Tja, ken eigenlijk niets van ze. Alleen van naam en wat ik ooit eens in dit soort lijstjes hoor.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Space-Dye Vest vind ik 1 van de minste van DT die in de lijst staat, maar het is wel redelijk rustig en niet te lang.
Kan Hot Rats zeker aanbevelen, heb niet zo heel veel van Zappa's albums geluisterd, maar die was wel erg vet!quote:Op donderdag 21 december 2023 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
Was vorig jaar naar een Zappa-coverband, of nouja, ze kwamen naar mij (lees: een van mijn stamkroegen). Ondanks dat ik maar enkele nummers kende was dat heel erg leuk.
[ link | afbeelding ]
74 minuten? Allemachtig. Doe mij maar Dopesmoker dan.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Op zich zit er wel een bijzonder verhaal achter, zie hier
Wel een beetje bizar inderdaad
Tijd niet gehoord, lekker hoor.quote:
Die ken ik van het album Le Noise van Neil Young. Kan ik wel weer eens opzetten.quote:Op donderdag 21 december 2023 18:24 schreef W_Wolf het volgende:
Ook een pareltje, deze van Daniel Lanois. Zijn albums zijn soms haast net zo goed als de meesterwerken die hij produceert voor anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |